درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:44   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30443صفحه نخست » چهارشنبه، 21 تیر 1396 - 11:53
حاشیه‌های توقف فروش اینترنت حجمی در ایران
خبر توقف فروش اینترنت حجمی برای مشترکان ثابت در ایران مورد استقبال کاربران قرار گرفت. وزیر ارتباطات با بیان اینکه اعلام اجرای این تصمیم از مرداد ماه واقعیت ندارد، می‌گوید زمان اجرای این تصمیم هنوز مشخص نشده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  خبر توقف فروش اینترنت حجمی برای مشترکان ثابت در ایران مورد استقبال کاربران قرار گرفت. وزیر ارتباطات با بیان اینکه اعلام اجرای این تصمیم از مرداد ماه واقعیت ندارد، می‌گوید زمان اجرای این تصمیم هنوز مشخص نشده است.

محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران روز سه‌شنبه ۲۰ تیر (۱۱ژوئیه) در صفحه اینستاگرام خود نوشت:‌ «همانطور که پیشتر توضیح داده شد، موضوع حذف فروش حجمی
اینترنت در بخش اینترنت ثابت برای حمایت از کاربران در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد.»

به گفته واعظی در این باره کمیته‌ای تشکیل شده و تا پایان مرداد ماه در "کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات" درباره این موضوع تصمیم‌گیری خواهد شد.

برخی رسانه‌های خبری در ایران روز ۱۸ تیر ماه به نقل از وزیر ارتباطات مدعی شدند که ارائه اینترنت حجمی از مرداد ماه متوقف خواهد شد. موضوعی که توسط وزارت ارتباطات تکذیب شد.

واعظی با انتقاد نسبت به انتشار "خبرهای نه چندان دقیق" در رسانه‌ها با بیان اینکه تکذیب کلی این طرح نیز درست نیست، ‌افزود: «به نظر می‌رسد برخی خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها کماکان روش خود در زمان انتخابات را دنبال و سعی می‌کنند با ارائه تیترهای متفاوت و تشویش اذهان مخاطبان، تلاش‌های دولت برای مردم را مخدوش کنند.»

او بدون ارائه زمان مشحص وعده داد که این تصمیم عملی خواهد شد.

سرویس‌های ارائه خدمات اینترنتی در ایران، اینترنت را به دو صورت حجمی و نامحدود ارائه می‌کنند. در سیستم حجمی کاربران برای یک بازه زمانی مشخص، از ترافیک اینترنتی ثابتی برخوردار هستند و با پایان مصرف حجم مشخص شده، نیاز به شارژ مجدد وجود دارد.

اینترنت نامحدود و شبکه ملی
در سخنان ۱۸ تیرماه وزیر ارتباطات ایران که به گفته او به شکل نادرست بازتاب یافته بود، نکات با اهمیت دیگری وجود داشت؛ تاکید مجدد بر نقش شبکه ملی اطلاعات.

محمود واعظی با استقبال از گسترش خدمات اینترنت نامحدود گفت که افزایش سرعت اینترنت سبب شده کاربران بیشتری به دیدن فیلم و ویدئو آنلاین تمایل پیدا کنند و حجم بیشتری از اینترنت مصرف ‌‌شود و "شائبه حجم‌خوری اپراتورها" به وجود ‌آید.

واعظی از تلاش برای تغییر روش عرضه اینترنت در همه اپراتورها خبر داد: «اپراتورهای بخش همراه را تشویق کرده‌ایم روش های ارائه اینترنت خود را ادامه دهند. آنها تلاش می کنند با شرکت‌های تولید محتوا وارد مذاکره شده تا با استفاده از زیرساخت شبکه ملی اطلاعات محتواهای خود را با کیفیت بالاتر و قیمت مناسب تر ارائه کنند.»

به گفته وزیر ارتباطات دولت روحانی با تشکیل یک کمیته ویژه و مذاکره با اپراتورهای اینترنت ثابت، تلاش شده که شیوه عرضه تغییر پیدا کند تا رضایت مشتریان افزایش یابد.

نگرانی‌ها از توسعه شبکه ملی
به نظر می‌رسد دولت برای بهبود وضعیت اینترنت در ایران دو رویکرد را در پیش گرفته است؛ توسعه شبکه ملی اطلاعات و عرضه اینترنت نامحدود.

دولت بیشتر تمایل دارد تا استفاده از شبکه ملی اطلاعات خصوصا توسط سرویس‌های داخلی اینترنتی افزایش یابد. در این شبکه امکان دسترسی به اطلاعات با سرعت به مراتب بالاتر و قیمت ارزان‌تر ممکن است.

استفاده سرویس‌های داخلی از این شبکه همچنین موجب می‌شود که هزینه‌های دولت در خرید پهنای باند کاهش یابد. امکان ایمن‌سازی این سرویس‌ها از حملات خارج از شبکه نیز بیشتر خواهد بود.

اما این سیاست دولت علاوه‌ بر مزیت‌های قابل توجه یک نگرانی عمده را نیز به همراه دارد. از طریق شبکه ملی اطلاعات کنترل دولت بر اطلاعات شهروندان افزایش قابل توجهی خواهد یافت.

 

 

منبع: www.dw.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد