درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:08   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30271صفحه نخست » شنبه، 10 تیر 1396 - 08:40
لزوم بازبینی مجموعه چرخه کاهش قیمت پهنای باند اینترنت
رئیس کمیسیون اینترنت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران با بیان اینکه شبکه ملی اطلاعات باعث شد بسیاری از افزایش پهنای باند مورد نیاز در این شبکه انجام شود،
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، رئیس کمیسیون اینترنت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران با بیان اینکه شبکه ملی اطلاعات باعث شد بسیاری از افزایش پهنای باند مورد نیاز در این شبکه انجام شود، گفت: کل چرخه کاهش قیمت پهنای باند باید در کنار هم بازبینی شود تا شرکت‌های خصوصی دچار ضرردهی نشوند. محمدرضا کریمی کاهش سوددهی شرکت‌های خصوصی را یکی از مشکلات دانست و افزود: نکته‌ای که همیشه همه اذعان کرده‌اند این است که ما با این مواجه بودیم که سوددهی بخش خصوصی در سال‌های گذشته با توجه به کاهش متعدد قیمت‌های کاربران نهایی، به شدت پایین آمده و حتی در برخی شرکت‌ها به ضرردهی رسیده است. ما این موضوع را به وزارت ارتباطات انتقال دادیم و امیدواریم با تغییر مدل قیمت‌گذاری یا به نحو دیگر این مساله جبران شود.

 

وی با بیان اینکه یکی از دلایل کاهش سوددهی شرکت‌ها، قیمت اینترنت بین‌الملل نسبت به اینترنت داخل است، گفت: تعیین قیمت نهایی اینترنت مانند مسائل دیگر تشکیل شده از چند عامل است که در کنار هم قرار گرفته‌اند. در سال‌های گذشته در بسیاری موارد افزایش قیمت داشتیم. نیروی انسانی هر سال به‌طور متوسط ۱۴ تا ۱۵ درصد افزایش می‌یابد. در بسیاری موارد مانند انرژی نیز نرخ قیمت‌ها نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است. ما اگر بخواهیم برای کاهش قیمت کاربر نهایی، این کاهش قیمت را صرفا در بخش پایین این زنجیره که بخش خصوصی است، اعمال کنیم، مشکل‌ساز خواهد شد. رئیس کمیسیون اینترنت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران ادامه داد: کمیسیون تنظیم مقررات هم تا حدی به این مساله توجه داشته است.

شرکت زیرساخت به‌عنوان یکی از متولیان این موضوع، قیمت اینترنت را کاهش داده است تا شرکت‌ها نیز بتوانند قیمت را کاهش دهند، اما مساله اینجاست کاهش قیمتی که شرکت زیرساخت برای قیمت نهایی شرکت‌ها اعمال کرده است، تمام آن را نمی‌پوشاند و این باعث می‌شود شرکت‌ها به این سمت بروند که عملا نتوانند تمام هزینه‌های خود را پوشش بدهند و دچار مشکل شوند. کریمی با بیان اینکه کل چرخه کاهش قیمت باید در کنار هم بازبینی شود، افزود: اگر قرار است کاهش انجام شود، در کل چرخه اتفاق بیفتد گاهی افزایش ندادن قیمت خودش نوعی کاهش قیمت است. ما مواجهیم با اینکه نرخ اکثر سرویس‌های خدماتی در سال‌های گذشته افزایش داشته است و وقتی یک نرخ در مقایسه با بقیه ثابت می‌ماند به نوعی کاهش قیمت داریم. کاهش بیش از حد نیز باعث می‌شود آن صنعت دچار مشکل شود.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4081

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد