درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 15:26   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29848صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 16 آذر 1400 - 15:49
رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی اصفهان:
شرکت‌های روابط عمومی بین‌المللی، حلقه‎‎‌ مهم توسعه گردشگری است
رییس کمیسیون گردشگری و برند شهری اتاق بازرگانی اصفهان گفت: یکی از حلقه‌های توسعه گردشگری، وجود شرکت‌های روابط عمومی بین‌المللی است تا بتوانند ظرفیت‌ها گردشگری اصفهان را در بازارهای هدف به ‌خوبی معرفی کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، محمدرضا رجالی در نشست کمیسیون گردشگری و برند شهری اتاق بازرگانی اصفهان با مدیران شرکت روابط عمومی گردشگری (kPRN)آلمان که با هدف برنامه‌ریزی گردشگری اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: توسعه صنعت گردشگری نیاز به دو بخش سخت‌افزار و نرم‌افزار دارد که بخش سخت‌افزار آن شامل زیرساخت‌های گردشگری و مراکز اقامتی و سیستم حمل‌ونقل است و بخش نرم‌افزار آن مدیریت مقصد گردشگران و بازاریابی است.

وی با بیان اینکه این کمیسیون در طول چهار سال گذشته همواره به دنبال توسعه بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری صنعت گردشگری اصفهان است، افزود: در این راستا همراهی سازمان‌های دولتی و شهرداری قابل‌تقدیر است.

رییس کمیسیون گردشگری و برند شهری اتاق بازرگانی اصفهان تاکید کرد: یکی از حلقه‌های توسعه گردشگری، وجود شرکت‌های روابط عمومی بین‌المللی است تا بتوانند ظرفیت‌ها گردشگری اصفهان را در بازارهای هدف به ‌خوبی معرفی کنند.

مدیرعامل شرکت روابط عمومی گردشگری Kprn آلمان در این نشست با اشاره به اینکه آلمان سومین کشور گردشگر فرست دنیاست، افزود: سالانه ۷۱ میلیارد دلار توسط آلمانی‌های برای بازدید از کشورها هزینه می‌شود.

هانا کلبر استقبال گرم میزبان، بازدید از اماکن تاریخی، آشنایی با فرهنگ کشورهای خارجی، ارتباط با مردم محلی، تغییر زندگی روزمره و تفریح را شش خواسته اصلی گردشگران آلمانی دانست.

وی نقاط قوت صنعت گردشگری اصفهان را شامل مقاصد گردشگری دنیا، دارای آثار تاریخی و فرهنگی، دارای امنیت سیاسی و مهمان‌پذیری برشمرد و گفت: ناآگاهی از آثار تاریخی اصفهان، دیدگاه منفی غرب از ایران، نبود زیرساخت‌ها، مشکلات زبانی، نبود پروازهای مستقیم، نبود نماینده اصفهان در بازارهای هدف گردشگری را از نقاط ضعف صنعت گردشگری این شهر است.

کلبر خاطرنشان کرد: فرصت‌های صنعت گردشگری اصفهان شامل برند شهری، ارایه محصولات جدید از (low season) تمرکز بر برند ایران و تاریخ تمدن این کشور، زمینه برای سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها و همچنین امکان سفر گردشگران کوله‌پشتی است.   

وی اضافه کرد: تهدیدهای گردشگری اصفهان شامل تبلیغات منفی رسانه‌های غربی، نبود هدف‌گذاری، کمبود سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها است.

علی کرباسی زاده نایب رییس کمیسیون گردشگری و برند شهری اصفهان در این نشست تاکید کرد: شرکت‌های روابط عمومی گردشگری برنامه گردشگری شهرهای توریستی را بر اساس مدل‌های اجرایی برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنند.

 

منبع: ایمنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد