درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:08   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30484صفحه نخست » دوشنبه، 26 تیر 1396 - 08:46
9هزار کانال تلگرامی شناسنامه‌دار شدند
به گفته معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی، سند جامع پیام‌رسان‌های اجتماعی مصوب در شورای عالی فضای مجازی در جلسات گوناگونی بررسی شد و نهایتا در اولین جلسه امسال چند بندی که از آن باقی مانده بود،
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، به گفته معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی، سند جامع پیام‌رسان‌های اجتماعی مصوب در شورای عالی فضای مجازی در جلسات گوناگونی بررسی شد و نهایتا در اولین جلسه امسال چند بندی که از آن باقی مانده بود، به تصویب نهایی رسیده است. امیر خوراکیان درباره شناسنامه‌دار شدن کانال‌های تلگرامی بیان کرد: کانال‌ها تقریبا کارکرد رسانه‌ای دارند و چون به‌صورت عمومی و رسانه‌ای عمل می‌کنند و فعالیت آنها قبلا در چارچوب خاصی پیش‌بینی نشده، مقرر شده که این کانال‌ها خود را ثبت کنند. در حال حاضر طبق آخرین آمار، بیشتر از ۹ هزار و ۸۷۰ کانال از کانال‌هایی که در این زمینه فعال هستند، خود را ثبت کردند و شناسنامه‌دار شدند و مشغول فعالیت هستند.

 

وی اظهار کرد: حدودا بیش از ۴۰۰ هزار کانال داریم و کانال‌هایی که بیش از ۵ هزار عضو دارند تقریبا بیش از ۱۵ هزار هستند. البته از آنجایی که تمامی کانال‌ها بیش از ۵ هزار عضو ندارند که مشمول مصوبه شورای عالی نیستند اما برخی کانال‌هایی که کمتر از ۵ هزار عضو دارند هم که دیدند این مسیر قانونمند شدن است، خودشان علاقه‌مند شدند و خود را ثبت کردند. خوراکیان با اشاره به حمایت‌هایی که از کانال‌های ثبـت‌شده صورت می‌گیرد، اظهار کرد: ما در آینده بحث تبلیغات را داریم. در حال حاضر براساس سند مصوب در شورای عالی فضای مجازی، وزارت ارشاد موظف شده که در ارتباط با نظارت بر محتوای این کانال‌ها و هم موضوع تبلیغات آیین‌نامه‌ای را تهیه کند. پس از تصویب این آیین‌نامه، طبیعتا کانال‌هایی مشمول آن ضوابط می‌شوند و می‌توانند تحت حمایت‌های حوزه تبلیغات و انتشار محتوای مجاز مورد اعتماد مردم فعالیت کنند که قبلا به ثبت رسیده باشند. معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی اظهار کرد: برای کانال‌هایی که بیش از ۵ هزار عضو دارند و هنوز شناسنامه‌دار نشده‌اند، تصمیم قهری گرفته نشده است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4095

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد