درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 16:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30945صفحه نخست » سه شنبه، 24 مرداد 1396 - 05:12
تبلیغات برای فروش دارای چه استاندارد هایی است
تبلیغات برای فروش موضوع این مقاله است. قبل از اینکه شروع به تبلیغ کالا و خدمات خود کنید لازم است دستورالعمل مشخصی برای این کار داشته باشید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، تبلیغات برای فروش موضوع این مقاله است. قبل از اینکه شروع به تبلیغ کالا و خدمات خود کنید لازم است دستورالعمل مشخصی برای این کار داشته باشید.

به گزارش پارک بازاریابی ایران، در غیر این صورت ممکن است هزینه و خسارت زیادی را متحمل شوید، بنابراین قبل از شروع طرح ریزی برای تبلیغات برای فروش موارد زیر را رعایت کنید.

1- تعریف کالا و خدمات

نخستین گام این است که شما کالا و خدمات خود را به درستی بشناسید؛ هم جنبه های مثبت و هم منفی آن را بدانید. ذهنیت مشتریان، مخاطبان و عموم مردم در رابطه با کالا و شرکت خود را بدانید. در خصوص شرکت هایی که کالا و خدماتی مشابه شما عرضه می کنند اطلاعات لازم و کافی را کسب کنید. بدانید آنها از روش هایی برای معرفی و تبلیغات کالای خود استفاده می کنند. اگر این اطلاعات را به درستی جمع آوری کنید بهتر می توانید به معرفی کالای خود بپردازید.

2- تعهدات خود در قبال مشتریان را بدانید

هر کالا و خدماتی باید جوابگوی تقاضاها و نیازهای مشتریان باشد، بنابراین در هر پیام رسانی تبلیغی باید بتوانید یکی از نیازها و مشوق های مشتریان را پیدا کرده و به آن تأکید و توجه داشته باشید. سعی کنید یک برنامه بازاریابی مخصوص خود را داشته باشید. تأکید بر مرغوبیت کالا و پیام رسانی به اندازه مناسب، تنها راه های یافتن مشتریان نیستند.

3- شناخت مشتریان و سلایق آنها

باید گروه های سنی مختلف که جزو مشتریان شما هستند و سلیقه های آنها را به درستی بشناسید و بدانید که برای برقراری ارتباط و تبلیغ کالای خود در خصوص این گروه ها از چه شبکه ها و کانال های ارتباطی باید استفاده کرد.

برای شناخت بهتر مشتریان خود باید به سن، میزان تحصیل، مجرد یا متأهل بودن، طبقه اجتماعی و اقتصادی و مواردی از این دست توجه کنید.

4- هدف تان را بشناسید

قبل از اینکه دستورالعمل خاصی را جهت تبلیغات کالای خود طراحی کنید، هدف خود را به درستی بشناسید. باید بتوانید نظر افراد را به سمت استفاده کردن از محصول خود تغییر بدهید. باید بتوانید حسن شهرت محصولات تان را افزایش دهید. به دنبال پیدا کردن مشتریان تازه باشید. تعریف جدیدی برای کالای خود داشته باشید و میزان تقاضا را برای آن در بازار بالا ببرید. پس از بررسی بازار و مشتریان خود، تعریف بهتری از هدف های تان و کالاهای تان به دست خواهید آورد.

5- هزینه آگهی های تبلیغاتی

شما باید بدانید که تا چه میزان می توانید بابت آگهی های تبلیغاتی کالای خود سرمایه گذاری و هزینه کنید. داشتن سرمایه اندک به معنای عملکرد ضعیف تر و نتایج اندک نیست. پژوهش ها ثابت کرده اند که با سرمایه کم نیز می توان با برند های مشهور و بزرگ رقابت کرد. برای در نظر گرفتن هزینه تبلیغات مناسب برای کالای تان می توانید از راهکارهایی که در زیر می آیند استفاده کنید.

الف) اگر شرکت شما محدود و کوچک است، بهتر است تا می توانید برای تبلیغات هزینه کنید.

ب) سعی کنید به روش های کاری و تبلیغی بقیه همکاران و حریفان خود توجه داشته باشید و از آنها استفاده کنید.

ج) از میزان درآمدی که دارید چند درصدی را برای آگهی های تبلیغاتی متناسب با کالا و خدمات خود کنار بگذارید. به عنوان مثال هزینه تبلیغات در بخش خدماتی مانند خیاطی و طراحی لباس و از این دست باید بیشتر از بخش کالاهای مصرفی باشد.

د) هنگام سرمایه گذاری در بخش تبلیغات به اهداف خود از فروش محصولات تان توجه کنید.

 انتخاب وسیله تبلیغاتی مناسب برای فروش

هر چقدر در زمینه انتخاب وسیله تبلیغاتی مبتکر باشید بهتر است. هر وسیله یا شبکه ای جنبه های مثبت و منفی دارد.

- روزنامه: بهترین وسیله برای تبلغات است زیرا شما می توانید در آن خصوصیات کالا و خدمات خود را با سایر کالاها به صورت تطبیق و قیاس معرفی کنید.

- رسانه های عمومی تر مانند تلویزیون: وسیله ای قابل اعتماد برای آگهی کردن است که عموم مردم در گروه های مختلف از آن استفاده می کنند.

- نشریات: نسبت به تلویزیون و روزنامه محدودتر است و برای آگهی های منطقه ای بهتر است.

- بنرها: از طریق بنرها می توانید محصولات خود را به صورت مستمر در معرض دید همگان قرار دهید.

- رادیو: از آنجا که فقط از طریق صدا می توان با مخاطبان ارتباط برقرار کرد، بنابراین می توان با ایجاد تصورات در ذهن شنوندگان به تبلیغ کالای خود پرداخت که تأثیر سریع تری دارد.

تجربیات نشان داده که بهتر است از چندین وسیله ارتباطی همزمان استفاده شود.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد