درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:18   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30182صفحه نخست » یکشنبه، 4 تیر 1396 - 11:15
پرسش و پاسخ درباره اطلاع رسانی در زمان بحران
مدیر یکی از برند های معروف در صنعت غذایی هستم و رقیب های زیادی در بازار دارم. اخیرا شایعات و مطالبی در مورد محصولاتم در فضای مجازی منتشر شده که برندم را در خطر قرار داده است. لطفا مرا راهنمایی کنید در این زمینه چگونه می توانم اطلاع رسانی کنم؟
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سوال: مدیر یکی از برند های معروف در صنعت غذایی هستم و رقیب های زیادی در بازار دارم. اخیرا شایعات و مطالبی در مورد محصولاتم در فضای مجازی منتشر شده که برندم را در خطر قرار داده است. لطفا مرا راهنمایی کنید در این زمینه چگونه می توانم اطلاع رسانی کنم؟

پاسخ: اولین تلاشی که در هنگام رویارویی با بحران ها وجود دارد این است که به طور ناخود آگاه می خواهیم از برند و یا سازمان خود دفاع کنیم. در حالی که این رویکرد ممکن است مخرب باشد. بارها پیش آمده که شرکتهای مختلف با شایعه هایی رو به رو شدند که از کنترل خارج شده و خسارات جبران ناپذیری را به بار آورده است. بنابراین بهترین کاری که در زمان چنین بحران هایی می توان انجام داد منتقل کردن حقایق و مشکلات و شفاف سازی سریع و منظم است.

بنابراین توصیه من به شما این است که قبل هر چیز سعی کنید کنترل ارتباطات را به دست بگیرید و سپس برای اطلاع رسانی در مواقع بحران برنامه ریزی کنید. ریسک ها را شناسایی کرده و احتمالات مختلف را در نظر بگیرید. اگر خطرات جدی هستند می توانید از یک تیم برای اطلاع رسانی بحران استفاده کنید. یک نفر از افراد ارشد گروه که اطلاعات دست اولی دارند و دیگران بهتر او را باور دارند را به عنوان سخنگو انتخاب کنید. جملاتی از تمام جزئیات به طور خلاصه تهیه کنید و حقوق ذینفعان برای دانستن اطلاعات را در نظر بگیرید.

مهمترین پیامی را که می خواهید انتقال دهید انتخاب کنید و به تمام سوالاتی که ممکن است از شما پرسیده شود فکر کنید. سپس کانال ارتباط رسانی خود را انتخاب کنید و از دادن اطلاعاتی که قرار است به اشتراک بگذارید دریغ نکنید. سعمی کنید همیشه صادق و دلسوز باشید و آرامش خود را حفظ کنید.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد