درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 20:10   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30738صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 16 مرداد 1396 - 03:18
دزدی از دزد: شش درس روابط عمومی به وسیله انتونی سکراموسی
توسط آووران کوهن مشاور روابط عمومی پرتلند - عقیده آنتونیو اسکاراموچی– و متصدی بدنام مدیر ارتباطات کاخ سفید و مشاور ارشد رئیس جمهور منبعی از دروس را برای ما فراهم کرد، هرچند برخی از آنها از موارد منع شده گرفته شده بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عقیده آنتونیو اسکاراموچی– و متصدی بدنام مدیر ارتباطات کاخ سفید و مشاور ارشد رئیس جمهور منبعی از دروس را برای ما فراهم کرد، هرچند برخی از آنها از موارد منع شده گرفته شده بود.


در اینجا شش درس برای هر مدیر ارتباطات هست تا با آن زندگی کند یا بمیرد.


1. اصرار کنید که شما به طور مستقیم به مدیر اجرایی اصلی گزارش می کنید
حداقل در این مورد حق با آنتونیو اسکاراموچی بود. اگر شما در شرف کشف چیزی بزرگ هستید، با رئیس خود از روز اول همراه شوید، به خصوص با در نظر گرفتن چرخه خبری 24 ساعته.


اگر رئیس بزرگ اصرار دارد که شما به بازاریابی گزارش کنید، اصرار کنید که شما نمی توانید کارتان را در ان صورت به نحو احسن انجام دهید.


2. ارتباط محکمی با خبرنگارها برقرارذکنید
توجه داشته باشید که من نگفتم رابطه "مورد اعتماد". چنین چیزی وجود ندارند.


 قلدری کردن و زور گفتن به خبرنگارها یا ترساندن انها نمی تواند پوشش بزرگی که شما دنبالش هسیتید برایتان فراهم کند.


3. خبرنگارها شما را نقل قول خواهند کرد
کلمات خود را آگاهانه انتخاب کنید. اگر شما قبلا رابطه مستحکمی برقرار کرده اید(به شماره 2 روجوع کنید) شما می توانید با دور کردن چیز ها از سر تیتر خبرها از مهلکه جان سالم به در ببرید.


این توصیه را از من و 750000 همکار روابط عمومی بپذیرید: شما با آتش بازی می کنید اگر شما با چیزی شروع کنید که نباید نوشته می شدند.

4. آنقدر تظاهر بکنید تا اینکه به خواسته خود برسید.
هرچند شاید برخی افراد اظهارات اسکاراموچی را این طور تصور کنند که شخص مجبور نیست هیچ یک از تجارب روابط عمومی را داشته باشید تا به پست ریاست اصلی ارتباطات موسسه برسید، ممکن است نتایج آن چیزی نباشد که مد نظر رئیس هست.


به هر حال، این مطلب تاکید می شود: مدیران اجرایی روابط عمومی باید همانند بقیه ما، جایگاه خود را به دست اورند.


5. برای نامگذاری شخصی از لقب استفاده کنید.
از به کار بردن لقب گیرا به عنوان قسمتی از استراتژی نامگذاری خود واهمه ای نداشته باشید. لقب هایی که می توانید برای خود اتخاد کنید هستند، " بمب"، "پرنده"، و " یارو".


6. رئیس خود را مشهور کنید نه خود را
هرچقدر که بالا رفتن از پله های ترقی می تواند برای شما خوش آیند باشد، تعداد دفعاتی که شما خود در نشریات ظاهر می شوید را کنترل کنید.


متاسفانه، اسکاراموچی به این قانون طلایی اعنتا نکرد، و حالا این درسی برای همه ما است. این به خصوص حائز اهمیت است اگر رئیس شما ترجیح می دهد به تنهایی در شکوه نشریات و خبر جلوه گری کند. اگر این توصیه را نادیده بگیرید، شما فرد بعدی خواهید بود که این جمله مشهور را می شنوید.: "شما اخراجید".


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد