درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 07:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29848صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 16 آذر 1400 - 15:13
رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی اصفهان:
شرکت‌های روابط عمومی بین‌المللی، حلقه‎‎‌ مهم توسعه گردشگری است
رییس کمیسیون گردشگری و برند شهری اتاق بازرگانی اصفهان گفت: یکی از حلقه‌های توسعه گردشگری، وجود شرکت‌های روابط عمومی بین‌المللی است تا بتوانند ظرفیت‌ها گردشگری اصفهان را در بازارهای هدف به ‌خوبی معرفی کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، محمدرضا رجالی در نشست کمیسیون گردشگری و برند شهری اتاق بازرگانی اصفهان با مدیران شرکت روابط عمومی گردشگری (kPRN)آلمان که با هدف برنامه‌ریزی گردشگری اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: توسعه صنعت گردشگری نیاز به دو بخش سخت‌افزار و نرم‌افزار دارد که بخش سخت‌افزار آن شامل زیرساخت‌های گردشگری و مراکز اقامتی و سیستم حمل‌ونقل است و بخش نرم‌افزار آن مدیریت مقصد گردشگران و بازاریابی است.

وی با بیان اینکه این کمیسیون در طول چهار سال گذشته همواره به دنبال توسعه بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری صنعت گردشگری اصفهان است، افزود: در این راستا همراهی سازمان‌های دولتی و شهرداری قابل‌تقدیر است.

رییس کمیسیون گردشگری و برند شهری اتاق بازرگانی اصفهان تاکید کرد: یکی از حلقه‌های توسعه گردشگری، وجود شرکت‌های روابط عمومی بین‌المللی است تا بتوانند ظرفیت‌ها گردشگری اصفهان را در بازارهای هدف به ‌خوبی معرفی کنند.

مدیرعامل شرکت روابط عمومی گردشگری Kprn آلمان در این نشست با اشاره به اینکه آلمان سومین کشور گردشگر فرست دنیاست، افزود: سالانه ۷۱ میلیارد دلار توسط آلمانی‌های برای بازدید از کشورها هزینه می‌شود.

هانا کلبر استقبال گرم میزبان، بازدید از اماکن تاریخی، آشنایی با فرهنگ کشورهای خارجی، ارتباط با مردم محلی، تغییر زندگی روزمره و تفریح را شش خواسته اصلی گردشگران آلمانی دانست.

وی نقاط قوت صنعت گردشگری اصفهان را شامل مقاصد گردشگری دنیا، دارای آثار تاریخی و فرهنگی، دارای امنیت سیاسی و مهمان‌پذیری برشمرد و گفت: ناآگاهی از آثار تاریخی اصفهان، دیدگاه منفی غرب از ایران، نبود زیرساخت‌ها، مشکلات زبانی، نبود پروازهای مستقیم، نبود نماینده اصفهان در بازارهای هدف گردشگری را از نقاط ضعف صنعت گردشگری این شهر است.

کلبر خاطرنشان کرد: فرصت‌های صنعت گردشگری اصفهان شامل برند شهری، ارایه محصولات جدید از (low season) تمرکز بر برند ایران و تاریخ تمدن این کشور، زمینه برای سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها و همچنین امکان سفر گردشگران کوله‌پشتی است.   

وی اضافه کرد: تهدیدهای گردشگری اصفهان شامل تبلیغات منفی رسانه‌های غربی، نبود هدف‌گذاری، کمبود سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها است.

علی کرباسی زاده نایب رییس کمیسیون گردشگری و برند شهری اصفهان در این نشست تاکید کرد: شرکت‌های روابط عمومی گردشگری برنامه گردشگری شهرهای توریستی را بر اساس مدل‌های اجرایی برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنند.

 

منبع: ایمنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد