درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:52   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30223صفحه نخست » چهارشنبه، 7 تیر 1396 - 10:29
فضای اینستاگرام خصوصی‌تر می‌شود
ظاهرا اینستـــاگرام در حال تجدید نظر درباره نحوه اشتراک‌‌گذاری تصاویر و ویدئوها در این پلت‌فرم است. اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربر این امکان را می‌دهد تصاویر را با گروه محدودی از دوستان به اشتراک بگذارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ظاهرا اینستـــاگرام در حال تجدید نظر درباره نحوه اشتراک‌‌گذاری تصاویر و ویدئوها در این پلت‌فرم است. اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربر این امکان را می‌دهد تصاویر را با گروه محدودی از دوستان به اشتراک بگذارد. مطمئنا چنین ویژگی با استقبال کاربران همراه خواهد شد. در حال حاضر فضای خصوصی کاربران در اینستاگرام بسیار محدود است. به‌طور کلی کاربر تنها قادر است پروفایل خود را در حالت عمومی (Public) قرار دهد و تصاویر خودرا با دوستان و دیگر کاربران اینستاگرام به اشتراک بگذارد یا در حالت خصوصی (private) قرار داده تا تصاویر او تنها توسط دوستانش دیده شوند. این امکانات خیلی دقیق تخصصی نیستند بنابراین ممکن است بخواهید برخی تصاویر را با تمامی کاربران به‌اشتراک گذاشته و در طرف دیگر بخواهید برخی تصاویر شخصی را با عده‌ محدودی از دوستان نزدیکتان به اشتراک بگذارید. این مساله موجب شده برخی کاربران یک اکانت عمومی و یک اکانت شخصی داشته باشند و تصاویرشان را به‌صورت جداگانه در آنها به اشتراک بگذارند.

 

چنین ویژگی قبلا در فیسبوک و دیگر پلت‌فرم‌ها استفاده شده اما برخی از آنها به‌ندرت مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرند. برای مثال اسنپ‌چت هم چنین ویژگی را دارد اما پس از اشتراک‌گذاری هر پست، این لیست پاک می‌شود و برای پست‌های بعدی باید این لیست را دوباره بسازید. البته گوگل پلاس هم چنین ویژگی را دارد اما این برنامه با پیچیدگی‌های زیادی همراه است اما اینستاگرام بیشتر به سادگی معروف است. اپلیکیشن اینستاگرام یکسری تصاویر و ویدئوها را بر اساس سلایق و تعاملات کاربر به او نمایش می‌دهد. در این برنامه از لیست‌های پیچیده علایق و دیگر شاخه‌ها و زیرمجموعه‌ها خبری نیست و همه‌چیز به ساده‌ترین شکل ممکن ارائه می‌شود. تنها کاربرانی که بیشتر برای شما اهمیت دارند در این برنامه دیده می‌شوند. این ویژگی برای اپلیکیشنی که در حال گسترش روزافزون است، یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود. آپدیت اخیر اینستاگرام هم به کاربران امکان اشتراک‌گذاری تصاویر زنده را می‌دهد و باعث گسترش هرچه بیشتر محبوبیت این پلت‌فرم شده است. این ویژگی در حال حاضر در مرحله آزمایش قرار دارد اما گفته می‌شود حدود یک سال است که آزمایش آن به‌طول انجامیده بنابراین انتظار می‌رود در آینده بسیار نزدیک شاهد اضافه شدن این ویژگی به اپلیکیشن اینستاگرام برای کاربران سراسر دنیا باشیم.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4080

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد