درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 13:59   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30664صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 8 مرداد 1396 - 08:56
مدرسه تابستانی؛ گشودن درهای سازمان به روی مردم
مسعود طوفان رییس روابط عمومی سازمان مدیریت و برنانه ریزی استان یزد - سازمانهایی که دارای چشم انداز و یا افق کاری وسیع تری می باشند می توانند شرکت کندگان خود را از سراسر کشورانتخاب نمایند، آنچه شگفت انگیز می نماید و یا فراتر از آن به معجزه شبیه خواهد بود اینکه در مدرسه های تابستانی هم سازمان و هم مخاطب به تجربه و درک تازه ای می رسند و قادر خواهند بود تا با انگیزه و روشن بینی بیشتری به ادامه فعالیت بپردازند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-مدرسه تابستانی (Summer school) از جمله دوره های آموزشی فصلی و کوتاه مدت می باشد که در یک بازه زمانی برگزار می شود و مباحث و موضوعات فکری و آموزشی متناسب با نیازهای م خاطبان را ارائه می نماید. با توجه به ایام تابستان که اوقات فراغت بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان می باشد مدرسه تابستانی فرصتی است تا سازمانها و دستگاههای اداری، شرکت ها و موسسات درب های خود را بر روی آحاد مردم باز کنند و دست به ارتباط تازه ای با مخاطبان بزنند.


مدرسه تابستانی باید جذاب، متنوع و کاربردی باشد و مطالب بروز را به مخاطبان منتقل کند. یکی از مزیت های مهم برگزاری مدرسه تابستانی حضور افراد با دیدگاهها و سلیقه های مختف در این نشست به صورت افتخاری و داوطلبانه است.

 

پیش بینی می شود مخاطبان عموما دانشجویان، جوانان، زنان، اعضای سمن ها و علاقه مندان به مباحث سازمان باشند. یکی از مزیت برگزاری تابستانی در این است که سازمان و کارکنان آن به مسئولیت اجتماعی خود فراتر از اهداف رایج و تعریف شده عمل می کنند.


بطور کلی فواید برگزاری مدرسه تابستانی را برای سازمان می توان به شرح ذیل دانست:
معرفی ماموریت ها وظرفیت های سازمانی
عمل به مسئولیت اجتماعی و مدنی سازمان
جایگاه سازی و برندسازی برای سازمان
شناسایی استعداد ها و بهره گیری از نظرات و ایده های شرکت کنندگان
اجرای مدیریت دانش در سازمان
دریافت نقطه نظرات ، انتقادها و دیدگاههای عموم مردم
پی بردن به ایرادها و نقاط منفی و کمبود ها
فرهنگ سازی و جلب مشارکت آحاد مردم


برای برگزاری مدرسه تابستانی سازمان ( اداره / نهاد / دستگاه ) مبادرت به فراخوان عمومی و ثبت نام از علاقه مندان با توجه به شرایط اعلام شده می نماید. تفاوت و جذابیت مدرسه تابستانی در این است که علاقه مندان نه از میان کارکنان دولت و یا ارباب رجوع و مخاطبان همیشگی سازمان، بلکه همه اقشار مردم انتخاب می شوند و پس از ثبت نام و دریافت مدارک طی یک بازه زمانی مشخص مثلا بین 3 تا 5 روز مدرسه تابستانی برگزار می شود.

 

پیشنهاد می شود برگزاری دوره به صورت رایگان و یا هزینه پایین بوده و در پایان به شرکت کنندگان گواهی آموزشی صادر گردد. مدرسه تابستانی دارای یک افتتاحیه و یک اختتامیه خواهد بود. مدرسان مدرسه تابستانی نیز عموما از مدیران و کارشناسان داخل سازمان ها و یا اساتید مرتبط دانشگاهی انتخاب می شوند. در مدرسه تابستان معمولا یک تور بازدید از بخش های مختلف سازمان نیز ترتیب داده می شود.


سازمانهایی که دارای چشم انداز و یا افق کاری وسیع تری می باشند می توانند شرکت کندگان خود را از سراسر کشورانتخاب نمایند، آنچه شگفت انگیز می نماید و یا فراتر از آن به معجزه شبیه خواهد بود اینکه در مدرسه های تابستانی هم سازمان و هم مخاطب به تجربه و درک تازه ای می رسند و قادر خواهند بود تا با انگیزه و روشن بینی بیشتری به ادامه فعالیت بپردازند.

 
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد