درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 16:22   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30190صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیدوشنبه، 5 تیر 1396 - 15:46
رئیس دانشکده ارتباطات علامه:اعتراض دانشجویان منطقی نیست
در پی اعتراض دانشجویان دانشکده ارتباطات علامه در خصوص برخی موارد آموزشی، رئیس این دانشکده با اشاره به موارد اعتراضی دانشجویان گفت: هیچ‌کدام از ادعاهای این دانشجویان مستند و منطقی نیست و اگر هر دانشجویی درخصوص ادعای خود مدرکی دارد آن را به دانشگاه ارائه دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در پی اعتراض دانشجویان دانشکده ارتباطات علامه در خصوص برخی موارد آموزشی، رئیس این دانشکده با اشاره به موارد اعتراضی دانشجویان گفت: هیچ‌کدام از ادعاهای این دانشجویان مستند و منطقی نیست و اگر هر دانشجویی درخصوص ادعای خود مدرکی دارد آن را به دانشگاه ارائه دهد.

به گزارش شارا، محمدمهدی فرقانی با اعلام این مطلب اظهار کرد: مسئولان دانشگاه علامه طباطبایی و همچنین دانشکده علوم ارتباطات از نقد و نظر دانشجویان و حساسیت آنها درخصوص مسائل درسی و کیفیت آموزش استقبال می‌کنند و در صورتی که این دیدگاه‌ها منطقی، علمی و عقلانی باشد، از آنها استقبال کرده و در برنامه‌ریزی‌های خود به کار خواهیم گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: انتظار ما از دانشجویان بخصوص دانشجویان رشته ارتباطات با گرایش‌های روزنامه‌نگاری و روابط عمومی این است که در اظهارنظرها و قضاوت‌های خود دقیق، منطقی و درست عمل کنند چراکه آنها با گفتمان رسانه‌ای آشنا هستند و باید ارتباط منطقی را سرلوحه خود قرار بدهند. بنابراین هیچ یک از موارد ادعایی دانشجویان درخصوص دانشکده ارتباطات که در این زمینه کمپینی نیز تشکیل داده‌اند، به معنای واقعی صحت ندارد و دانشجویان اگر سند یا مدارکی برای هر یک از موارد ادعایی خود دارند ارائه بدهند.

رئیس دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی گفت: یکی از مواردی که دانشجویان به آن اعتراض دارند، افزایش پذیرش دانشجو در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است. باید گفت ادعای آنها به هیچ عنوان صحت ندارد و طی این دو سال اخیر که مسئولیت دانشکده را برعهده داشته‌ام و این دانشکده مستقل شده است حتی یک نفر نیز افزایش ظرفیت در دوره‌های مورد اشاره دانشجویان صورت نگرفته و اگر دانشجویان سندی در این زمینه دارند ارائه بدهند.

دکتر فرقانی تاکید کرد: پذیرش دانشجویان با رتبه‌های پایین در مقطع کارشناسی ارشد نیز یکی از موارد اعتراضی دانشجویان بود و در پاسخ به آن نیز باید گفت پذیرش دانشجویان در دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه علامه طباطبایی براساس یک آزمون متمرکز توسط سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می‌شود و ما تا زمانی که دانشجویان برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند هیچ اطلاعی از لیست این پذیرفته‌شدگان نداریم. بنابراین این اعتراض نیز به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

به گفته وی، با توجه به اینکه هیچ افزایش ظرفیتی در پذیرش دانشجویان در دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه صورت نگرفته است بنابراین تعداد کلاس‌ها نیز کاملا استاندارد هستند و افزایش کلاسی در این دانشکده نداشتیم.

رئیس دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی تدریس دانشجویان دوره دکتری در مقطع کارشناسی را کاملا مطابق آیین‌نامه ابلاغی به تمامی دانشگاه‌ها عنوان کرد و گفت: در تمامی کشورهای توسعه یافته دنیا دانشجویان دوره دکتری به منظور کسب تجربه و دانش موظف هستند ساعاتی را در مقطع کارشناسی تدریس کنند. در دانشگاه‌های کشور نیز حق تدریس این دانشجویان کاملا براساس آیین‌نامه انجام شده و بنابراین کلیت اجرای این آیین‌نامه در دانشکده ارتباطات نیز هیچ مشکلی ندارد، اما اگر دانشجوی دکترایی در درسی ضعف خاصی داشته باشد دانشجویان می‌توانند با مراجعه به معاونت آموزشی دانشکده دلایل خود را با استدلال بیان نمایند. ضمن اینکه طی چند ترم اخیر بسیاری از این دانشجویان به دلیل عدم صلاحیت در ارزیابی‌های دانشجویی جابه‌جا شده‌اند. اما به طور کلی حذف حق تدریس دانشجویان دکتری در دانشکده به دلیل پایین بودن تعداد اعضای هیات علمی امکان‌پذیر نیست.

دکتر فرقانی با تاکید بر اینکه دانشجویان اجازه تعیین سیاست‌های آموزش عالی را ندارند، گفت: در هیچ کجای دنیا و در هیچ دانشگاهی قرار نیست دانشجویان سیاست‌های آموزشی را تعیین کرده و محور برنامه‌ریزی‌های علمی و سیاست‌گذاری قرار بگیرند. اما آنها می‌توانند از طریق تشکل‌های صنفی نظرات خود را به مدیریت دانشگاه اعلام کنند . بنابراین توقع ما نیز این است که آنها در سیاست‌گذاری‌های آموزشی مداخله نکنند.

رئیس دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی راه‌اندازی کمپین اعتراضی در این دانشکده را اقدامی غیرتعاملی از سوی تشکل‌های صنفی دانست و گفت: بنده یکی از مسئولان اهل تعامل بوده و هستم به همین دلیل در آغاز شروع فعالیت کار شورای صنفی از آنها دعوت کرده‌ام در جلسه مشترک حضور بیابند و در این جلسه که بیش از یک ساعت طول کشید تمامی خواسته‌ها و دغدغه‌های آنها مطرح و بررسی شد. بطوریکه بسیاری از این خواسته‌ها در برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌ها به کار گرفته شد و خواسته‌هایی هم که غیرعملی بودند توضیحات لازم به آنها داده شد. ضمن اینکه برخی نامه‌هایی نیز از سوی این دانشجویان ارسال شده بودند را عملیاتی نمودیم.

به گفته دکتر فرقانی، تشکیل کمپین اعتراضی در شرایطی که این دانشجویان امکان حضور و بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود با مسئولان دانشکده را دارند بیانگر عدم حسن‌نیت آنهاست. من معتقد هستم مهمترین رسالت دانشجو پیشبرد منطقی، عقلانیت و علمی دیدگاه‌های خود است. اما اگر قرار باشد آنها بدون استناد به مدرکی اطلاعات نادرست اتهام‌سازی داشته باشند مسیر مسئولان دانشکده تغییر خواهد کرد.

به گزارش ایسنا،‌ عده‌ای از دانشجویان دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی با تشکیل کمپینی به برخی موارد از جمله افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد،‌ تدریس دانشجویان دوره دکتری در مقطع کارشناسی و افت کیفیت آموزش در دانشکده اعتراض کردند و در این راستا یکی از دانشجویان رشته ارتباطات این دانشکده در تماس با ایسنا اظهار کرد: بر اساس دفترچه پذیرش سال 96، ظرفیت پذیرش دانشجو برای دوره روزانه در هر یک از رشته‌های ارتباطات،‌روزنامه‌نگاری و مدیریت رسانه 18 نفر اعلام شده در حالی‌ که در دفترچه سال 95 هر یک از این رشته‌ها برای هر دوره( روزانه و شبانه) 12 نفر بوده است و همچنین در سال 94 نیز در هر یک از رشته‌ها 12 نفر برای دوره روزانه و 12 نفر نیز برای دانشجویان شبانه ذکر شده و دانشجویان این دانشکده کمپینی برای اعتراض به موارد مذکور تشکیل داده‌اند.
منبع:ایسنا

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد