درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:11   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30367صفحه نخست » چهارشنبه، 14 تیر 1396 - 09:03
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اعلام کرد
جزئیات فعالیت کسب و کارهای اینترنتی
بعد از رونق کسب و کارهای اینترنتی و ثبت تعداد بالایی از فعالان این حوزه موضوع تشکیل اتحادیه صنفی کسب و کارهای اینترنتی مطرح شده است که رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت این مرکز را محل اصلی جمع‌آوری اطلاعات مربوط به این کسب و کارها اعلام کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، بعد از رونق کسب و کارهای اینترنتی و ثبت تعداد بالایی از فعالان این حوزه موضوع تشکیل اتحادیه صنفی کسب و کارهای اینترنتی مطرح شده است که رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت این مرکز را محل اصلی جمع‌آوری اطلاعات مربوط به این کسب و کارها اعلام کرد.  رمضانعلی صادق‌زاده با بیان اینکه کسب و کارهای اینترنتی نیاز به ساماندهی دارد، گفت: گرچه زمزمه تشکیل اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی مطرح شده است اما متصدی تشکیل اتحادیه‌ها، معاونت اقتصادی و بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت است.  وی افزود: در حوزه کسب و کارهای اینترنتی علاوه بر عملکرد معاونت اقتصادی و بازرگانی داخلی لازم است برای ساماندهی این کسب و کارها سازمان مرکز توسعه و تجارت وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در رابطه با تایید واحدها و ارائه نماد اعتماد الکترونیکی به آنها وارد عمل شود.

 

وی ادامه داد: از آنجاکه نمی‌خواهیم فعالان حوزه کسب و کارهای آی‌تی برای ثبت واحدهای خود مجبور به مراجعه به چندین سازمان باشند، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به مثابه یک پنجره واحد عمل می‌کند و مبدا ورودی اطلاعات این واحدها خواهد بود و تمام استعلام‌های لازمی که برای ارائه نماد الکترونیکی از واحدها انجام می‌شود را در اختیار دیگر دستگاه‌هایی که برای ثبت واحدهای کسب و کار الکترونیکی در اتحادیه به آنها نیاز دارند، قرار می‌دهد. رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اشاره به تعداد واحدهای فعال در حوزه تجارت الکترونیک اظهار کرد: افرادی که تاکنون برای دریافت نماد اعتماد الکترونیکی به این سازمان مراجعه کرده‌اند و به ثبت رسیده‌اند که شامل اشخاص حقیقی و حقوقی یا صنفی می‌شوند، تاکنون به نزدیک ۲۷ هزار نفر رسیده‌اند. وی درباره نحوه رسیدگی به شکایات نیز گفت: مشتریانی که بابت کالای خریداری شده از سوی فروشگاه‌های اینترنتی و واحدهایی که نماد اعتماد الکترونیکی دارند، در برخی موارد به این مرکز شکایاتی را می‌آورند که در وهله اول سعی می‌کنیم بین شاکی و متشاکی واسطه‌گری کنیم تا اختلاف مربوط حل شود و در غیر این صورت اگر نتیجه مورد نظر حاصل نشود، پرونده را به سازمان حمایت حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ارجاع می‌دهیم.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4085

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد