درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:15   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30833صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 19 مرداد 1396 - 23:07
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان ارزیابی می شوند
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: پیرو دستور استاندارمحترم و به منظور ارتقای سطح اثربخشی فعالیت های عمومی و تخصصی روابط عمومی ها، مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان در قالب های فنی و تخصصی مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: پیرو دستور استاندارمحترم و به منظور ارتقای سطح اثربخشی فعالیت های عمومی و تخصصی روابط عمومی ها، مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان در قالب های فنی و تخصصی مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

 

به گزارش شارا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، عباسعلی بهاری، به تشکیل کمیته ارزیابی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان اشاره کرد وادامه داد: این امر از جمله اقداماتی است که ظرف چند ماه اخیر به انجام رسیده و این کمیته بعد از برگزاری ۷ جلسه تخصصی نسبت به احصاء شاخص های تخصصی فعالیت های روابط عمومی در قالب ۷ دسته اقدام نموده است.

وی ادامه داد: مدیران روابط عمومی در قالب فعالیت ارتباطات رسانه ای با ۴ زیرشاخص، فعالیت روابط عمومی الکترونیک با ۴زیرشاخص، فعالیت های پژوهشی ، تحقیقاتی و نظرسنجی با ۳زیرشاخص، فعالیت های تبلیغاتی، نمایشگاهی و سمعی و بصری با ۴زیرشاخص، فعالیت ارتباطات مردمی با ۳زیرشاخص ، فعالیت انتشارات با ۳ زیرشاخص و فعالیت واگذاری امور به بخش خصوصی با ۵ زیرشاخص مورد ارزیابی دقیق قرار خواهند گرفت.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جهت دهی فعالیت های روابط عمومی را از جمله اهداف این ارزیابی دانست و تصریح کرد: در این ارزیابی دستگاه های اجرایی در قالب ۸ دسته با توجه به وظایف ، رسالت ها و ماموریت های سازمانی دسته بندی شده و در همان دسته مورد ارزیابی قرار می گیرند.

بهاری، به دسته بندی دستگاههای اجرایی اشاره کرد و یادآورشد: ارزیابی دستگاه های اجرایی در ۸ دسته شامل دسته اول فرمانداری ها، بخشداری ها و شهرداری ها،دسته دوم دستگاه های قضایی، امنیتی، نظامی و انتظامی، دسته سوم مراکز آموزشی و پژوهشی، دسته چهارم بانک های استان، دسته پنجم شرکت های دولتی، دسته ششم ادارات کل اقتصادی ، دسته هفتم ادارات کل فرهنگی و اجتماعی و دسته هشتم ادارات کل خدماتی و زیربنایی به انجام خواهد رسید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد