![](/media/image/1396/03/29/4262091-images.jpg)
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انجمن روابط عمومی امریکا مسولیت معرفی، آموزش و تعیین استاندارد های برتر به اعضای خود را بر عهده دارد.
انجمن روابط عمومی آمریکا به منظور ایجاد اتحاد و تقویت و پیشبرد تخصص روابط عمومی، تاثیر، بازده و ارزش روابط عمومی و فعالیت های آن را توصیف می کند و به ارزش و اعتبار آن در بین حامیان مهم آن می افزاید.
انجمن روابط عمومی امریکا همچنین تلاش می کند که باعث پیشرفت متخصصان روابط عمومی نیز بشود. سالانه صدها سمینار و تله سمینار که بسیاری از آنها بدون هزینه هستند را نیز برای رشد متخصصان معرفی می نماید.
انجمن روابط عمومی امریکا از طریق برنامه هایی که جوایز متنوعی دارند به دنبال برترین هاست. مهمترین جایزه انجمن روابط عمومی امریکا، جایزه نقره ای است که به کسی تعلق می گیرد که در اوج موفقیت در این رشته است.
علاوه بر آن، انجمن روابط عمومی امریکا هر آنچه که در این زمینه جدید و نو باشد را به انتشار می رساند. از جمله نشریات آن عبارت است از: استراتژیست های روابط عمومی که ماهنامه ای است که اخبار و اطلاعات جدید را به اطلاع می رساند. استراتژیست، فصلنامه ای است که در مورد روابط عمومی به چاپ می رسد. همچنین مجله روابط عمومی که فصلنامه ای تحقیقاتی الکترونیکی است.
انجمن در حال حاضر 30 هزار عضو دارد.
|