درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:51   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2992صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 8 اردیبهشت 1392 - 09:09
نقش مهم رادیو در ترویج اخلاق درجامعه
  

شارا- حسن تقدس نژاد معاون اداری و مالی سازمان صداوسیما درگفت وگو با برنامه "تیتر داغ" رادیو جوان گفت:رسانه ملی به ویژه رادیو در ترویج اخلاق در جامعه نقش بسزایی دارد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ معاون اداری و مالی صدا و سیما که در کارنامه کاری خود سابقه مسئولیت درسازمان تربیت بدنی را نیز دارد با حضور در برنامه "تیتر داغ" گروه جوان و ورزش شبکه جوان درسخنانی ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درخصوص نقش و اهمیت ورزش در جامعه ،نقش فعالیت ورزشی را درسلامت اخلاقی و جسمی افراد جامعه مهم ارزیابی کرد.
حسن تقدس نژاد درادامه سخنانش با اشاره به نقش رسانه ها به ویژه صداوسیما درمورد ترویج اخلاق ورزشی اظهارداشت: رسانه ملی وظیفه ونقش بسیار مهمی درترویج اخلاق ورزشی ، اخلاق دینی دارد.
خوشبختانه امروزه رادیو نیز در جمهوری اسلامی از نظر کیفی و کمی ارتقا پیدا کرده و با وضعیت مطلوب خود، مورد توجه آحاد جامعه قرار گرفته است.
رادیو می تواند با توجه به مزیت های که دارد در ترویج اخلاق در جامعه نقش بسزایی ایفا کند.
وی همچنین گفت : رسانه های امروزی دنیا به کودکان، نوجوانان و جوانان توجه کرده اند و این امر وظیفه ما را در رسانه ملی دو چندان می کند که خودمان برنامه های مناسب برای آنها تهیه وپخش کنیم.
معاون اداری ومالی صداوسیما تصریح کرد: ضروری است که رسانه ملی علاوه بر ترویج اخلاق دینی و اسلامی در حوزه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی نیزگام های موثرتری را بردارد.
وی تأثیر فعالیت ورزش را در زندگی شخصی خود با اهمیت دانست و گفت : من زمانی که در پارک ورزش می کنم جوانانی راکه مشغول به فعالیت ورزش هستند تشویق به فعالیت بیشتر می کنم و تلاش می کنم با آنان تعامل خوبی داشته باشم.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد