درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:52   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29905صفحه نخست » جمعه، 19 خرداد 1396 - 21:35
امکان تبلیغات بیش‌تر در فیس‌بوک برای سازمان‌های خبری
اکنون تلاش‌های فیس بوک برای موفقیت در زمینه پیشبرد طرح "مقالات فوری" با در بسته رو به رو شده است. ایده‌ای که سال ۲۰۱۵ شکل گرفت و به اجرا در آمد اما نتوانست همه مشتریان خود را که پایگاه‌های خبری ریز و درشت دنیا بودند راضی نگه دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فیس‌بوک همچنان می‌کوشد به اقدامات خود برای جذب همکاری سازمان‌های خبری ادامه دهد و به آن‌چه افزایش تدریجی درآمد از این راه می‌خواند دست یابد. ایجاد جایگاهی برای تبلیغ تولیدات رسانه‌ای گامی جدید در این راستاست.

اکنون تلاش‌های
فیس بوک برای موفقیت در زمینه پیشبرد طرح "مقالات فوری" با در بسته رو به رو شده است. ایده‌ای که سال ۲۰۱۵ شکل گرفت و به اجرا در آمد اما نتوانست همه مشتریان خود را که پایگاه‌های خبری ریز و درشت دنیا بودند راضی نگه دارد.

 

نیویورک تایمز که اولین کمپانی خبری همکار فیس‌بوک در زمینه اجرای طرح "مقالات فوری" بود ماه گذشته به این همکاری خاتمه داد. حالا اما دست‌اندر‌کاران فیس‌بوک اقدامی کرده‌اند که نشان می‌دهد قصد از پای نشستن ندارند. فیس‌بوک روز پنج‌شنبه (۸ ژوئن/ ۱۸ خرداد) جایگاه تبلیغات را به صفحه مقالات در این طرح افزود. هر کمپانی خبری‌ خود می‌تواند تبلیغ موردنظرش را در جایگاه تبلیغ گنجانده شده در صفحه وارد کند.

"مقالات فوری" فیس بوک، امکان دسترسی کاربران به متن مقالات را در اپلیکیشن فیس‌بوک و در صفحاتی مشابه صفحات اصلی مقالات می‌دهد. این امکان در پی آن است که به خواننده مقاله کمک کند تا مقالات را با سرعت بیش‌تری باز و مطالعه کند.

امکان تبلیغ در صفحات مقالات نیز از ماه مارس امسال به آزمایش گذاشته شده است. و هم‌اکنون فیس‌بوک امیدوار است بتواند از این طریق درآمد کمپانی‌های خبری و همچنین خود را از "افزایشی تدریجی" برخوردار کند. با این‌همه شریک سابق فیس‌بوک با تردید به این موضوع نگاه می‌کند. کینزلی ویلسون، مسئول خط‌مشی و ابتکارهای نهاد نیویورک تایمز به وب‌سایت مشابل می‌گوید: «علت اینکه از امکان استفاده از مقالات فوری صرف نظر کردیم، ساده است.» او علت را ناکارآیی این طرح فیس‌بوک برای ایجاد درآمد بیش‌تر از طریق تبلیغات می‌خواند. او البته ادامه می‌دهد که قرار نیست در روابط "بسیار مستحکم" نیویورک تایمز با فیس‌بوک خللی ایجاد شود.

امکان تبلیغ در صفحات مقالات نیز از ماه مارس امسال به آزمایش گذاشته شده است. و هم‌اکنون فیس‌بوک امیدوار است بتواند از این طریق درآمد کمپانی‌های خبری و همچنین خود را از "افزایشی تدریجی" برخوردار کند. با این‌همه شریک سابق فیس‌بوک با تردید به این موضوع نگاه می‌کند. کینزلی ویلسون، مسئول خط‌مشی و ابتکارهای نهاد نیویورک تایمز به وب‌سایت مشابل می‌گوید: «علت اینکه از امکان استفاده از مقالات فوری صرف نظر کردیم، ساده است.» او علت را ناکارآیی این طرح فیس‌بوک برای ایجاد درآمد بیش‌تر از طریق تبلیغات می‌خواند. او البته ادامه می‌دهد که قرار نیست در روابط "بسیار مستحکم" نیویورک تایمز با فیس‌بوک خللی ایجاد شود.

البته پیشبرد طرح "مقالات فوری" از سوی فیس‌بوک خیلی هم عجیب نیست چرا که همه شرکای رسانه‌ای فیس‌بوک از همکاری کناره‌گیری نکرده‌اند. فیس‌بوک هم‌اکنون بیش از ۱۰ هزار کمپانی رسانه‌ای همکاری دارد که حاکی از رشد ۲۵ درصدی تنها در شش ماه گذشته است. با این‌همه فیس‌بوک از مشکلات که عموماَ درباره درآمد اندک کمپانی‌های خبری وجود دارد بی‌خبر نیست.

 

فیس‌بوک در آخرین نشست خود یک روز کامل را در غیاب روزنامه‌نگاران به نشست با رسانه‌های همکار اختصاص داد، نشستی که بعد از سوی شماری از شرکت‌کنندگان یک شکست تلقی شد. با این‌همه حتی همان افراد نیز تایید کردند که فیس‌بوک در تلاش است تا مشکلات موجود را به منظور سود بیش‌تر رفع کند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد