درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:37   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3058صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 16 اردیبهشت 1392 - 07:14
سهم روابط عمومی ها در در خلق حماسه سیاسی
  

شارا- رئیس ستاد انتخابات استان گفت: روابط عمومی ها سهم بزرگی در خلق حماسه سیاسی دارند و می توانند با ایجاد رضایتمندی در مردم در راستای خلق این حماسه بزرگ تاثیر گذار باشند.

 

به گزارش شارا، "علیرضا قاسمی فرزاد" در شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اظهار کرد: روابط عمومی ها باید جامعه هدف خود را دعوت و در زمینه خلق حماسه سیاسی، توطئه ها و ترفندهای دشمنان آنها را تبیین کنند و زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را به شایستگی و با بیان خوب ایجاد کنند.

وی اضافه کرد: رسالت خطیر روابط عمومی ها در راستای خلق حماسه بزرگ سیاسی، حفظ سرمایه های اصلی نظام که مردم هستند ، است که باید در راستای رضایتمندی آنها تلاش کنند چرا که روابط عمومی ها پل ارتباطی مردم و دستگاه های اجرایی هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان بیان کرد: دشمن فشارها و تحریم های فلج کننده را بر نظام اسلامی تحمیل می کند و به دنبال متلاشی کردن ساختار این نظام است که تاکنون نتوانسته به اهداف شوم خود برسد.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: هراندازه حضور مردم در انتخابات پررنگ باشد و میزان درصد آراء بالاتر باشد یک سد مقاوم و یک دیوار مستحکم در مقابل اقدامات دشمنان است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خاطرنشان کرد: به همین دلیل نباید تنها به برگزاری ساده انتخابات اکتفا کرد بلکه باید حضور پرصلابت و شکننده مردم را در صحنه تقویت کرد تا دشمن دچار درماندگی و یاس شود.

وی تصریح کرد: مسوولان روابط عمومی در هر دستگاه باید عملکرد روشن و شفافی از دستگاه خود ارائه دهند.

قاسمی فرزاد اظهار کرد: هدف دشمن تخریب روابط مردم و مسوولان، ناامید کردن مردم و ایجاد سوءظن است که نباید به این حرف ها توجه کرد که ارزشی ندارد و اینها بازی های سیاسی دشمن است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان ادامه داد: رسالت امروز همه مسوولان و مردم حفظ این نظام الهی وارزش ها و آرمان ها ی آن است و روابط عمومی ها باید به عنوان دستگاه اطلاع رسانی در جامعه هدف ایجاد امید، شورو نشاط و هیجان کنند و از سیاه نمایی و بزرگ نمایی مشکلات پرهیز کنند.

قاسمی فرزاد ادامه داد: بصیرت ملت ایران فتنه سال 88 را خنثی کرد و مردم در 9 دی حماسه آفریدند و دشمنان همواره توطئه های خود را علیه نظام بکار گرفته اند و ملت نباید در مقابل ترفندهای دشمنان دچار سستی و ضعف شوند.

وی خاطر نشان کرد: ملت بصیر ایران هرجا احساس کنند که نیاز است در صحنه باشند همواره پشت سر ولایت ایستاده اند و مسوولان هم باید تلاش کنند که در این عرصه از غافله عقب نمانند و همگام با مردم حرکت کرده و صحنه را برای حضور مردم آماده کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار تاکید کرد: نظام اسلامی صاحب یک تمدن بزرگ است و ایران در دنیا دارای یک مردم باشعورو دارای رهبری شجاع و مدیر و مدیر است که همه به اینها افتخار می کنند.

قاسمی فرزاد بیان کرد: روابط عمومی ها در خلق حماسه بزرگ سیاسی صحنه را گرم کرده و از ایام پیش رو مانند سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد استفاده کرده و مراسمی را برگزار کنند که در خلال آن مباحث بصیرتی و آگاهی بخشی تبیین شود.

وی اضافه کرد: بکارگیری ابزار و امکانات ادارات و دستگاه ها له یا علیه افراد ممنوع است و از امکانات دستگاه ها اجرایی در جهت اهداف و اغراض فردی یا گروهی استفاده نشود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار تاکید کرد: بیان دستاوردهای 34 سال پرافتخار جمهوری اسلامی و تبیین آن موجب ایجاد امید در مردم می شود که روابط عمومی باید به این مساله توجه کنند.

وی از اصحاب رسانه در اطلاع رسانی و بصیرت افزایی و همچنین از روابط عمومی استانداری همدان در جهت همکاری تقدیر کرد.

در این نشست تعدادی از مسوولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی دیدگاههای خود را در خصوص خلق حماسه سیاسی ارائه کردند

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد