درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:25   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29700صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 3 خرداد 1396 - 10:33
مدیرکل‌دفتر وزارتی وارتباطات‌مردمی‌وزارت‌نیرو:
دولت تدبیر و امید پاسخگوترین دولت است/ مدیران باید مهارت روابط عمومی را داشته باشند
مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی و ارتباطات مردمی وزارت نیرو تاکید کرد که دولت تدبیر و امید در تمامی حوزه‌ها بویژه حوزه‌های اطلاع‌رسانی پاسخگوترین دولت بوده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، "ماشاالله تابع جماعت" در همایش سراسری روابط‌عمومی صنعت آب و برق کشور در اصفهان گفت: با وجود تمامی مشکلاتی که همه ما بخوبی از آنها اطلاع داریم، دولت یازدهم در حوزه‌های پاسخگویی نمره قابل قبولی نسبت به گذشته داشته است.

وی پیروزی دوباره حسن روحانی در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری را به مردم ایران اسلامی تبریک گفت.

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی و ارتباطات مردمی وزارت نیرو با برشمردن برخی ویژگی های روابط عمومی و وظایف آن در دنیای مدرن، خاطرنشان کرد: پاسخگویی مستمر در دولت مدرن، مخاطب عام و گسترده، رسانه فراگیر و عمومی و اقناع مخاطبان از مهمترین ویژگی های روابط عمومی ها است.

تابع جماعت افزود: روابط عمومی‌های سنتی به هیچ عنوان پاسخگوی مخاطبان امروزی نبوده و امروز هر نفر به یک رسانه تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه عملکرد روابط‌عمومی‌ها مثل خون در بدن است، یادآور شد: جایگاه روابط عمومی همه جا بوده و این تصور نادرستی است که جایگاه روابط عمومی را به حوزه خاصی محدود کنیم.

این مسئول وزارت نیرو در دولت یازدهم افزود: مدیران باید توجه ویژه ای به روابط عمومی‌ها داشته و در بالاترین سطح از روابط عمومی ها حمایت کنند.

تابع جماعت با تاکید بر حمایت مدیران وزارت نیرو از روابط عمومی‌ها، تصریح کرد: روابط عمومی‌ها بایستی به جایگاه خود اهمیت بخشیده و نقش شان را بخوبی ایفا کنند.

وی گفت: مدیران وزارت نیرو وظیفه دارند دارای مهارت های روابط عمومی بوده و البته این مهارت را باید از سایر مهارت ها برتر بدانند.

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی و ارتباطات مردمی وزارت نیرو با اظهار گله مندی خود از برخی مدیران، ادامه داد: گلایه ما این است چرا این مدیران در تصمیم گیری ها از روابط عمومی ها بهره نبرده اما در زمان بحران از آنها رفع بحران می خواهند.

تابع جماعت گفت: روابط عمومی ها نباید اجازه بدهند که سیستم شان دارای بحران شود و البته مدیران باید از توان روابط عمومی ها برای جلوگیری از بحران ها به نحو شایسته استفاده ببرند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود، تاثیرگذاری فضاهای مجازی را واقعیتی‌دانست که نباید آن را انکار کرد.

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی و ارتباطات مردمی وزارت نیرو گفت: فضاهای مجازی واقعیتی است که باید از آن بهره لازم را برد و اثرگذاری آن را هم همگان بخوبی می دانند.

تابع جماعت تاکید کرد که روابط عمومی‌ها باید دغدغه های مردم را رصد، منعکس و پایش کنند زیرا که رضایت مردم اولویت اول باید باشد.

وی از راه اندازی کمپین های اطلاع رسانی باهدف شفاف سازی خدمات و سرعت بخشی پاسخگویی در حوزه وزارت نیرو خبرداد و اظهارداشت: اتاق ویژه خبری اکنون در این وزارتخانه راه اندازی شده که نشان از پاسخگو بودن دولت تدبیر و امید دارد.

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی و ارتباطات مردمی وزارت نیرو گفت: در دولت دوازهم نیز برنامه‌های مدون و کارشناسی‌شده ای برای ارتقای رضایتمندی مردم از عملکرد مدیران این وزارتخانه تدوین کرده‌ایم.

تابع جماعت با تاکید بر تقدیر از مردم ایران که بار دیگر عقلانیت و اعتدال را در کشور حاکم کردند، یادآور شد: در دولت دوازدهم بدون شک سرعت خدمات رسانی در حوزه وزارت نیرو دوچندان می‌شود.

 

منبع: ایلنا

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد