درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:40   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30465صفحه نخست » شنبه، 24 تیر 1396 - 09:46
مالیات ۱۸ درصدی روسیه برای خریدهای اینترنتی خارجی
دولت روسیه در نظر دارد تا برای کالاهای خریداری شده به‌صورت آنلاین از خارج کشور، 18 درصد مالیات اخذ کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دولت روسیه در نظر دارد تا برای کالاهای خریداری شده به‌صورت آنلاین از خارج کشور، 18 درصد مالیات اخذ کند. به گزارش «ایسنا» از ایزوستیا، براساس اعلام اداره گمرک این کشور، اخذ این مالیات برای دولت روسیه بیش از صد میلیارد روبل در سال درآمدزایی دارد. با این حال کارشناسان اقتصادی با انتقاد از این اقدام، آن را زمینه‌ساز حذف ورود کالاهای باکیفیت خارجی می‌دانند و عاملی مهم برای از بین رفتن انگیزه تولیدکننده داخلی برای افزایش کیفیت ارزیابی می‌کنند. مردم روسیه سال‌ها است که به خریدهای اینترنتی عادت کرده‌اند و بیشتر کالاهای مورد نیاز خود را اینگونه سفارش می‌دهد. سرعت بالای اینترنت و دسترسی بالای 90 درصدی مردم روسیه به تلفن‌های هوشمند از عواملی است که باعث شده بازار ۱۴۵ میلیون نفری این کشور، برای بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین خرده‌فروشی جهان جذاب و رقابتی باشد. از جمله شرکت خرده‌فروشی علی‌بابای چین، بزرگ‌ترین بازار مصرفی خود در اروپا را در میان مردم روسیه دارد که بیشترین سفارش محصولات آنلاین را دراین سایت درج می‌کنند، با این حال با توجه به تصمیم اخیر دولت برای اخذ مالیات، علی‌بابا در نظر دارد تا با راه‌اندازی دفاتر خود در روسیه، عرضه اینترنتی کالا را مستقیما برعهده بگیرد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4090

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد