درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:07   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30963صفحه نخست » چهارشنبه، 25 مرداد 1396 - 08:41
تأثیر اینستاگرام در تبلیغات و بازاریابی
اینستاگرام، یکی از پرکاربردترین و قدرتمند ترین شبکه های اجتماعی برای معرفی کالاهای صنایع گوناگون در سراسر دنیا است، البته شایان ذکر است که وسیله مناسبی برای برندسازی بر پایه تبلیغات نیست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اینستاگرام، یکی از پرکاربردترین و قدرتمند ترین شبکه های اجتماعی برای معرفی کالاهای صنایع گوناگون در سراسر دنیا است، البته شایان ذکر است که وسیله مناسبی برای برندسازی بر پایه تبلیغات نیست.

به گزارش پارک بازاریابی ایران، به طور کلی تبلیغات در اینستاگرام یکی از بهترین شیوه های تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی است و این نوع تبلیغات برای کلیه صنایع بسیار مهم و با اهمیت است. سعی کنید کلیه محصولات تولیدی سازمان خود را در اینستاگرام معرفی کنید تا هم محصولات و هم برند شما در این رسانه اجتماعی تبلیغاتی معرفی شود.

شبکه اجتماعی اینستاگرام یک زیر مجموعه از شبکه اجتماعی فیس بوک به حساب می آید و از طریق تبلیغات کسب درآمد می کند. حدود سه سال از راه اندازی این شبکه اجتماعی می گذرد و برندهای مشهور جهان نیز به عنوان کوتاه ترین و ساده ترین و البته مؤثرترین شبکه اجتماعی برای تبلیغات محصولات خود از آن استفاده می کنند.

این شرکت ها پس از گذشت سه سال حضور فعال در این رسانه اجتماعی به صورت میلیونی فالوور دارند و به ساده ترین و سریع ترین حالت به معرفی محصولات جدید خود به مشتریان شان می پردازند، البته برندهای کوچک نیز از این شبکه اجتماعی در خصوص تبلیغات و معرفی محصولات خود نیز استفاده می کنند که بازخورد مناسبی را تجربه کرده اند، به طوری که هر یک از کاربران این شبکه اجتماعی با یک جست وجوی کوتاه و سریع درخصوص کالای موردنیازشان می توانند هم برندهای مشهور و بزرگ جهانی و هم برندها و شرکت های تولیدی کوچک را بیابند.

در ایران نیز صنایع گوناگونی از اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی جهت تبلیغات استفاده می کنند، بنابراین با توجه به مطالبی که گفته شد حتما برای کسب و کار خود یک صفحه اختصاصی در اینستاگرام درست کنید و به معرفی و تبلیغات محصولات و خدمات خود بپردازید تا بتوانید برای برند و محصولات و خدمات خود مخاطبان بیشتری را جذب کنید.

آیا می دانید رسانه اجتماعی اینستاگرام دارای 300میلیون یوزر فعال است

یکی از عواملی که باعث رونق رسانه اجتماعی اینستاگرام شد، بی حوصلگی انسان ها و بی توجهی آنها نسبت به نوشته ها بود. افراد توانستند با دیدن عکس ها به مواردی که در جست وجوی آنها بودند به خوبی دست یابند، بنابراین به این رسانه روی آوردند، تا جایی که در سال گذشته میلادی پرمخاطب ترین و پرطرفدار ترین رسانه اجتماعی شناخته شد. خوب است بدانید که یکی از عواملی که در رونق این شبکه اجتماعی دخیل بوده، فروش این شبکه به فیس بوک بوده است.

تحلیل نویسنده از استقبال گروه های مختلف مردمی از این شبکه اجتماعی این است که کاربران بیشتر علاقه مند به دیدن تصاویر هستند و دیگر با شبکه های اجتماعی مثل توییتر و فیس بوک که متن های زیادی دارند ارتباط برقرار نمی کنند.

اما مهم ترین موضوعی که در این میان مطرح است نحوه استفاده از اینستاگرام برای تبلیغات است.

نحوه تبلیغات در رسانه اجتماعی اینستاگرام

۱- فقط برای معرفی محصولات خود از صفحه اختصاصی اینستاگرام استفاده کنید و به تبلیغ و معرفی برندهای دیگر هرگز نپردازید.

۲- در صفحه اختصاصی اینستاگرام خود تاریخ نمایشگاه های اختصاصی صنعت خود را به اشتراک بگذارید.

۳- بنری تهیه کنید و در آن آدرس فیس بوک، توییتر و لینکدین سازمان خود را در صفحه اختصاصی اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.

۴- از عکس های جذاب برای معرفی محصولات خود استفاده کنید.

۵- حتما شناسنامه ای کوتاه از محصول معرفی شده در پایین عکس مربوط به محصول بنویسید و هرگز گذاشتن هشتگ را در این نوشتار فراموش نکنید.

۶- شرکت های مرتبط و مخاطب صنعت خود را در اینستاگرام خود فالو کرده و عکس های آنها را لایک کنید.

۷- از لوگوی شرکت خود برای عکس اینستاگرام خود استفاده کنید.

۸- لینک سایت خود را در اطلاعات پروفایل خود قرار دهید.

حال خوب است بدانید که چگونه می توان به تبلیغ محصولات خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام بپردازید.

همانطور که پیشتر گفته شد، یکی از بهترین مکان ها برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی اینستاگرام است، اما چگونگی تبلیغ در این شبکه اجتماعی بسیار با اهمیت است؛ به طور کلی تصاویری که در این شبکه اجتماعی به اشتراک می گذارید باید جذاب و مورد پسند مخاطبان قرار گیرد، بنابراین برای معرفی محصولات از عکس ها و بنرهایی که به صورت اختصاصی با کیفیت بالا برای خود تهیه کرده اید استفاده کنید و هرگز برای تهیه این عکس ها و بنرها صرفه جویی نکنید زیرا بیشتر از آنچه هزینه کرده اید بازخورد خواهید داشت و چنانچه از عکس ها و بنرهای نامناسب استفاده کنید مطمئنا اثرات مخربی برای شما به همراه خواهد داشت و از اهمیت برند شما خواهد کاست.

بنابراین وقتی از عکس ها و بنرهای جذاب استفاده کنید، بازدید کننده صفحه شما بالا خواهد رفت و شما در میان مخاطبان خود جایگاه مناسبی پیدا خواهیدکرد. ضمنا صفحه اینستاگرام خود را در میان صفحات متفرقه و بی ارتباط به صنعت خود تبلیغ نکنید. فالوور بیشتر و لایک زیاد تأثیری در معرفی برند و محصولات شما نخواهد داشت، بنابراین بازار هدف محصولات خود را بیابید و در آن فعالیت کنید.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد