درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:35   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30228صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 7 تیر 1396 - 12:59
روابط عمومی های برتر شرکت ملی پخش معرفی شدند
بر اساس ارزیابی عملکرد روابط عمومی های مناطق ۳۷گانه شرکت ملی پخش در سال ۹۵، مناطق کردستان و البرز به ترتیب رتبه های اول و دوم و مناطق ساری، تربت حیدریه، زاهدان و لرستان با اختلاف امتیاز ناچیزی رتبه سوم را از آن خود کردند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بر اساس ارزیابی عملکرد روابط عمومی های مناطق ۳۷گانه شرکت ملی پخش در سال ۹۵، مناطق کردستان و البرز به ترتیب رتبه های اول و دوم و مناطق ساری، تربت حیدریه، زاهدان و لرستان با اختلاف امتیاز ناچیزی رتبه سوم را از آن خود کردند.


به گزارش شارا، این ارزیابی ها به منظور معرفی الگوهای موفق و شناسایی نقاط ضعف و قوت، ایجاد رقابت سالم، تبادل تجربیات و ارتقای نظام اطلاع رسانی است که هر ساله با ارزیابی عملکرد ۳۷ منطقه در چهارنوبت (سه ماه یکبار ) توسط کارشناسان ستادی انجام می شود.

در این ارزیابی ها که مناطق براساس سطح و دامنه فعالیت به مناطق درجه یک، دو و سه تقسیم بندی شده اند، عملکرد آنان بر اساس فنون روابط عمومی و فعالیت های فرهنگی، انتشارات، پایگاه اینترنتی، سمعی و بصری، ارتباطات، هماهنگ کننده با مناطق، طرح تکریم، مطالعات اجتماعی و سامانه پاسخگویی به مشتریان (۰۹۶۲۷) مورد ارزیابی قرار می گیرند.


شایان ذکر است، برتری مناطق یاد شده بر اساس کسب بیشترین امتیاز در بین مناطق ۳۷ گانه در سال ۹۵ بوده که بر اساس درجه بندی های انجام شده، امتیاز مناطق به شرح جداول ذیل است.
 

امتیاز مناطق - روابط عمومی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد