درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:13   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30746صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 14 مرداد 1396 - 18:43
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: زیرساخت ها در روابط عمومی ها مهیا نیست
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه هنوز فقر امکانات در روابط عمومی ها بیدار می کند، گفت: زیرساختها در روابط عمومی ها اصلا مهیا نیست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه هنوز فقر امکانات در روابط عمومی ها بیدار می کند، گفت: زیرساختها در روابط عمومی ها اصلا مهیا نیست.

به گزارش شارا از مهر، عباسعلی بهاری پیش از ظهر شنبه در شواری هماهنگی مدیران روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به نقش بی بدیل روابط عمومی ها در رسیدن به اهداف سازمان، اظهار داشت: در حال حاضر هنوز در تعریف روابط عمومی مشکل داریم و نه مسئولان و نه خود روابط عمومی ها به مبانی روابط عمومی نرسیده اند.

وی با تدکید بر اینکه نگاه مدیران به روابط عمومی ها باید عوض شود، بیان کرد: روابط عمومی یک رسانه است که بسترها و ابزارهای مختلفی در دست دارد اما نگاه مدیران نگاه رسانه ای نیست.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه هنوز فقر امکانات در روابط عمومی ها بیدار می کند، عنوان داشت: در حال حاضر یک روابط عمومی کارهایی انجام می دهد که در حیطه وظایف او نیست.

بهاری ادامه داد: زیرساخت ها در روابط عمومی اصلا مهیا نیست و تا این زیر ساخت و نگاه تغییر نکند چیزی تغییر نخواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه هزینه در حوزه روابط عمومی هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است، بیان داشت: ارزیابی روابط عمومی های استان و مدیران یکی از برنامه هایی است که در دستور قرار دارد که نتایج آ؛ ن به صورت ماهیانه یا فصلی اعلام خواهد شد.

هیچ اولویتی بالاتر از آب برای استان وجود ندارد

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در دولت یازدهم صورت گرفته که در اطلاع رسانی این خدمات موفق نبوده ایم، عنوان داشت: بخشی از این امر ناشی از عملکرد ضعیف مدیران روابط عمومی و بخشی نیز به مدیران مربوط می شود.

بهاری، راه آهن را آرزوی دیرینه مردم استان عنوان کرد و گفت: با پیگیری های استاندار طی چند روز آینده کلنگ این پروژه به زمین زده خواهد شد که این کار بزرگی بوده که اطلاع رسانی درستی در مورد آن صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ اولویتی بالاتر از آب برای استان وجود ندارد، بیان کرد: در حال حاضر روزی بدون تحسن برای مشکل آب در استان وجود ندارد و جنگ امروز جنگ آب است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی اضافه کرد: دولت در حوزه حل مشکل بی آبی در استان کارهای زیادی انجام داده که باید اطلاع رسانی شود.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد