درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:17   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30115صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 31 خرداد 1396 - 08:55
راهنمای اجمالی وظایف و فعالیت ‏های روابط ‏عمومی
راهنمای اجمالی وظایف و فعالیت ‏های روابط ‏عمومی
  

راهنمای اجمالی وظایف و فعالیت ‏های روابط ‏عمومی

 

فعالیت روابط ‏عمومی

گستره

مثال

ارتباطات درون سازمانی

برقراری ارتباط با کارکنان سازمان

نشریه درون سازمانی، صندوق انتقاد و پیشنهاد، دیدار با مدیران

ارتباط با رسانه ‏ها

برقراری ارتباط با خبرنگاران و سردبیران رسانه‏ های محلی، ملی و بین المللی شامل: روزنامه ‏ها، مجلات، رادیو، تلویزیون، خبرگزاری ‏ها و سایت ‏های اینترنتی

تهیه و ارسال اخبار، اطلاعیه، عکس، فیلم، بولتن‏ های خبری، مقالات و خلاصه مقالات به رسانه‏ ها، برگزاری مصاحبه‏ های عمومی و اختصاصی

روابط ‏عمومی سازمانی

برقراری ارتباط از طرف کل سازمان (به جز امور کالا و خدمات) با جامعه برای ارایه تصویری از سازمان به افکار عمومی

گزارش عملکرد سالانه، برگزاری همایش، حضور در نمایشگاه، صدور اطلاعیه برای ارایه نظرات سازمان به جامعه، به کار بردن تصاویر، عکس، نمودار، پوستر

نگارش

نوشتن مطالب مختلف درباره اهداف و عملکرد سازمان برای مخاطبان

اطلاعیه، اخبار، گزارش ‏های عملکرد مقاطع مختلف، صفحات اینترنتی

مدیریت رویدادها و نمایشگاه‏ها

سازماندهی فعالیت ‏های مختلفی که در یک مجموعه رخ می ‏دهد

برگزاری همایش ‏های سالیانه، نمایشگاه ‏ها و نشست‏ ها

مدیریت امور انتشارات

نظارت بر فرآیند چاپ مطالب

اطلاعیه، بروشور، نشریه داخلی

امور مربوط به سرمایه گذاری و بازاریابی

برقراری ارتباط با سازمان‏ها، گروه ‏ها و افراد مرتبط با امور مالی و سرمایه گذاری، تولید کنندگان و فروشندگان

ارسال خبرنامه ‏ها و بروشور، حضور در نمایشگاه‏ ها و گردهمایی‏ ها، قرار دادن اطلاعات لازم در سایت سازمان

امور فرهنگی و اجتماعی

برقراری ارتباط با صاحبان عقاید نظیر: نخبگان و سیاستمداران محلی و ملی و نظارت بر فضای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی

ارایه کالا و خدمات، ارسال بروشور و خبرنامه، برگزاری نشست‏ های غیررسمی بحث و تبادل نظر، برگزاری جلسات سخنرانی عمومی

همکاری در زمینه مسئولیت ‏های اجتماعی

برقراری ارتباط با جوامع محلی، برگزیدگان مردم و روشنفکران

ارسال خبرنامه و بروشور، شرکت در نمایشگاه‏ها، برگزاری یا مشارکت در نشست ‏های بحث و تبادل نظر، حمایت از فعالیت‏ های ورزشی

مدیریت بحران

اطلاع‏رسانی شفاف

تعامل با رسانه‏ ها با هماهنگی پلیس، بیمارستان‏ها و مقامات محلی

ارتباطات راهبردی

شناسایی و ارزیابی وضعیت فعلی سازمان و کاستی‏ ها و مشکلات و پیدا کردن راه حل‏هایی برای رسیدن به اهداف سازمانی

انجام دادن پژوهش و نظرسنجی، برنامه ریزی و اجرای یک فعالیت برای ارتقای اعتبار سازمان

 

 

منبع:

 

Alison Theaker, “The Oublic Relations handbook”, second edition, Newyork, publish: Routledge, 2004


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد