درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:11   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29847صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 13 خرداد 1396 - 11:11
پروفسور ساروخانی:
سازمان بدون روابط عمومی معنایی ندارد/ ورود نظرات به سازمان ها از طریق روابط عمومی ها
استاد دانشگاه تهران گفت: سازمان بدون روابط عمومی معنایی نداشته و بدون روابط عمومی سازمانی تعریف نمی شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، پروفسور باقر ساروخانی، استاد دانشگاه تهران در همایش روابط عمومی های استان اصفهان به جایگاه و نقش روابط عمومی ها اشاره کرد و اظهارداشت: اهمت و جایگاه روابط عمومی در سازمان های دولتی و خصوصی به قدر است که سازمان بدون روابط عمومی معنایی نداشته و بدون روابط عمومی سازمانی تعریف نمی شود.

وی افزود: روابط عمومی سازمان ها عامل پویایی و پیشرفت می شود که نباید این نهاد موثر حذف شود بلکه باید تقویت شود تا اینکه به واسطه این نهاد پیشنهادات مردمی به سازمان برسد و اندیشه های عمومی بکار گرفته شود.

ساروخانی با بیان اینکه در برخی از نهادها نظام از بالا به پایین استوار است، تصریح کرد: دستورات از بالا به پایین ابلاغ می شود که این روش در سازمان ها جدید و پویا برعکس است و اندیشه های ناب و ارزشمند از پایین به بالا ترزیق می شود و نظام دستوری حاکم نیست و روابط عمومی ها قادر به ایجاد چنین وضعیتی هستند.

وی ادامه داد: با استفاده از روابط عمومی ها می توان نظام دستوری را تغییر داد و تولید اندیشه و تفکر و راهکار را برای سازمان داشت و نهاد و سازمان دولتی و خصوصی به واسطه روابط عمومی ها تولید اندیشه داشته باشد.

استاد دانشگاه تهران با اشاره به اینکه سازمان ها نیازمند اندیشه ها و ایده های جدید هستند، تصریح کرد: ورود نظرات به سازمان ها از طریق روابط عمومی ها انجام می شود و باید از این نهاد حمایت کرد.

 

منبع: ایرنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد