درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 21:19   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30993صفحه نخست » شنبه، 28 مرداد 1396 - 09:06
ایده هایی جالب برای بازاریابی ویدئویی تأثیرگذار
هر زمان که تکنولوژی یا برنامه جدیدی شکل می گیرد، بازاریابان نخستین نفراتی هستند که شروع به استفاده از آنها می کنند. به همین خاطر، بازاریابان به طور دائمی به دنبال رقابت و جلب توجه مخاطبان شان هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، هر زمان که تکنولوژی یا برنامه جدیدی شکل می گیرد، بازاریابان نخستین نفراتی هستند که شروع به استفاده از آنها می کنند. به همین خاطر، بازاریابان به طور دائمی به دنبال رقابت و جلب توجه مخاطبان شان هستند.

در حال حاضر، این تکنولوژی «ویدئو» است که به خاطر بازگشت سرمایه زیادش مورد توجه بازاریابان بسیاری قرار گرفته است.

امروزه آستانه توجه مخاطبان بسیار کم شده است. ویدئو بهترین نوع محتوایی است که می تواند سریعا توجه مخاطب را به خود جذب کند. گزارشات نشان می دهد نیمی از بازاریابان تصمیم گرفته اند در سال ۲۰۱۷ از پتانسیل بازاریابی ویدئویی بهره مند شوند.

ایده های تولید محتوای ویدئویی

بسیاری از بازاریابان می دانند که باید شروع به استفاده از بازاریابی ویدئویی کنند، اما آنها نمی دانند چگونه باید این کار را انجام دهند؟ از کجا شروع کنند؟ و چه نوع ویدئوهایی بسازند.

ما در ادامه چند ایده برای شروع تولید محتوای ویدئویی به شما پیشنهاد می کنیم.

اگر تازه شروع به کار کرده اید:

- همراه با تیم خود ویدئویی بسازید و به مشتریانی که جدیدا به شما اضافه شده اند، خوشامد بگویید.

- ویدئویی از نسخه آزمایشی محصول خود بسازید.

- یک گیف متحرک از نحوه عملکرد یکی از ابزارها ی تان تهیه کنید.

- ویدئوهای ۱۵ ثانیه ای از توصیفات مشتریان واقعی و وفادارتان تهیه کنید.

اگر جزو کسب وکارهای متوسط هستید:

- معرفی کوتاهی از شرکت، ماموریت و دیدگاه های آن

- ساخت فیلم های آموزشی در مورد محصول و خدمات تان

- ساخت ویدئوهایی راجع به مشتری و نحوه حل شدن مشکل او با خدمات شما

اگر کسب وکار حرفه ای دارید:

- پست های وبلاگی خود را به ویدئو تبدیل کنید.

- مصاحبه با اعضای کلیدی شرکت را فراموش نکنید.

- یک نسخه نمایشی از محصول خود ایجاد کنید

- ارائه های تخصصی از اعضای شرکت پخش کنید.

ایده های تولید ویدئوهای زنده

- استفاده از لایو اینستاگرام یا توییتر برای نشان دادن رویدادهای مرتبط با صنعت تان که مدیران شرکت در آنها حضور دارند.

- مصاحبه زنده با یک تأثیرگذار یا رهبر فکری که در صنعت شما فعالیت دارد.

- ساخت ویدئو از اتفاقاتی که طی یک روز در شرکت شما رخ می دهد.

- جلسات پرسش و پاسخ بین مشتریان و تیم شما.

اضافه کردن ویدئو به استراتژی بازاریابی تان

حال با خواندن این ایده ها ممکن است ایده های بیشتری به ذهن تان خطور کند، اما این ایده ها را چگونه باید استفاده کنید؟ چگونه باید از آنها برایبازاریابی استفاده کنید؟

استفاده از محتوای ویدئویی تولیدشده توسط کاربران: با اینکه بازاریابان بهترین داستان پردازان هستند، اما گاهی مشتریان می توانند داستان های تأثیرگذارتری بگویند. مشتریان اغلب به حرف ها و گفته های سایر مشتریان بیشتر اعتماد دارند، بنابراین بازاریابی مدرن بیشتر به سمت این نوع از محتواها حرکت می کند. با استراتژی های مختلف مشتریان خود را به تولید محتوا برای خود تشویق کنید. حال این استراتژی می تواند مسابقه باشد یا ….

داستان مشتریان تان را بگویید: مشتریان خوشحال بهترین پشتیبان و حامی شما هستند. شما می توانید از داستان های مشتریان  خوشحال تان برای ساخت ویدئو استفاده کنید. بدین ترتیب، کاربران دیگر با مشاهده این داستان ها ترغیب می شوند تا به موفقیت های مشابهی دست پیدا کنند.

از مشتریان آنلاین خود برای ملاقات های آفلاین دعوت کنید: جمع  کردن مخاطبان آنلاین به یک رویداد فیزیکی کار ساده ای نیست، بنابراین باید از استراتژی های بسیار پیشرفته ای برای این  کار استفاده کنید. سپس ویدئوهایی از این رویداد بگیرید و در شبکه های اجتماعی خود از آن استفاده کنید.

پشت صحنه کسب وکار خود را به اشتراک بگذارید:

استوری های اینستاگرام بهترین گزینه برای به اشتراک گذاری پشت صحنه های کسب وکار شما هستند. مردم علاقه مندند پشت  صحنه کسب وکار شما را ببینند و به آن چه رخ می دهد پی ببرند. شما می توانید ایده های مختلفی را به کار بگیرید و ارتباط احساسی با مخاطبان خود برقرار کنید.

ویدئوهای آموزش محصول تهیه کنید: تحقیقات نشان می دهند تصاویر هزار برابر یک کلمه ارزش دارند، حال ویدئو می تواند ارزشی بیشتر نیز داشته باشد. فیلم ها برای آموزش بهترین پلتفرم هستند. ویدئوها به راحتی هضم می شوند و به راحتی می توان آنها را فهمید. می توانید این ویدئوها را در وبلاگ یا آپارات به اشتراک بگذارید.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد