درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 13:26   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3012صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیسه شنبه، 10 اردیبهشت 1392 - 06:27
روابط عمومی و انعکاس مسایل شهری
ارتباط با رسانه ها و انعکاس رویدادها و مسایل شهری، تکریم ارباب رجوع، به روز بودن و تخصص گرایی بخشی از اهداف روابط عمومی شهرداری کرج است.
  

مرکز استان البرز یعنی کلانشهر کرج به واسطه ویژگی های خاصی همچون نزدیکی به پایتخت، قیمت مناسب مسکن، آب و هوای مناسب و دسترسی به چهارمین جاده زیبای جهان در کنار نقطه اتصال و شاهراه چندین استان غربی کشور ویژگی های منحصر به فردی دارد که این ویژگی ها موجب گردیده که نرخ رشد جمعیت که بالاتر از سرانه متوسط کشور نیز هست چالش ها و فرصت های متعددی را در بطن خود داشته باشد.
 مهاجرت اقوام مختلف همچنین شاغلان بخش های مختلف در پایتخت به دلیل قیمت مناسب مسکن در دهه های اخیر به واقع برنامه ریزی های کلان را در این شهر با مشکلات جدی مواجه کرده است.
 چالش هایی که این کلانشهر و به تبع آن شهرداری کرج را نسبت به سایر کلانشهرهای کشور در شرایط خاص تری قرار می دهد.برنامه ریزی به منظور خدمات رسانی گسترده بر مبنای بیش از 300 نوع وظیفه شهرداری که از پیش از تولد(برنامه ریزی برای سرانه های مختلف از جمله ترافیک، فرهنگی و آموزشی) تا مرگ انسانها(خدمات رسانی سازمان آرامستانها) را شامل می شود در نگاهی کارشناسانه در شهری با ابعاد کرج که به واسطه نرخ رشد یکباره جمعیت و عدم تطابق زیرساختها مشکلات فراوانی را در بطن خود دارد کار حجیم و پردغدغه ای است.
 در این میان خدمات رسانی در سایر بخش ها که شاید بتوان کوچکترین آن را جمع آوری زباله ها عنوان کرد بازخوردی کلان در سیما و منظر شهری و نشاط زیست محیطی خواهد داشت.در این بین انتظارات شهروندان که خدمات رسانی جزو را وظایف ذاتی شهرداری می دانند موضوعی است که جدا ازاین نوع نگاه شهروندان که توام با قدردانی هم نیست، شهرداری را با انتظاراتی فراتر از اختیارات مواجه می کند.
 موضوعات مطرح شده با توجه به مشکلاتی که پس از تصویب لایحه استان البرز به واسطه بالا رفتن سطح توقعات عمومی بیشتر و به فراخور ارتقاء ساختار اداری ارتقاء یافته است، مشکلات مضاعفی را در حوزه مدیریت شهری به وجود آورده است.زیرساخت ها نیازمند بازنگری و تلاش برای رسیدن به سطح مطلوب است و توقعات خواستار سرعت بخشیدن به این امر...
 شهرداری کرج به عنوان عظیم ترین دستگاه خدمات رسان استان البرز با حیطه گسترده خدمات رسانی با تمام توان به دنبال تحقق خواسته های به حق شهروندان است و در این میان حوزه روابط عمومی شهرداری کرج نیز عملکرد ویژه و حجیمی دارد.مدیریت روابط عمومی در شهرداری شهری با وسعت کرج و شرایط خاص اجتماعی فرهنگی آن کار دشواری است موضوعی که به واقع شاید فرصتی است که نیازمند تدوین استراتژی های خاص در حوزه ای مختلف است.
 ارتباط گیری با رسانه ها به عنوان نماینده افکار عمومی و انعکاس رویدادها و مسایل شهری، تکریم ارباب رجوع، به روز بودن، اعتماد سازی متقابل ، شفاف سازی و تخصص گرایی بخشی از اهداف روابط عمومی شهرداری کرج است که در کنار بازدهی مناسب بسترهای پیشرفت مرکز استان البرز را مهیا خواهد کرد و از اینرو مدیریت روابط عمومی شهرداری کرج نیز با نگاهی به فراخور نیازها و ترسیم افقی واقع بینانه و کارشناسانه به دنبال تحقق آن است.
 به هر روی روابط عمومی شالوده هنر توام با تخصص است، هنری که بازتاب و بازخورد فعالیت های برون سازمانی و درون سازمانی آن با توجه به دایره فعالیت ها و اقدامات سازمان مربوطه نمود عینی پیدا می کند.
 بیراه نیست که روابط عمومی را هنر هشتم نامگذاری کرده اند چرا که هنرمندی در این بخش در واقع نمایش موفق کارکردها و اقدامات هر دستگاه است و نیروهای این حوزه هنرمندانی هستند که با کمک به اجرای این کار گروهی نقش بسیار مهمی ایفا می کنند. کارکرد روابط عمومی در حوزه های مختلف، کارکردی متفاوت است و در این میان روابط عمومی در بدنه ارگان خدمات رسانی همچون شهرداری ها ویژگی های خاص خود را دارد و این کارکرد به واسطه گستردگی خدمات شرایط متمایزی نسبت به سایر دستگاه های خدمات رسان دارد چرا که به نوعی عملکرد شهرداری در دید شهروندان با عملکرد نظام گره خورده و رضایتمندی آنها می تواند افزایش رضایتمندی و امید را در دل مردم زنده کند و با توجه به این مهم ضرورت آگاهی و بیان اقدامات از سوی این بخش امری غیر قابل اجتناب است.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد