درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:10   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30864صفحه نخست » روابط عمومی الکترونیک و هوش مصنوعییکشنبه، 5 شهریور 1396 - 06:11
چند روش برای افزایش لیست ایمیل
امروزه همه چیز دیجیتالی شده و آمار نشان می دهد که بیشتر افراد تمایل دارند تا از طریق ایمیل با شرکت ها در ارتباط باشند، به همین خاطر این سوال پیش می آید که چگونه باید لیست ایمیل های بیشتری برای ارتباط با افراد جمع آوری کنیم؟
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- امروزه همه چیز دیجیتالی شده و آمار نشان می دهد که بیشتر افراد تمایل دارند تا از طریق ایمیل با شرکت ها در ارتباط باشند، به همین خاطر این سوال پیش می آید که چگونه باید لیست ایمیل های بیشتری برای ارتباط با افراد جمع آوری کنیم؟

جمع کردن ایمیل افراد یک کار مداوم و دائمی است و نه تنها باید لیست ایمیل افراد موجود را باید نگهداری کنید بلکه دائما باید به فکر جمع کردن ایمیل های فعال باشید. در یک تحقیق 63 درصد از بازاریابان حرفه ای گفته اند که جمع آوری و نگه داری ایمیل ها جزء اهداف اصلی بازاریابی آنها است.

اما برای جمع کردن ایمیل روش های زیادی وجود دارد، به نظر شما بهترین راه چیست؟ شما تا کنون از چه روش هایی استفاده کرده اید؟

در یک بررسی بازاریابان مختلف روش هایی را که استفاده می کنند را ذکر کرده اند که اینجا به بهترین روش هایی که آنها اشاره کرده اند می پردازیم:

ثبت نام هنگام خرید:
یکی از بهرین روش ها برای جمع کردن ایمیل درخواست ایمیل از مشتریان هنگان خرید کردن است، این کار به روش های مختلفی می تواند انجام شود و نحوه درخواست ایمیل از مشتری بسیار مهم است. این کار را می توانید با ایجاد یک گزینه اطلاعات بیشتر انجام دهید که مشتری مجبور باشد برای اطلاع از تخفیف ها و محصولات جدید ایمیل خود را وارد کند ولی دقت کنید که نباید هیچ اجباری در کار باشد. بسیاری از افراد نسیت به وارد کرد اطلاعات شخصی بسیار حساس هستند و باید در طراحی این مرحله دقت کافی داشته باشید.

ثبت نام در وب سایت:
این روش یکی از آسانترین روش ها برای جمع آوری ایمیل است و بازاریابان زیادی ادعا کرده اند که روش موثری است. این روش را می توانید با استفاده از قرار دادن فرم ثبت نام در صفحه اصلی یا صفحه فرود انجام دهید. بعضی شرکت ها با استفاده از دوباره طراحی کردن روش های جمع اوری ایمیل توانسته اند 33 درصد بیشتر ایمیل جمع اوری کنند. شما می توانید از بازدیدگنندگان وب سایت خود برای دریافت محتواهای مختلف ایمیلشان را دریافت کنید.

رویدادهای آنلاین
رویدادهای آنلاین یا وبینارها یکی از رویدادهای رو به گسترش در فضای مجازی هستند. شما می توانید با طراحی و اجرای یک وبینار آموزشی ثبت نام گسترده ای داشته باشید و ایمیل افراد شرکت کننده را دریافت کنید. هر چند اجرای یک وبینار کار آسانی نیست ولی ارزش آن را دارد.

رویدادهای آفلاین
رویدادهای آفلاین محل جمع شدن بسیار زیادی از افراد متخصص است که می توانند مشتریان احتمالی شما باشند، سعی کنید با طراحی مسابقه ها یا قرعه کشی ها ایمیل افراد را جمع کنید

این روش ها از روش های معمول هستند که بازاریابان حرفه ای استفاده می کنند، روش های دیگری نیسز وجود دارند مثل خرید ایمیل که کار حرفه ای نیستند. با این وجود صرف داشتن ایمیل چیز مهمی نیست و مهم طرز استفاده از این ایمیل هاست. یادتان باشد اسپم نکنید.

منبع: www.ibazaryabi.com

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد