درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:10   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30144صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیپنجشنبه، 1 تیر 1396 - 16:58
آمارهای باورنکردنی از 60 ثانیه اینترنت
در هر 60 ثانیه، 300 میلیون ایمیل میان کاربران مختلف در نقاط مختلف جهان رد و بدل می‌شود. در همین زمان 227 حساب کاربری جدید در شبکه اینستاگرام ایجاد شده و مجموع تصاویری که در 60 ثانیه بر روی اینستاگرام منتشر می‌شوند بیش از 216 هزار تصویر است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اینترنت به بخشی از زندگی مردم تبدیل شده و گاهی تصور زندگی بدون اینترنت برای خیلی‌ها سخت، ناممکن و گاه ترسناک است. احتمالا بسیاری از پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها با این سوال نوه‌هایشان که «در دورانی که اینترنت وجود نداشت، چگونه زندگی می‌کردید؟» مواجه شده‌اند.

در هر ثانیه حجم بسیار زیادی از اطلاعات در اینترنت رد و بدل می‌شود. این اطلاعات شامل تصاویر، فیلم‌ها، مکالمات صوتی، ایمیل‌ها و صدها هزار چیز دیگر است. اگر چه اطلاعات کاملا دقیقی درباره این‌که در هر لحظه چه مقدار اطلاعات در اینترنت رد و بدل می‌شود،وجود ندارد، ولی براساس آمارهایی که شرکت‌های بزرگ اینترنتی ارائه کرده‌اند، سرعت و حجم تبادل اطلاعات به شکل سرسام‌آوری بالا است. بررسی اینکه تنها در 60 ثانیه گذشته در اینترنت چه اتفاقاتی رخ داده است، می‌تواند اندکی به مخاطب کمک کند تا تصوری از آنچه در اینترنت در حال رخ دادن است به دست آورد.

در هر 60 ثانیه، 300 میلیون ایمیل میان کاربران مختلف در نقاط مختلف جهان رد و بدل می‌شود. در همین زمان 227 حساب کاربری جدید در شبکه اینستاگرام ایجاد شده و مجموع تصاویری که در 60 ثانیه بر روی اینستاگرام منتشر می‌شوند بیش از 216 هزار تصویر است.

شبکه اجتماعی توئیتر در هر 60 ثانیه پذیرای 320 حساب کاربری جدید است و مجموع کاربران توئیتر به همراه دونالد ترامپ، بیش از 278 هزار بار توئیت می‌کنند.

در حالی که در هر 60 ثانیه، ویدئوهای موجود در یوتیوب 3 میلیون بار دیده می‌شود، 600 ویدئوی جدید نیز به تعداد ویدئوهای یوتیوب افزوده می‌شود.

احتمالا هر کدام از کاربران اینترنت در روز حداقل یک بار موضوعی را در گوگل جستجو می‌کنند ولی جالب است بدانید که بنا به آمار این موتور جستجو، در هر 60 ثانیه با 2 میلیون و پانصد هزار عملیات جستجوی گوگلی انجام می‌شود.

در هر ثانیه 10 سایت جدیدی ساخته می‌شود و این یعنی در 60 ثانیه اینترنت شاهد تولد 600 سایت جدید است. مجموع برنامه‌های دانلود شده از سایت‌های مختلف، 5 میلیون دانلود در 60 ثانیه است.

فیسبوک به عنوان بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی جهان در هر 60 ثانیه شاهد 600 هزار پست جدید و 500 هزار کامنت جدید است. کاربران در همین زمان، یعنی در 60 ثانیه 253 هزار تماس صوتی از طریق اسکایپ برقرار می‌کنند.

علیرغم همه اینها، صدرنشین بلامنازع اینترنت، شبکه پیام‌رسان واتساپ است که از طریق آن در هر 60 ثانیه، 90 میلیون پیام رد و بدل می‌شود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد