درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 23:41   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30234صفحه نخست » جهان روابط عمومیچهارشنبه، 7 تیر 1396 - 22:40
رهبران روابط عمومی بسیار متوسط هستند
هدف این گزارش دوسالانه، ارزیابی رهبری در روابط عمومی، شناسایی فرصت های غنی سازی و سپس اقدام به تقویت رهبری حرفه ما - یک دارایی استراتژیک مهم است. کارت گزارش 2017 شکاف های مداوم را برجسته می کند. در حالیکه تنش های اجتماعی در دنیای امروز به احتمال زیاد این مسائل را تشدید می کنند، ما باید رهبران بزرگتری باشیم و شکاف ها را کنار بگذاریم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- درجه رهبری شما چیست؟ گزارش 2017 مرکز پلانک برای رهبری روابط عمومی نشان می دهد رهبری در روابط عمومی به طور متوسط ​​(C +) است و بهبودی ندارد.

در سال 2015، مرکز پلانک برای رهبری روابط عمومی و هیون همکاران، اولین کارت گزارش خود را در مورد رهبران روابط عمومی ایجاد کردند. رهبران، نمرات بالاتری را برای پنج حوزه ی مورد بررسی و رهبری، مشارکت شغلی، اعتماد به سازمان، فرهنگ کار و رضایت شغلی بدست آورده اند، اما شکاف های مهمی برای مناطق بهبود یافته است.

به تازگی، نزدیک به 1200 رهبر PR و متخصصین در ایالات متحده، همان نظرسنجی را تکمیل کرده اند. * نمرات عملکرد رهبری و اعتماد در سال 2017 تغییری نکرد، اما برای فرهنگ کار، اشتغال و رضایت شغلی کاهش یافت. درجه کلی برای رهبران PR از B- به C + کاهش یافت.

شکاف بین ادراک رهبران و کارکنان از پنج حوزه باقی مانده است، در حالی که تفاوت های جنسیتی به شدت در حال افزایش است.
نگرانی های قبلی در ارتباطات دو طرفه، تصمیم گیری مشترک و تنوع دوباره توسط مردان و زنان برجسته شد.

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

چهار یافته کلیدی
عملکرد رهبر برتر (A- / C +)
ادراک رهبران و کارکنان آنها نسبت به عملکرد رهبر برتر، به شدت متفاوت بود: رهبران خود یک "A" را به خود اختصاص دادند، در حالی که پیروان آنها "C +" را به دست آوردند. این نمرات تقریبا با کسانی که در سال 2015 بودند، مشابه بودند. جهت گیری و دخالت در تصمیم گیری استراتژیک، اما نمرات پایین تر برای دیدگاه، مهارت های ایجاد ارتباط و توانایی های رهبری تیم را به دست آوردند.

مشارکت شغلی (B-)
درجه کاهش یافت، زیرا حرفه ای ها کمتر مشغول به کار بودند. در سال 2017، 57.2 درصد از پاسخ دهندگان مشغول به کار بودند (در مقایسه با 59.7 درصد در سال 2015)؛ 35.9٪ مشغول به کار نبودند (به ترتیب 34.4٪)؛ و 6.8٪ فعالانه فعال شدند (در مقابل 6.0٪). این کاهش تا حد زیادی وابسته به مشارکت کمتر زنان است. در سال 2015، بیشتر زنان (61.3٪) از مردان (9/57٪) مشغول به کار بودند. با این حال، در سال 2017، مردان (62.1٪) بیشتر از زنان (52.9٪) مشغول به کار بودند.

رضایت شغلی (C +)
این درجه به عنوان کسانی که راضی یا بسیار راضی با شغل خود کاهش یافته از 66.7٪ به 61.9٪ کاهش یافته است. درصد کسانی که ناراضی و یا بسیار ناراضی از کار خود را افزایش یافت از 22.1٪ به 24.1٪، در حالی که کسانی که راضی و نه ناراضی افزایش یافت از 11.2٪ به 14.0٪. بیشتر مردان (65.9٪) با شغل خود راضی یا بسیار راضی بودند (3/58٪). آژانس های روابط عمومی نسبت به افرادی که در شرکت ها یا غیرانتفاعی مشغول به کار هستند، بیشتر راضی هستند.

 
تقسیم جنسیتی
زنان در روابط عمومی به طور قابل توجهی کمتر مشغول بودند، کمتر از کارشان شغل داشتند، کمتر اعتماد به نفس در فرهنگ کارشان، اعتماد کمتر به سازمان هایشان و انتقاد نسبت به رهبران برتر نسبت به مردان داشتند. یافته های بیشتر در میان زنان کار در سطوح پایین تر در سازمان دیده می شود. تنها منطقه بدون مسئله جنسیتی قابل توجه بود: رهبران زن و مرد ارشد در سازمان ها هر یک از پنج حوزه را تقریبا یا مشابه با یکدیگر مقایسه کردند.

سه شکاف مهم
    
درک رهبران و کارکنان آنها. رهبران ارشد عملکرد خود را ارزیابی کردند و همه مناطق دیگر به طور قابل توجهی بالاتر از کارکنانشان بود. چیزها متفاوتند و خیلی بهتر از بالا. رهبران ممکن است اغلب عملکرد خود را بالاتر از کارکنان خود بپردازند، اما از لحاظ آماری فاصله زیادی بزرگ است. رهبران در همه سطوح می توانند از تکیه بر کمتر در حالت انتقال و بیشتر در حالت پذیرش در هنگام برقراری ارتباط با کارکنان بهره مند شوند. راه حل های دیگر عبارتند از: 1) افزایش اشتراک قدرت، 2) تقویت ارتباطات دو طرفه و 3) افزایش مهارت های بین فردی در کار گروهی.


 مسائلی مانند عدم ارتباط دو طرفه، اشتراک محدود قدرت و تنوع نگرانی ها، به تفاوت های میان فرهنگ های موجود و یک سیستم ارتباطی غنی اشاره می کند که بعضی اوقات به عنوان فرهنگ ارتباطی شناخته می شود. چنین فرهنگی مشخص می شود:

 1) یک سیستم ارتباطی باز؛

 2) گفتگو، بحث و یادگیری؛

 3) استفاده از کانال های دو طرفه و چندگانه؛

 4) محیطی که کارکنان می توانند بدون ترس از مجازات سخن بگویند؛

و 5) پشتیبانی رهبران و ارزش روابط عمومی و ارتباطات داخلی.
    

درک زنان و مردان در حرفه. شکاف جنسیتی در بررسی 2017 در هر حوزه موضوعی عمیق تر شد. ادراکات زنان از فقدان قدرت مشترک در تصمیم گیری، ارتباط دو جانبه ناکافی و عدم ارزش گذاری نظرات آنها در سطوح پایین تر اعتماد به سازمان و فرهنگ آن، اعتماد کمتر به رهبران و کاهش مشارکت شغلی منعکس شده است. تقریبا نیمی (47.1٪) زنان فعال یا غیر فعال نبودند.

پیشرفت در تنوع در چندین جنبه با کند و آهسته ادامه دارد. برای زنان در این نظرسنجی، به نظر می رسد که موفقیت در این زمینه هنوز به چالش کشیده شده است؛ فاصله پرداخت واقعی است شکاف فرصت واقعی است؛ و شکاف موجود و احترام واقعی است. قدرت عمل برای بستن این شکاف در ذهن، قلب و دستان رهبران فعلی در تمام سطوح حرفه ای قرار دارد.

<span title="The purpose of this biennial report is to assess leadership in PR, identify enrichment opportunities and then act to strengthen our profession’s leadership�" a="" crucial="" strategic="" asset."="">هدف این گزارش دوسالانه، ارزیابی رهبری در روابط عمومی، شناسایی فرصت های غنی سازی و سپس اقدام به تقویت رهبری حرفه ما - یک دارایی استراتژیک مهم است.
کارت گزارش 2017 شکاف های مداوم را برجسته می کند. در حالیکه تنش های اجتماعی در دنیای امروز به احتمال زیاد این مسائل را تشدید می کنند، ما باید رهبران بزرگتری باشیم و شکاف ها را کنار بگذاریم.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد