درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:00   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30862صفحه نخست » روابط عمومی الکترونیک و هوش مصنوعیجمعه، 3 شهریور 1396 - 07:05
سیزده گام برای ارسال ایمیل های موثر
- سه چیز وجود دارد که یک کارآفرین را مضطرب می‌کند؛ یک: مدیریت جریان نقدی، دو: پیدا کردن شرکای مناسب/ استخدام اعضای تیم صحیح، سه: فشار دادن دکمه ارسال در یک کمپین ایمیل.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سه چیز وجود دارد که یک کارآفرین را مضطرب می‌کند؛ یک: مدیریت جریان نقدی، دو: پیدا کردن شرکای مناسب/ استخدام اعضای تیم صحیح، سه: فشار دادن دکمه ارسال در یک کمپین ایمیل.

در ظاهر ایمیل ساده به نظر می‌رسد، حداقل به خاطر این‌که مردم خودشان خواسته‌اند که پیام‌های شما را دریافت کنند(شما از یک لیست ایمیل opt-in استفاده می‌کنید درست است؟ ) که این یک مزیت است و شما باید از فرصتی که در اختیار شما قرار داده شده و امتیازی که دارید استفاده کنید.

اما در نظر داشته باشید که ایمیل یک ماشین روب گلدبرگ در بازاریابی آنلاین است. در این‌جا فهرستی وجود دارد تا مطمئن شوید که ایمیل شما موثر خواهد بود.

1) صرف زمان زیاد بر روی خط موضوع (سابجکت ایمیل)
خط موضوع همانند عنوان یک پست وبلاگ بسیار مهم است، آن باید کاملا واضح و ارزشمند باشد. از عنوان‌های تکراری و خسته‌کننده استفاده نکنید. کلید مطالب خوب شما در خط موضوع است، به اندازه کافی آن را خاص و مرتبط انتخاب کنید.

2) کوتاه نگه داشتن خط موضوع
خطوط موضوع باید شامل 6 تا 10 کلمه باشند. همه‌ی ما باید تلاش کنیم تا در تعداد کلمات کمتر جملات قدرت‌مندی را بیان کنیم.

3) آن را متناسب گوشی‌های هوشمند طراحی کنید
هر چیزی را که می‌خواهید ایمیل کنید باید به طراحی ریسپانسیو تکیه کنید.

4) استفاده از عناوین فرعی
هفت تا ده کلمه در پنجره پیش‌نمایش یک ایمیل به احتمال زیاد اولین چیزهایی هستند که دریافت کننده خواهد دید. این فضا را هدر ندهید! این مکان مانند متاتگ شرح نتایج موتورهای جستجو است و از این مکان برای حمایت از خط موضوع خود استفاده کنید.

5) یک شخص واقعی باشید
ارسال باید با دیدگاه فرد به فرد باشد. حتی اگر ایمیل از طرف شرکت شما باشد باید محتوا به گونه‌ای باشد که فرد احساس کند با یک فرد واقعی (انسان) در حال تعامل است. با زبان طبیعی و به صورت اول شخص(با استفاده از “من” و “ما” و گفتن “شما” به گیرنده) صحبت کنید.

6) فراخوان‌های مشخص و خاص ارائه کنید.
فراخوان به معنی درخواست از کاربر برای انجام یک کار خاص است. اغلب فراخوان‌ها معمولا نتیجه نمی‌گیرند. فراخوان‌های شما باید به گونه‌ای باشد که بر روی خواننده اثر بگذارد و به او انگیزه عمل بدهد.

7) از تصاویر قانع‌کننده استفاده کنید
یک تصویر خوب بر روی خواننده به اندازه هزار کلمه اثرگذار خواهد بود، اما در انتخاب تصویر باید بسیار دقت کنید. از تصویرهای تکراری، خسته‌کننده و غیرشخصی استفاده نکنید.

8) و یا از تصاویر متحرک یا ویدئوهای کوتاه استفاده کنید
اگر یک تصویر ارزش هزار کلمه را دارد، تصاویر متحرک و یا فیلم‌ها بیشتر از آن ارزشمند هستند. شما می‌توانید یک انیمیشن GIF ایجاد کنید و آن را در ایمیل جاسازی کرده و به طور مستقیم ارسال کنید و یا می‌توانید و یا در صفحه فرود خود ویدئویی قرار دهید و در ایمیل به آن لینک دهید.

9) یک ضمیمه لحاظ کنید
یک یادداشت الحاقی در آخر ایمیل پس از متن اصلی ایمیل می‌تواند یک پیشنهاد را تصریح کند، یک احساس فوریتی ایجاد کند و یا یک امتیاز اضافه کند. وجود فراخوان‌ها در ضمیمه در اغلب مواقع بسیار مفید عمل می‌کند.

10) تلاش برای گرفتن بازخورد و مکانیزم‌های روبه‌جلو
یک راه به مشترکان خود برای به اشتراک گذاشتن ایمیل و یا فرستادن آن به دوستان‌شان، دادن نظر در وبلاگ و یا دادن یک پاسخ ساده بدهید.

11) یک درجه‌بندی برای ایمیل خود در نظر بگیرید تا مطمئن شوید در سطح مخاطبان‌تان صحبت می‌کنید.
برخی از ارائه‌دهندگان ایمیل یک درجه‌بندی و یا یک گزینه در نظر می‌گیرند تا سطح نوشته و این‌که چه تعداد جملات مجهول در آن وجود دارد را پیدا کنند. شما می‌توانید برای این کار از سرویس Readability Test Tool(read-able.com) استفاده کنید.

12) بررسی لینک‌های خود
روی لینک‌هایی که قرار داده‌اید کلیک کنید تا مطمئن شوید آن‌ها به درستی کار می‌کنند و آدرس آن‌ها را درست وارد کرده‌اید.

13)قبل از این‌که ایمیل را ارسال کنید، یک نسخه از آن را برای خودتان ارسال کنید.
این کار باید یکی از مراحل پروسه ایمیل شما باشد. این کار را انجام دهید تا غلط‌های املایی و اشتباهات غیرعمدی را به حداقل برسانید. در هر کاری که انجام می‌دهید باید از کار خود اطمینان داشته باشید.
 

منبع: www.ibazaryabi.com
رها صابری

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد