درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 04:08   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30804صفحه نخست » سه شنبه، 17 مرداد 1396 - 12:54
چهار مزیت عمده‌ استفاده از تبلیغات آنلاین
شما می‌توانید از طریق تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی مثل تلگرام یا بازاریابی ایمیلی، فروش‌تان را بالا ببرید. از طریق تبلیغات نمایشی برندتان را بسازید و از طریق ابزارهایی مثل همکاری در فروش، لینک رویدادتان را در فضای مجازی پخش کنید.
  

اول: تبلیغات اینترنتی یک استراتژی بلندمدت است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همان‌طور که گفتیم، استفاده از اینترنت میان تمام افراد و سازمان‌ها هر روز رو به افزایش است. در این دوران تعداد کسانی که حداقل یک گوشی همراه هوش‌مند یا تبلت یا کامپیوتر نداشته باشند، بسیار کم است. ضریب نفوذ اینترنت در جوامع مختلف نیز به‌صورت تصاعدی در حال افزایش است. از طرف دیگر، تقریبا نیمی از جمعیت جهان را افراد زیر 30 سال تشکیل می‌دهند که از همین حالا رابطه‌ی خوبی با تکنولوژی دارند و این رابطه در سال‌های آینده به‌تر هم خواهد شد.

به لطف این تکنولوژی‌ها، افراد هیچ‌وقت تا این حد در دست‌رس نبوده‌اند. و همین در دست‌رس بودن به بازاریابان اجازه می‌دهد که با استفاده از تبلیغات اینترنتی، آوازه‌ی محصول‌شان را به تمام مخاطبان احتمالی در نقاط مختلف جهان برسانند.

تمام این نکته‌ها نشان می‌دهند که تبلیغات اینترنتی رفته رفته گسترده‌تر شده و عملا تبدیل به جزئی جدایی‌ناپذیر از آینده‌ی بازاریابی خواهد شد. پس اگر به بلندمدت و آینده‌ی کسب‌وکارتان فکر می‌کنید، باید تبلیغات اینترنتی را در نظر داشته باشید و از ابزارهای در دست‌رس‌تان به‌خوبی استفاده کنید.


دوم: با تبلیغات اینترنتی کنترل در اختیار شماست
یکی از معایب روش‌های سنتی تبلیغات و بازاریابی این است که اثبات نرخ بازگشت سرمایه (ROI) در آن‌ها عملا امکان ندارد. اما در تبلیغات اینترنتی، امکان ارزیابی نتایج به‌دست‌آمده و مبلغ هزینه‌شده براساس آمار واقعی وجود دارد.

البته همان‌طور که امکان هدر رفتن هزینه در تبلیغات با بنر و بیلبرد و بروشور وجود دارد، اگر دقت نکنید و حواس‌تان به آمار نباشد، هزینه‌ی تبلیغات اینترنتی هم می‌تواند بازده پایینی با خود داشته باشد.

سعی کنید با امتحان کردن روش‌های مختلف با مبالغ محدود و بررسی آمار مربوطه، به‌ترین روش‌ها را برای مورد خاص خودتان پیدا کنید.


سوم: تبلیغات اینترنتی می‌تواند به شدت تاثیرگذار باشد
ویژگی‌های متفاوت و هدف‌مندی برخی روش‌های خاص تبلیغات اینترنتی، می‌تواند در فروش و برند شدن کسب‌وکار شما تاثیر مستقیم و عمده‌ای داشته باشد. مثلا در تبلیغات سنتی شما امکان محدود کردن مخاطبین تبلیغ را نداشتید اما در حال حاضر می‌توانید با تبلیغات نمایشی مکان جغرافیایی (استان محل سکونت) مخاطب را مشخص کنید و تبلیغ‌تان را فقط به کسانی نشان دهید که در آن محدوده زندگی می‌کنند.

علاوه بر این، در تبلیغات نمایشی و تبلیغات تلگرام می‌توانید و به‌تر است که حوزه‌ی فعالیت سایت یا صفحه‌ی نمایش‌دهنده را متناسب با حوزه‌ی فعالیت خودتان انتخاب کنید تا به جامعه‌ی مخاطب به‌تری دست پیدا کنید. مثلا اگر یک رویداد هنری برگزار می‌کنید، به‌تر است در وبسایت‌ها و کانال‌های تلگرام هنری تبلیغ کنید.

استفاده از ویژگی هدف‌مندی تبلیغات اینترنتی می‌تواند تاثیر بزرگی روی کار شما داشته باشد.


چهارم: تبلیغات اینترنتی می‌تواند شما را محبوب کند
احتمالا اگر از کسی سوال کنید که هدف از تبلیغات چیست؟ پاسخ او افزایش فروش خواهد بود. اما تبلیغات اینترنتی علاوه بر کمک به بالا رفتن میزان فروش، می‌تواند به شما کمک کند تا یک جامعه‌ی کوچک از مشتریان وفادار برای خودتان بسازید و کم‌کم از طریق معرفی شدن توسط اعضای وفادار این جامعه، کسب‌وکارتان را جلو ببرید.

اجرای درست تبلیغات اینترنتی و رسیدن به این هدف به شما اجازه خواهد داد تا در آینده بدون یک تیم بزرگ، بودجه‌ی کلان و سابقه‌ی طولانی به فروش به‌تری دست پیدا کنید.

تمام مزایایی که برای تبلیغات اینترنتی بیان شد، از طریق استفاده از ابزارهای تبلیغاتی ایوند قابل دست‌رسی هستند. شما می‌توانید از طریق تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی مثل تلگرام یا بازاریابی ایمیلی، فروش‌تان را بالا ببرید. از طریق تبلیغات نمایشی برندتان را بسازید و از طریق ابزارهایی مثل همکاری در فروش، لینک رویدادتان را در فضای مجازی پخش کنید.

 

منبع: https://blog.evand.com

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد