درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 21:11   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30478صفحه نخست » یکشنبه، 25 تیر 1396 - 09:31
اهمیت فضای مجازی در تبلیغات
تغییر و تبدیل در ساختار نظام اجتماعی باعث دگرگونی و تغییر در بسیاری از ارتباطات شد، به گونه ای که همزمان با روی کار آمدن فناوری های نوین، فصلی جدید در زمینه اطلاع رسانی به وجود آمده است. امروزه شبکه های مختلف رسانه ای سعی می کنند نقش و سهم خود را در بازارهای تبلیغاتی به شکل های مختلف حفظ کنند، زیرا با روی کار آمدن اینترنت دری تازه و نو برای تبلیغات گشوده شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، تغییر و تبدیل در ساختار نظام اجتماعی باعث دگرگونی و تغییر در بسیاری از ارتباطات شد، به گونه ای که همزمان با روی کار آمدن فناوری های نوین، فصلی جدید در زمینه اطلاع رسانی به وجود آمده است. امروزه شبکه های مختلف رسانه ای سعی می کنند نقش و سهم خود را در بازارهای تبلیغاتی به شکل های مختلف حفظ کنند، زیرا با روی کار آمدن اینترنت دری تازه و نو برای تبلیغات گشوده شد.

صاحبان کسب و کار و بنگاه های تولیدی می توانند با استفاده از ظرفیت های پیدا و پنهان فضای مجازی برای تبلیغات کالا ها و محصولات خود مشتریان زیادتری پیدا کنند. سرعت و کثرت در فضای مجازی بسیار چشمگیر است، زیرا هر خبر یا آگهی در کمتر از ثانیه به اطلاع هزاران هزار و شاید میلیون ها نفر برسد، در صورتی که این امکان در هیچ فضای رسانه ای دیگر وجود ندارد و حتی رادیو و تلویزیون نیز نمی تواند در این عرصه با آن رقابت کند.

تبلیغات در فضای مجازی به دلیل تنوع و تکثر مورد توجه بسیاری از صاحبان کسب و کارهای کوچک و بزرگ در دنیا قرار گرفته است. یکی از شیوه های تبلیغات در فضای مجازی تبلیغات بنری است که از متداول ترین شیوه های تبلیغات در اینترنت است و مخاطبان زیادی دارد. این تبلیغات چه به صورت گیف انیمیشن و چه به صورت چند رسانه ای، در فریم های مختلف، اطلاعات گوناگون را به کاربران ارائه می کند. کاربران براساس لینکی که روی این تبلیغات قرار گرفته است، به پرتال تبلیغ شده متصل می شوند.

البته کسانی که با این شیوه از تبلیغات به دنبال رشد و رونق کسب و کار هستند باید بدانند طراحی در این نوع از تبلیغات بسیار مهم و اساسی است. کاربران اینترنتی زمانی که تصویری نظر آنها را جلب کند آن را کلیک می کنند و با محتوای آن تصویر آشنا می شوند. از این رو عدم موفقیت برخی بنرهای تبلیغاتی به دلیل تصاویری است که از نظر بصری زیبا و چشم نواز نیستند.

یکی دیگر از شیوه های تبلیغات در فضای مجازی استفاده از تبلیغات کلمه ای است که بسیار مورد توجه افراد قرار می گیرد. در این شیوه صاحبان پرتال ها، براساس کلیدواژه های مورد نظر خود که معمولاً در جهت فعالیت ها و زمینه اصلی وبگاه آنهاست، به معرفی لینک خود اقدام می کنند. 

تبلیغات کلمه ای در موتورهای جست وجو، معمولاً طرفدار زیادی دارد، بر همین اساس امروزه گوگل تلاش های زیادی دارد تا کلیدواژه های معروف و مشهوری را که به زبان های مختلف توسط کاربران این سایت، جست وجو می شوند به آگهی دهندگان بفروشد و البته درآمد کلانی نیز از این بابت کسب کرده است.

امروزه میلیون ها نفر در ایران ساعت های زیادی از وقت خود را در فضای مجازی می گذرانند. گرچه از دیدگاه کارشناسی این نکته می تواند یک تهدید جدی برای کسب و کار باشد اما آن روی سکه نشان می دهد می توان از همین تهدید به عنوان یک فرصت استفاده کرد. صاحبان کسب و کار با تهیه خبرنامه تبلیغاتی و ارسال آن به گروه های مخاطب تعیین شده می توانند به اهداف خود دست یابند.

در این نوع تبلیغات الکترونیکی، آگهی دهنده می تواند تبلیغ خود را در داخل خبرنامه قرار دهد و نسبت به معرفی خود اقدام کند. اهمیت این نوع تبلیغ به نسبت شیوه ها دیگر آن است که به دلیل ارسال خبرنامه به طیف خاصی از مخاطبان که معمولاً مخاطبان ثابت چنین خبرنامه هایی در وب هستند، شانس دیده شدن آگهی و کلیلک خوردن، افزایش می یابد. 

اگر صاحب کسب وکار با آگاهی به دنیای مجازی ورود کند، می تواند شیوه های زیادی برای تبلیغات کالا یا محصول خود بیابد اما این نکته را فراموش نکنیم که به دلیل گستردگی و تنوع، برگ برنده از آن کسی است که تبلیغات خود را با خلاقیت و نوآوری در این فضا منتشر کند. به عبارتی در تولید محتوای اختصاصی محصول شرکت از تمام ظرفیت های نوآورانه برای جلب نظر میلیون ها کاربر بهره گیرد تا بتواند در مدت زمان کوتاه، اثرات ثمربخش تبلیغات در فضای مجازی را مشاهده کند.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد