درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:20   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29889صفحه نخست » چهارشنبه، 17 خرداد 1396 - 09:47
راه اندازی کمپین در شبکه های اجتماعی
سوال: مدیریت یک شرکت در حوزه محصولات بهداشتی را بر عهده دارم. قصد دارم برای جذب مشتریان بیشتر به سمت برندم یک کمپین در شبکه های اجتماعی راه اندازی کنم. در این زمینه چه توصیه ای برای من دارید و چگونه این کار را انجام دهم تا این کمپین با موفقیت همراه شود؟
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سوال: مدیریت یک شرکت در حوزه محصولات بهداشتی را بر عهده دارم. قصد دارم برای جذب مشتریان بیشتر به سمت برندم یک کمپین در شبکه های اجتماعی راه اندازی کنم. در این زمینه چه توصیه ای برای من دارید و چگونه این کار را انجام دهم تا این کمپین با موفقیت همراه شود؟

پاسخ: این روزها بسیاری از افراد زمان زیادی را در فضاهای مجازی و رسانه های اجتماعی صرف می کنند و رسانه های اجتماعی تأثیر زیادی بر زندگی مردم دارد. از این رو شبکه های اجتماعی تبدیل به یکی از ارکان مهم در زندگی مدرن شده است.

برای اینکه بتوانید یک کمپین موفق در شبکه های اجتماعی راه اندازی کنید،در گام اول لازم است ابتدا یک تیم توانا تشکیل دهید. یک شخص به تنهایی نمی تواند همه کارها را انجام دهد، بلکه نیازمند افرادی است که مهارت های مختلفی در زمینه های استراتژی و تولید محتوا، بازاریابی، برند شناسی، گرافیک و. . . داشته باشند.

گام دوم داشتن یک برنامه ریزی دقیق است. شما باید اهداف کوتاه مدت خود را در یکی از رسانه های اجتماعی که مدنظر دارید تعیین و با توجه به آن رسانه محتوای مناسب را تولید کنید. سعی کنید در انتخاب نوع شبکه اجتماعی دقت کنید و پلتفرمی را انتخاب کنید که برای یک برند خوب عمل کرده باشد. تعیین تایم لاین دقیق به شما کمک می کند بتوانید تیم خود را هماهنگ کنید.

در نهایت یک لحن درست برای مطالبی که در پلتفرم قرار می دهید انتخاب کنید که با ارزش های سازمانی شما سازگار باشد و نیازهای مشتری را بر آورده کند زیرا لحن سازمانی شما باعث می شود افراد در لحظه اطلاعاتی از برند شما در ذهن شان ذخیره کنند که آیا این برند می تواند قابل اعتماد باشد یا خیر؟

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد