درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:08   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30702صفحه نخست » دوشنبه، 9 مرداد 1396 - 22:14
اسرار زندگی خصوصی افراد را می‌توان از کلیک کردنشان پیدا کرد
دو محقق آلمانی می‌گویند که توانسته‌اند عادت یک قاضی به تماشای پورن و همین طور ماده مخدر محبوب یک سیاستمدار را فقط با بررسی الگوی کلیک آنها در اینترنت شناسایی کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دو محقق آلمانی می‌گویند که توانسته‌اند عادت یک قاضی به تماشای پورن و همین طور ماده مخدر محبوب یک سیاستمدار را فقط با بررسی الگوی کلیک آنها در اینترنت شناسایی کنند.

اسویا اکرت و آندرس دوس نتایج تحقیق خود را در کنفرانس هکرها که در لاس وگاس آمریکا برگزار شد مطرح کردند.

این دو نفر انبوه اطلاعات مربوط به جستجوی اینترنتی سه میلیون آلمانی را از طریق شرکت‌هایی که آمار و اطلاعات کلیک کردن کاربران در اینترنت را جمع‌آوری می‌کنند به دست آورده بودند.

آنها می‌گویند هر کاری که کاربران در اینترنت انجام می‌دهند با جزئیات ثبت و ضبط می‌شود و شرکت‌ها به سرعت این اطلاعات را گردآوری می‌کنند تا برای تبلیغات از آن استفاده کنند.

این دو پژوهشگر متوجه شدند که ۹۵ درصد این اطلاعات را افزونه (extension) ده مرورگر (Browser) معروف فراهم می‌کنند.

خانم اکرت گفت: "کاری که این شرکت‌ها می‌کنند در اروپا غیرقانونی است اما این برایشان اهمیتی ندارد."

انتشار یافته‌های این دو پژوهشگر باعث شده در آلمان این موضوع مطرح شود که باید برای فعالیت شرکت‌هایی که اطلاعات جستجوی اینترنتی کاربران را جمع می‌کنند، محدودیت قائل شد.

به گفته دوس مرتبط کردن این اطلاعات با افراد کار ساده‌ای است و دقیقا می‌توان فهمید که افراد کجا آنلاین شده‌اند، چه چیزهایی را در اینترنت جستجو کرده‌اند و چه چیزهایی خریده‌اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد