درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 خرداد 1403 - 22:31   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29644صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 1 خرداد 1396 - 08:05
به مناسبت روز روابط‌عمومی/ روزی برای ارج گزاری به ارزش های ارتباطی
جواد قاسمی عضو هیات موسس و هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران - روز روابط‌عمومی، روز صداقت و راستگویی، روز صمیمیت، روز مردم‌داری و روز احترام به شفاف سازی اطلاعات و پاسخگویی به مردم است. روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به همه‌ی مدیران، کارشناسان،و اعضای خانواده‌ی بزرگ روابط‌عمومی کشور تبریک می‌گوییم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روز روابط‌عمومی، روز صداقت و راستگویی، روز صمیمیت، روز مردم‌داری و روز احترام به شفاف سازی اطلاعات و پاسخگویی به مردم است. روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به همه‌ی مدیران، کارشناسان،و اعضای خانواده‌ی بزرگ روابط‌عمومی کشور تبریک می‌گوییم.

۲۷ اردیبهشت روزی است که باید از تلاش و کوشش دست اندر کاران هنر- فن روابط‌عمومی قدردانی کرد. روزی که باید به ارزیابی نحوه‌ی اطلاع رسانی و آگاه سازی روابط‌عمومی‌ها پرداخت و در یک مطالعه میدانی، طرح‌های اصولی، فراگیر و مردم‌محور در این حوزه را شناسایی و به برترین آن‌ها، در سطح ملی نشان افتخار اهدا کرد.

به‌نظر می‌رسد لازم است هر سال در این روز مسایل و مشکلات مبتلابه روابط‌عمومی از طرف افراد صاحب‌نظر مورد نقد و بررسی قرار گیرد و این فرآیند باید با برخی جشنواره‌های نمایشی ویا فرمایشی که به‌ بهانه انتخاب روابط‌عمومی‌های برتر برگزار می‌شود، تفاوت داشته باشد. هرچند برپایی جشنواره های تخصصی ، آموزشی و علمی می باید کماکان مورد توجه و حمایت قرارگیرد.از این رو ضرورت دارد روز ارتباطات و روابط‌عمومی، «روز ارزیابی ارزش‌ها» باشد واین روند نه یک شبه بلکه در طول سال شکل بگیرد و نتایج آن به اطلاع دست‌اندرکاران و مدیران سازمان‌ها برسد.

روز روابط‌عمومی باید روز گرامیداشت بزرگمردانی باشد که سالیان سال در تربیت مدیران وکارسشناسان حوزه‌ی ارتباطات و روابط‌عمومی همت گماشتند. استادان فرهیخته‌ایَ چون دکتر حمید نطقی، پرفسور کاظم معتمدنژاد، دکتر علی اسدی، دکتر تهرانی و شاگردان شایسته وادامه دهندگان صادق راه و مشی آنها دردانشگاهها ومراکزآموزش عالی و درنهادهای مدنی مرتبط با عرصه ارتباطات ازآن جمله اند. دکتر مهدی محسنیان‌راد، دکتر حسین افخمی، دکتر هادی خانیکی، استاد ابراهیم رستمیان مقدم، دکتر حسن نمکدوست، دکتر محمدمهدی فرقانی، دکتر داود زارعیان، دکتر مهری رفعتی، دکتر گیتا علی‌آبادی و ...

روز روابط‌عمومی، روز قدردانی از مدیران و مسوولان پیشکسوتی است که همواره مباحث نظری و آکادمیک را سر لوحه‌ی کار اجرایی خود قرار داده‌ و روزمرگی و مشاطه‌گری را از فعالیت‌های اصلی خود دور کرده‌اند و از ابزار و فنآوری های روزآمد به‌خوبی بهره برده‌اند. این گروه شرافت شغلی خود را به‌هیچ عنوان با پست و مقام و جایگاه سازمانی معامله نکردند... اینان مردمداران بی‌نام ونشانند که نامشان را باید در صفحات تاریخ روابط‌عمومی و مطبوعات کشور به نیکی ثبت و ضبط کرد.

همچنین باید از بزرگانی چون شادروانان ملازم، دکتر جبل‌عاملی،رسول امان الهی، محمدرضاتحریری و برزگر و... نام ببریم که کوشندگان صاحب‌نظروبی ادعایی درعرصه ارتقاء کیفی روابط عمومی کشوربودند .

یاد و خاطره‌شان را همواره گرامی می داریم.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد