درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:28   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2971صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 6 اردیبهشت 1392 - 19:23
ده مهارت فیس‌بوک برای روزنامه‌نگاران
فاطمه پورمعصوم - وادیم لاوروسیک مدیر برنامه روزنامه‌نگاری فیس‌بوک، نکته‌هایی را در باب کسب بیشترین حد استفاده از فیس بوک را برای روزنامه‌نگاران منتشر کرده است.
  

فیس‌بوک، به عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی جهان، نقش اساسی در افزایش مهارت‌های شغلی افراد دارد، شبکه‌ای که علاوه بر گسترش ارتباطات افراد و برندها باعث افزایش توانایی آنها نیز می‌شود و شاید روزنامه‌نگاری به عنوان یکی از مشاغل سخت بهترین بهره را از فیس‌بوک می‌برد!
«وادیم لاوروسیک»، مدیر برنامه روزنامه‌نگاری فیس‌بوک، نکته‌هایی را در باب کسب بیشترین حد استفاده از فیس بوک را برای روزنامه‌نگاران منتشر کرده است. وادیم، راهنمایی های خود را در ۱۰ نکته ارائه می‌کند:

گزارش
۱٫ابزار جدیدی که از ماه گذشته به کاربران اجازه می‌دهد تا فهرستی از علائق خود را بر روی یک موضوع مشخصی مانند سیاست، محیط زیست و غیره درج کنند؛ روزنامه‌نگاران را قادر می‌سازد تا فهرست‌های موجود را دنبال کنند و یا خود اقدام به ساخت فهرستی کنند که از طریق یک «مینی فید»، اطلاعات مرتبط با فهرست را به روز کنند.
۲٫ ویژگی «گراف سرچ»، بر جستجو و پیدا کردن افراد، تصاویر، موقعیت‌ها وعلائق، تمرکز دارد که از این طریق، گزارشگران می‌توانند حجم عظیمی از تصاویر را در چارچوب زمانی اندکی، زیر نوک انگشتان خود جای دهند.

توزیع
۳٫ محتوای خود را مخلوط کنید چرا که مطمئن باشید عناوین خبری تنها چیزهایی نیستند که شما و دیگران در انتخاب روزنامه صبح خود می‌بینید بلکه وجود پیوندها، تصاویر، گرافیک، صدا و و ضعیت هستند که دنبال کنندگان روزنامه‌ها را برای انتخاب مجدد روزنامه‌ها، فرا می‌خوانند.
۴٫ می‌دانید که تصاویر، محتوای محبوب در فیس بوک به شمار می‌آید. بنابراین، وجود تصاویر بنداگشتی بزرگ در حدود اندازه ۶۰۰*۶۰۰ پیکسل، ۲۰ درصد، حجم کلیک انجام شده بر روی آن‌ها را افزایش خواهد داد چرا که وجود یک تصویر بنداگشتی، وجود فوریت را نشان می‌دهد.
۵٫ از تصاویر همراه گزارش و یا به عنوان یک صحنه نمایش گزارش استفاده کنید، این نکته موجب افزایش صحت و ایجاد لایه‌ای از شفافیت برای گزارش‌ها خواهد بود.
۶٫ از ویژگی «هدف‌گذاری» برای جذب مخاطبان مرتبط برای پست‌ها و مطالب و گزارش‌ها استفاده کنید تا دیگران را از شناور بودن در پست‌ها نجات دهید برای مثال، از عامل‌هایی چون جنسیت، وضعیت آموزشی، وضعیت ارتباط، علاقیات، سن، موقعیت و زبان برای این هدف‌گذاری استفاده کنید.

تعامل
۷٫ به افراد بگویید که شما چه کسی هستید و اطمینان حاصل کنید که اطلاعات حرفه‌ای شما با نگاه ژورنالیستی پر شده است تا دنبال کنندگان بدانند چه کسی را دنبال می کنند. هم‌چنین قسمت «دنبال‌کننده»، برای کاربران، سایر راه‌های ارتباطی با شما را معرفی می‌کند و این بخش، می‌تواند شما را به عنوان یک شخص مرتبط با صنعت رسانه معرفی کند.
۸٫ ویژگی دنبال کنندگی (Follow) نمایه و پروفایل خودتان را فعال کنید تا علاقه‌مندان بتوانند فعالیت‌های حرفه‌ای شما را دنبال کنند. چرا که با اضافه کردن یک دکمه «فالو» یا «لایک»، دنبال کنندگان خود را افزایش می‌دهید و خوانندگان به صورت‌ آسان‌تری می توانند شما را به فید فیس‌بوک خود اضافه کنند.
۹٫ سعی کنید با استفاده از صفحه شخصی خود با ارتقای مطالب مرتبط با اخبار و حوادث جدید و راه‌اندازی گفتگو پیرامون آن‌ها، مشوق‌هایی را برای تعامل بیشتر با خوانندگان تان ایجاد کنید.
۱۰٫ سعی کنید لحن محاوره خاص خودتان را داشته باشید، بیشتر مردم، طرفدار لوگوها نیستند بلکه به دنبال خود واقعی افراد هستند، بنابراین همیشه به یاد داشته باشید که شما روبات نیستید بلکه یک انسان هستید.

منبع: رسانه های اجتماعی

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد