درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:45   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31062صفحه نخست » چهارشنبه، 1 شهریور 1396 - 09:46
راهکارهای تبلیغات در شبکه های اجتماعی
درباره تبلیغات در شبکه های اجتماعی مطالب زیادی ارائه شده است. در این مطلب که به نقل از پارک بازاریابی ایران ارائه می شود راهکارهای تبلیغات در شبکه های اجتماعی را به صورت مختصر مرور می کنیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، درباره تبلیغات در شبکه های اجتماعی مطالب زیادی ارائه شده است. در این مطلب که به نقل از پارک بازاریابی ایران ارائه می شود راهکارهای تبلیغات در شبکه های اجتماعی را به صورت مختصر مرور می کنیم.

-در تبلیغات شبکه های اجتماعی محتوایی را که می خواهید ارائه کنید، بازیافت کنید. برای پیدا کردن بیننده های جدید محتوای خود را در دوره های زمانی و دفعات و در شبکه های مختلف به نمایش بگذارید.

- برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی ارزش بیشتر و اضافه ایجاد کنید. باید بدانید که فقط نمایش محتوای ساخته شده توسط دیگران رضایت بخش نیست، باید یک محتوای جدید و بکر درست کنید تا کم کم در عرصه تخصصی خود به عنوان یک متخصص مطرح شوید.

- هر چند وقت یک بار محتوای تولیدی خود را پویش کنید تا از تأثیر محتوای تولیدی خود با توجه به نقاط ضعف و قوت آن باخبر شوید.

- با استفاده از شبکه های مجازی مخاطبان را به لیست ایمیل خود انتقال دهید. لازم به ذکر است که لیست ایمیل شما از باارزش ترین دارایی های آنلاین شما به حساب می آید و حتماً از هر فرصتی که جهت گسترش آن پیش می آید بهره مند شوید.

- زمانی به ایده پرازی یک کاراکتر خیالی از بینندگان خود بپردازید که عده زیادی از جمعیت بینندگان هدف شما را نشان دهد. شما می توانید با تولید چنین محتوایی در مجموع تناسب بیشتری با یکدیگر ایجاد کنید.

- از لیست های توییتر استفاده کنید تا برای خود روابطی داشته باشید که این روابط برای شما منجر به فروش بیشتر خواهد شد.

- سعی کنید محتوای تولیدی خود را با استفاده از شبکه های مختلف به شکلی منطبق با یکدیگر برنامه ریزی کنید. اشکال، رنگ ها و لحن هایی که در آن استفاده می کنید باید با یکدیگر تطابق داشته باشد.

- سعی کنید قبل از تمرکز بر مفاهیمی که می خواهید به مخاطبان خود انتقال دهید، روی مفاهیمی که آنها می خواهند بشنوند تأکید کنید.

- فکر کنید که چگونه می توانید با استفاده از تبلیغات در شبکه های اجتماعی به فروش تان کمک کنید. تحقق کنید که چگونه شبکه های اجتماعی می توانند در فروش بیشتر شما را یاری کنند.

- شما می توانید با استفاده از هشتگ های مرتبط به کار و فعالیت خود برای دستیابی و ایجاد ارتباط با افرادی خارج از مجموعه مخاطبان خود ارتباط بگیرید.

- شما می توانید برای بررسی اینکه دیگران در مورد شما چه چیزهای می گویند و چگونه فکر می کنند از ابزار هایی مانند Social Mention و دیدن موردهایی که آنها در محتوای خود از شما اسمی به میان می آورند بهره مند شوید.

- با مخاطبان خود ارتباط قوی و شخصی برقرار کنید. اکثر مردم می خواهند از کسانی که آنها را به خوبی و از نزدیک می شناسند و قابل اعتماد آنها هستند خرید کنند، نه شرکت هایی که هویت روشنی ندارند. برای دست یافتن به این مهم باید بعضی اوقات تصاویری شخصی از پشت صحنه تولیدات محتوای خود به مخاطبان نشان دهید.

- همیشه به مطالب و محتوایی که در خصوص شما انتشار می یابد، جواب دهید زیرا شبکه های اجتماعی یک کانال ارتباطی دو طرفه به حساب می آیند.

- چنانچه بر این باورید که نتوانستید نتیجه درستی بگیرید، باید نگاه خود را به یک یا دو شبکه و زیرساختی محدود و معطوف کنید که از آنها نتیجه مناسبی در تجارت خود یافته اید. باید بدانید همیشه توجه به دو یا سه زیرساخت با بازدهی مناسب، بهتر از تمرکز بر چندین زیرساخت با نتیجه ضعیف است.

- برای داشتن بیننده بیشتر در زمان های مناسب محتوای خود را پخش کنید. بدانید که نرم افزاری تحلیلگری مانند Followerwonkمی تواند در این کار شما را یاری کند.

 در پایان از شما می خواهم بهترین روش هایی را که از آنها استفاده کردید و به نتیجه ای مطلوب رسیدید نوشته و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. البته در نظر داشته باشید که طراحی و چاپ کاتالوگ جایگاه مجزایی نسبت به شبکه های اجتماعی دارد.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد