درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:34   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30968صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیپنجشنبه، 26 مرداد 1396 - 09:45
راه اندازی پویش "کالای استاندارد ایرانی میخرم" به ابتکار روابط عمومی سازمان استاندارد
سید جمال هادیان طبایی زواره، مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی استاندارد ایران در نشست هم اندیشی معاونان و مدیران کل استانی و ستادی این سازمان با تبیین وظایف روابط عمومی کارآمد گفت: در حوزه روابط عمومی رمز موفقیت نوآوری و خلاقیت است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سید جمال هادیان طبایی زواره، مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی استاندارد ایران در نشست هم اندیشی معاونان و مدیران کل استانی و ستادی این سازمان با تبیین وظایف روابط عمومی کارآمد گفت: در حوزه روابط عمومی رمز موفقیت نوآوری و خلاقیت است.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی و ارتباطات بین‌الملل سازمان ملی استاندارد، هادیان که پیش از انتصاب به عنوان مدیرکل
روابط عمومی سازمان استاندارد در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری مدیریت کرده است، گفت: هنوز در ایران روابط عمومی کارآمد در میدان عمل تحقق پیدا نکرده و نیاز به فرهنگ سازی دارد اما آنچه مسلم است سازمان های صنعتی و اقتصادی می توانند فعالیت های کلان خود را به حوزه فرهنگ و هنر و پدیدآورندگان آن گره بزنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی استاندارد افزود: گره زدن موضوعات حیاتی مثل استاندارد به حوزه فرهنگ و هنر سرعت گسترش و نهادینه سازی فرهنگ استاندارد را افزایش می دهد و این همان ظرفیتی است که کشورهای توسعه یافته و سازمانهای مهم بین المللی از آن بهره می برند.

وی با اشاره به پویش "کالای استاندارد ایرانی میخرم" که از ابتدای تیرماه با اهتمام و ابتکار روابط عمومی سازمان در سراسر کشور راه اندازی شده است، گفت: این پویش پایه علمی دارد و با مشورت متخصصان تبلیغات و اقناع طراحی شده است و هدف اصلی آن کمک به تحقق شعار راهبردی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و همراهی با برنامه های دولت تدبیر و امید در افزایش تولید و ایجاد اشتغال پویاست.

هادیان افزود: این پویش مبتنی به سه ویژگی اصلی است. نخست آنکه مبنای علمی دارد و بر اساس طرحی دقیق در سه فاز حرکت می کند. دوم اینکه این پویش بر نوآوری متکی است و از نیروی فکر و توان اجرایی افراد علاقه مند استفاده می کند. سوم اینکه بر خلاف سایر کمپین ها تا کنون هیچ هزینه ای دربر نداشته و از ظرفیت های خالی یا کم مصرف موجود استفاده می کند و از این منظر مصداق عینی یک فرآیند در دایره اقتصاد مقاومتی است.

هادیان در پایان با تاکید مجدد بر تاثیر نوآوری و خلاقیت در شکل گیری روابط عمومی کارآمد گفت: جایگاه روابط عمومی باید مستقل و به عنوان مشاور بالاترین مقام هر سازمان تعریف و موانع و بوروکراسی اداری از پیش پای آن برداشته شود تا فعالیت هایش سرعت گیرد و شرایط دستیابی سازمان را به اهداف کلان سازمانی در افکار عمومی فراهم کند.

وی در پایان با شرح چرخه شکل گیری ایده و توسعه خلاقیت ذهنی و نقش این عوامل در توفیق روابط عمومی، گفت: بیایید با هم افزایی اندیشه ها، توانمان را در خلق ایده های تاثیرگذار و راهگشا افزایش دهیم.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد