درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 16:34   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30052صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیشنبه، 27 خرداد 1396 - 12:26
انتصاب هادی کمرئی به‌عنوان مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون
طی حکمی از سوی مهدیان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره بانک توسعه تعاون هادی کمرئی به سمت سرپرست امور روابط عمومی و حوزه مدیریت منصوب شد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جلسه معارفه مدیران امور روابط عمومی و حوزه مدیریت، اعتباری، شعب و 4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199مهندسی-پشتیبانی گفت: تغییرات و تحولات منشأ اثرات مثبت و تعالی سازمان خواهد شد.

حجت‌الله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت علی (ع) و آرزوی موفقیت برای همه همکاران درسمت‌های جدید این تغییرات را منشأ آثار و برکات برای بانک دانست و خاطرنشان کرد: یک جامعه و سازمان پویا باید دستخوش تغییرات شود تا ضمن گردش پتانسیل‌های موجود در تمام بخش‌ها، ازتوان همکاران در کلیه بخش‌ها استفاده حداکثری گردد و همچنین سبب افزایش تجارب مدیران در تمام بخش‌های سازمان شود.

مهدیان با اشاره به ارتقاء جایگاه بانک توسعه تعاون در بین مشتریان و سایر بانک‌ها این روند روبه رشد را، حاصل تلاش کلیه کارکنان دانست و خاطرنشان کرد: تفویض اختیار به سطوح میانی باید مدنظر کلیه مدیران قرار گیرد چراکه تفویض اختیار سبب تقویت یادگیری در سازمان خواهد شد.

وی همچنین تغییرات در چارت سازمانی و حذف برخی از ادارات را تصمیماتی در جهت افزایش بهره‌وری و راندمان کاری، کاهش هزینه‌ها و انتقال سریع‌تر دستورات عنوان نمود و خاطرنشان کرد: افزایش ارتباطات و تعاملات بین صف و ستاد، تفویض اختیارات به مدیران استانی و کاهش فاصله‌های صف و ستاد باید مدنظر قرار گیرد.

رئیس هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون سلامت، صداقت، وفاداری، امانت‌داری و شایسته‌سالاری را ازجمله ویژگی‌های یک بانکدار موفق عنوان نمود و افزود: مدیران باید با برنامه‌ریزی، هدایت و راهبری صحیح از حداکثر پتانسیل نیروهای خود در راستای ارتقاء سازمان استفاده نمایند.

در ادامه این جلسه عباس نجفی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون نیز بابیان این مطلب که تغییرات سبب ارتقاء سازمانی و فردی خواهد شد افزود: از طریق جابه‌جایی افراد، باتجربه‌هایی جدیدی مواجهه می‌شوند این تجربیات سبب ارتقاء شغلی و شخصیتی افراد خواهد بود.

وی افزود: تغییرات سبب ایجاد موجی می‌گردد که ابعاد مثبت و منفی با خود به همراه خواهد داشت باید با مدیریت صحیح آثار مثبت تغییرات را افزایش داد.

گفتنی است در این جلسه که با حضور کلیه مدیران ستادی، روسای ادارات و مدیران عامل شرکت‌ها برگزار شد طی احکام جداگانه‌ای از سوی مدیرعامل، هادی کمرئی به‌عنوان مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت، حمیدرضا البرزی سرپرست امور اعتباری، حسن تاجیک سرپرست امور مهندسی -پشتیبانی و کریم میرزاخانی مدیر امور شعب انتخاب شدند.

 

به گزارش شارا، هادی کمرئی در حال حاضر رییس عضو هیئت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی و مدرس روابط عمومی در دانشگاه های علامه طباطبائی و علمی کاربردی می باشد.

وی همچنین نویسنده کتاب مدیریت نمایشگاه است.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد