درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:56   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30959صفحه نخست » چهارشنبه، 25 مرداد 1396 - 08:36
گوگل 3 میلیارد دلار هزینه می‌کند تا موتورجست‌وجوی پیش‌فرض آی‌فون باشد
گوگل با پرداخت رقم بی‌سابقه 3 میلیارد دلار به اپل موفق شد عنوان موتور جست‌وجوی پیش‌فرض گوشی آی‌فون را از آن خود کند؛ دستاوردی که درآمد کلانی نصیب گوگل می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، گوگل با پرداخت رقم بی‌سابقه 3 میلیارد دلار به اپل موفق شد عنوان موتور جست‌وجوی پیش‌فرض گوشی آی‌فون را از آن خود کند؛ دستاوردی که درآمد کلانی نصیب گوگل می‌کند. تشدید رقابت میان گوشی‌های اندرویدی و آی‌فون که از چند سال قبل آغاز شد، موجب شده است برخی برنامه‌های محبوب گوگل مانند یوتیوب و نقشه گوگل از آی‌فون حذف شود. رقابت فزاینده گوگل و اپل در حوزه‌های مختلف فناوری هم باعث شده این دو شرکت چندان تمایلی به همکاری با هم نداشته باشند، اما این موجب نمی‌شود گوگل برای افزایش محبوبیت جست‌وجوگر خود در میان کاربران آی‌فون تلاش نکند. موتور جست‌وجوی پیش‌فرض مرورگر سافاری اپل همیشه گوگل بوده است و این شرکت برای تداوم این وضعیت پول‌های کلانی را به اپل می‌پردازد. گوگل این بار حاضر شده است 3 میلیارد دلار به اپل بپردازد تا تضمین کند در سال 2017 باز هم مرورگر پیش‌فرض سافاری باقی بماند. این شرکت در سال 2014 به همین منظور یک میلیارد دلار به اپل پرداخته بود و حالا این رقم سه برابر شده است. گوگل با این کار 5 درصد از سود عملیاتی سالانه اپل در سال 2017 را تولید کرده و ممکن است مجموع این رقم تا دو سال آینده به 25 درصد هم برسد. در عین حال کل درآمد گوگل از دنیای موبایل هم از 16 میلیارد دلار در سال 2014 به 50 میلیارد دلار در سال 2017 افزایش یافته و بخش زیادی از این امر ناشی از همکاری اپل است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4120

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد