درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 17:41   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3049صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 14 اردیبهشت 1392 - 20:47
ویژگی های روابط عمومی دیجیتال
حرکت روابط عمومی ها به سوی روابط عمومی دیجیتال نباید موجب کنار گذاشتن روش های سنتی شود. چرا که همواره هستند مخاطبانی که اقناع و پاسخگویی به نیازهای اطلاعاتی آن روش هایی نظیر انتشارات و سایر تولیدات چاپی و مکتوب را طلب می کند.
  

شارا،مهدی تدین رودی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ثبت احوال کشور- برقراری ارتباط موثر توسط روابط عمومی ها چه در درون و چه در بیرون از سازمان با در نظر گرفتن میزان و سطح دانش و سواد مخاطبان تحقق می یابد. در جوامع در حال گذار نظیر کشور ما، روابط عمومی ها طیف های مختلفی از مخاطبان به لحاظ سطح سواد و میزان برخورداری و آگاهی از فناوری نوین اطلاعاتی مواجه هستند. اگرچه نیازهای مخاطبان یکسان است اما برای ارایه اطلاعات مورد نیاز مخاطبان و انتخاب روش های موثرتر، نقش کلیدی در موفقیت روابط عمومی ها دارد. در این شرایط استفاده توام و همزمان روش های سنتی و روش های مدرن  که مبتنی بر محیط وب و فضای مجازی است کمک شایانی به تحقق اهداف و رسالت های روابط عمومی خواهد داشت.

بطور خلاصه می توان گفت تسهیل دسترسی شهروندان و مخاطبان به اطلاعات و خدمات مورد نیاز، بهبود پاسخگویی و اطلاع رسانی به مخاطبان و ساده سازی فرآیندهای ارتباطات و کاهش هزینه ها در زمره ویژگی های روابط عمومی دیجیتال قرار می گیرد. باید به خاطر داشت که در روابط عمومی دیجیتال، بهره گیری از فناوری های نوین، هدف نیست بلکه وسیله است. وسیله ای که از آن برای ارایه خدمات و سرویس های مورد نیاز مخاطبان استفاده می شود. روابط عمومی دیجیتال در قید و بند زمان و مکان نیست. خدمات و اطلاعات در تمامی روزها و ساعات در دسترس شهروندان و مخاطبان است. این مسئله تا حد زیادی ضمن دسترسی راحت تر و بهتر شهروندان به اطلاعات و خدمات مورد نیاز، سبب جلوگیری از اتلاف وقت و نیز کاهش هزینه ها از جمله ایاب و ذهاب، کاهش آلودگی هوا، ترافیک و ... می شود.

روابط عمومی دیجیتال منتظر نمی ماند تا ببیند مخاطب چه می خواهد بلکه قبلا فکر همه چیز را کرده و برای برآورده شدن خواسته های مخاطبان تمهیدات لازم را اندیشیده است. جریان روابط عمومی در این روابط عمومی دوسویه است ضمن آن که مخاطب در روابط عمومی دیجیتال جمع نیست بلکه فرد است و روابط عمومی دیجیتال باید پاسخگوی تک تک اعضای جامعه باشد. در واقع جنبه های سخت افزاری مربوط به فناوری های ارتباطی و در تخصص و وظیفه مهندسان مربوطه است و کارگزار روابط عمومی وظیفه اش طرح ایده هایی است که این ابزار را در جهت رسیدن به اهداف خود به کار می گیرد.

این در حالی است که حرکت روابط عمومی ها به سوی روابط عمومی دیجیتال نباید موجب کنار گذاشتن روش های سنتی شود. چرا که همواره هستند مخاطبانی که اقناع و پاسخگویی به نیازهای اطلاعاتی آن روش هایی نظیر انتشارات و سایر تولیدات چاپی و مکتوب را طلب می کند. بنابراین در چرخش آرام و با همراهی و آشنایی مخاطبان با روش های جدید باید تلاش کرد تا با استفاده ترکیبی فنون و تکنیک های در اختیار در مسیر تحقق اهداف و فلسفه وجودی روابط عمومی گام برداشت.

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد