درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:00   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30722صفحه نخست » چهارشنبه، 11 مرداد 1396 - 10:48
توضیح واعظی درباره تکذیب تلگرام:
هر کسی از سرور برداشتی دارد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هر کسی از سرور برداشتی دارد؛ این موضوع که اینجا گفتند تلگرام سرورهای خود را به ایران منتقل کرده که ایران بتواند آن را فیلتر کند و به اطلاعات آن دسترسی داشته باشد و دخالت کند،
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هر کسی از سرور برداشتی دارد؛ این موضوع که اینجا گفتند تلگرام سرورهای خود را به ایران منتقل کرده که ایران بتواند آن را فیلتر کند و به اطلاعات آن دسترسی داشته باشد و دخالت کند، به درستی از سوی مدیرعامل تلگرام تکذیب شده است، اما آن چیزی که ما به آن اشاره کردیم و براساس توافق انجام می‌شود، این است که سرورها به ایران منتقل شده برای اینکه CDN در آن قرار بگیرد تا کانال‌های پرظرفیت و پرمصرف به‌جای اینکه به خارج بروند و برگردند، اطلاعات در همین داخل با سرعت و کیفیت بالا منتقل شود و هیچ کس این موضوع را تکذیب نکرده است.

 

محمود واعظی در حاشیه مراسم رونمایی از فاز اول دولت الکترونیک و دولت همراه، در ادامه با اشاره به تبدیل ارائه‌ اینترنت از حجم به سرعت، بیان کرد: پیش از این فروش اینترنت به‌صورت حجمی بود و مردم مجبور بودند مرتب حجم خریداری کنند که موجب آشفتگی بازار شده بود. اپراتورها هم برای فروش حجم بیشتر سرعت را کم و زیاد می‌کردند و این در اختیار مشتریان نبود، بنابراین ما کمیته‌ای تشکیل دادیم که این موضوع را ساماندهی کند. وی با بیان اینکه در این مدل کسی که استفاده کمتری دارد، هزینه کمتری می‌پردازد، گفت: ما خودمان این روش را ابداع نکردیم. در حال حاضر در دنیا به همین صورت است که از خرید حجم به سمت خرید اتصال اینترنت و سرعت می‌روند. به این ترتیب براساس هر یک از این سرعت‌ها و معدل آمار مصرف کاربران، به آن مدل بی‌‌نهایت می‌گویند. البته اپراتورها اگر مشتریانی داشته باشند که بخواهند ساعات مصرف برای آنها حذف شده و به‌صورت بی‌نهایت استفاده کنند نیز می‌توانند بسته‌هایی را ارائه دهند.

وزیر ارتباطات در پاسخ به سوالی مبنی بر گزینه‌های مطرح شده برای وزارت ارتباطات، اظهار کرد: ما باید از آقای رئیس‌جمهور تشکر کنیم که یکی از معاونان وزارتخانه را برای سمت وزارت ارتباطات برگزیده‌اند، اما تا زمانی که این اسامی اعلام نشده، حق رئیس‌جمهوری است که با توجه به مقتضیات موجود تغییراتی را انجام دهند و نهایتا اسم کاندیدای مورد نظر را خودشان باید اعلام کنند. همچنین واعظی با اشاره به مشارکت ۵۱ دستگاه دولتی با ۴۴۰ خدمت در فاز نخست دولت الکترونیک، از بهره‌برداری فاز دوم آن در دهه فجر سال جاری خبر داد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4108

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد