درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 01:53   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30671صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 8 مرداد 1396 - 10:00
چهارمین نشست شورای هماهنگی و برنامه ریزی روابط عمومی های تعاون روستایی منطقه یک کشور
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- چهارمین نشست شورای هماهنگی و برنامه ریزی روابط عمومی های تعاون روستایی منطقه یک کشور در استان البرز برگزار گردید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- چهارمین نشست شورای هماهنگی و برنامه ریزی روابط عمومی های تعاون روستایی منطقه یک کشور در استان البرز برگزار گردید.4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان البرز، چهارمین جلسه منطقه ای شورای هماهنگی روابط عمومی های منطقه یک کشور با حضور رئیس سازمان تعاون روستایی استان، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مرکزی تعاون روستایی، حیدری معاون روابط عمومی سازمان مرکزی و جلالی رئیس اداره روابط عمومی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و نیز مسئولین روابط عمومی های استان های تهران،قم ، مرکزی ، سمنان و قزوین ، البرز در سالن جلسات تعاون روستایی استان برگزار شد.


شمس مدیرتعاون روستایی استان البرز ضمن خیر مقدم و تشکر از برگزاری جلسه گفت :روابط عمومی ها مهمترین رابط بین دستگاهها با سایر دستگاههای برون سازمان می باشد. وجود روابط عمومی ها منجر به تعامل بین دستگاهها و عملکرد مثبت و کارا در یک سطح سازمانی استانی می شود که میتواند امور را به عرصه ظهور برساند و به سایرین منتقل کند.


رئیس سازمان تعاون روستایی استان البرز تصریح کرد: روابط عمومی ها بازو و ابزار اجرایی بسیاری از سیاستهای سازمان تعاون روستایی می باشند که بسیاری از اخبار و اطلاعات مربوط به خریدهای تضمینی ، تنظیم بازار ، شیر خام از طریق روابط عمومی منتقل می شود.


رئیس سازمان تعاون روستایی استان البرز ضمن تقدیر و تشکر از مسئول روابط عمومی تعاون روستایی استان البرز ، گزارشی از عملکرد سازمان را در قالب پاور پوینت ارائه نمودند.


شمس همچنین در خصوص ساختار و جایگاه روابط عمومی ها به نکاتی اشاره نمود و گفت : نقش و جایگاه و ساختار روابط عمومی ها باید در دستگاهها پویا تر گردد .


وی همچنین افزود : با در اختیار قرار دادن بودجه به روابط عمومیها و نیز حمایت جدی سازمان مرکزی ، می توان جهت معرفی قابلیتها و توانمندیهای سازمان و شبکه ، از طریق ساخت برنامه های مستند ، تهیه کلیپ های تخصصی ، تهیه و چاپ بروشور و کاتالوگ ، اقدامات موثری را در سازمان توسط روابط عمومیها انجام داد .


شمس احداث کارخانه خوراک دام مرغداران ساوجبلاغ ، اتحادیه گلخانه داران ، اتحادیه مرغ تخمگذار استان ، و اجرای برنامه GIS ، ایجاد و راه اندازی سامانه پیامکی ، تهیه مستند را از مهمترین محورهای فعالیت تعاون روستایی از ابتدای سال تاسیس تاکنون برشمردند.


در ادامه بالان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مرکزی تعاون روستایی در جلسه گفت: روابط عمومی نقشهای گوناگونی را درجایگاههای متفاوت وشرایط متمایز ازیکدیگر ایفا می‎کند. اما دو نقش قابل تفکیک آن درارتباطات درون سازمانی وبرون سازمانی ازمیان سایر نقشها نمایان‎تر و مهمتر است.


ایشان اظهار نمود: روابط عمومی نقشهای گوناگونی را درجایگاههای متفاوت وشرایط متمایز ازیکدیگر ایفا می‎کند. اما دو نقش قابل تفکیک آن درارتباطات درون سازمانی وبرون سازمانی ازمیان سایر نقشها نمایان‎تر و مهمتر است.


این مسئول تاکید کرد : هنر روابط عمومی این است که بتواند امکانات وشرایط محیط بیرونی را تشخیص دهد وآنان را با امکانات درون سازمان پیوند دهد و اجرای فرامین درون سازمانی را تسهیل نماید ودرنهایت ارتباط سازمان را با بیرون ازآن، بدرستی برقرار سازد. که دراین راستا اولین قدم شناخت محیط وسازمان مربوطه است ومنظور از این شناخت ، شناسایی و بررسی نقاط قوت وضعف است.


بالان خاطر نشان کرد : روابط عمومی یک حرفه و شغل است که تعدادی از علوم را به کمک می گیرد تا ارتباطی دو سویه را بین سازمان و مخاطب برقرار نماید.


همچنین ارتباط رسانه ای در روابط عمومی به معنای انتشارکنترل شده اخبار و اطلاعات است ، برای دست اندر‌کاران روابط عمومی رسانه یک ابزار است ، یک وسیله ارتباط با افکار عمومی است و جائی است که میان مردم و سازمان ارتباط برقرار می شود .


ملکی رئیس جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های منطقه یک ومسئول روابط عمومی تعاون روستایی استان مرکزی ضمن تشکر از مدیریت استان البرز در خصوص هماهنگی جهت برگزاری جلسه گفت : این جلسه با هدف هماهنگی و تعامل بین روابط عمومی استانها و نیز بررسی شاخصهای 95 ، بازنگری مجدد برنامه عملیاتی و ارائه راهکارجهت برطرف نمودن مسائل و مشکلات برگزار گردید.


وی افزود: روابط عمومی به مثابه پلی است میان یک سازمان و مخاطبان آن ، همچنین روابط عمومی مجموعه ای از اقدامات و کوشش های حساب شده ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط موثر و هدفمند با گروه هایی که با سازمان در ارتباطند انجام می دهد.


سپس جوهری دبیر جلسه منطقه یک و مسئول روابط عمومی تعان روستایی استان البرز تاکید کرد : کسى که روابط عمومى را به عنوان یک شغل انتخاب مى کند و مسئولیت انجام وظایفى را در این حرفه مى پذیرد، باید به عنوان یک حرفه به آن نگاه کند و سعى کند مهارت ها و تخصص هاى آن را فرا گیرد و آینده شغلى و پیشرفت اجتماعى خود را براساس آن برنامه ریزى کند.


وی تاکید کرد: روابط عمومی باید استعداد، آمادگى، ظرافت، تناسب و توانایى فردى، علاقه، اندیشه خلاق، انگیزه پیشرفت، شهامت و شجاعت داشته باشد، همچنین قدرت تجزیه و تحلیل مسائل محیط کار اصول و فلسفه سازمان را به خوبى بشناسد.


حساس و پر مسئولیت، هوش و زیرکى از خصوصیات فردى است که در روابط عمومى مشغول به کار است.


در ادامه مسئولان روابط عمومی استانهای تهران ، سمنان ، قزوین ، قم در خصوص ارزیابی استانها ،تعامل با ترویج جهاد کشاورزی و استانداری ، تخصیص ردیف بودجه و پرداخت هزینه جهت شرکت در دوره ها و همایش های تخصصی روابط عمومی ، تبدیل بالقوه بالفعل فعالیتهای سازمانی ، به بحث و تبادل نظر پرداختند.


در خاتمه آقای حیدری و خانم جلالی معاون و رئیس اداره روابط عمومی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در خصوص ارسال اخبار کیفی توسط استانها ، بارگذاری اخبار بموقع در سایت استانی و ارسال به سازمان مرکزی ، تعامل بیشتر با روابط عمومیهای منطقه یک ، تهیه سالنامه آماری به صورت کتابچه و نیز ورود اطلاعات در سامانه آمار را از روابط عمومی های خواستند.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد