درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 00:50   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29581صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 28 اردیبهشت 1397 - 16:34
گسترش رقابت وبلاگها و آنلاین ها با رسانه های سنتی و کتابهای چاپی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مفسران کارشناس امور رسانه ها 17 ماه می 2003 ابراز نظر کرده بودند که گسترش وبلاگ نویسی حیات رسانه های معمولی (سنتی) را تهدید می کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مفسران کارشناس امور رسانه ها 17 ماه می 2003 ابراز نظر کرده بودند که گسترش وبلاگ نویسی حیات رسانه های معمولی (سنتی) را تهدید می کند و این وبلاگها و آنلاین ها که از چندی پیش رقابت با ادیشن اینترنتی رسانه های چاپی و صوت و تصویر را آغاز کرده اند تا نیمه دهه دوم قرن 21 (سال 2015) عملا جای آنهارا خواهند گرفت. قبلا وبلاگها حاوی نظرات ناشران آنها و یا خبرهای اختصاصی بودند که این ناشران شخصا به دست آورده بودند ولی اینک همه چیز منتشر می کنند ـ از تصویر تا نوشته، و همه اخبار و نظرات را دوباره نویسی می کنند و بعضا از زاویه دیگری منتشر می سازند.


این اصحاب نظر گفته بودند که پس از قرارگرفتن اخبار خبرگزاری های بین المللی و منابع خبر از جمله اطلاعیه های دفاتر روابط عمومی در اینترنت، رسانه های سنتی راهی جز رفتن از مسیری دیگری ندارند و گرنه تعطیل و ورشکسته خواهند شد. اینک هر دولتمرد و سیاستمدار، حتی هنرمند و استاد ـ از خرد و کلان دارای وبلاگ شده و اخبار، نظرات و نطق های خودرا در آن قرار می دهد و مخاطبان، دیگر منتظر انتشار آنها و بعضا ناقص و کوتاه شده در رسانه های سنتی نمی شوند و به این وبلاگها (دست اول) رجوع می کنند که در عین حال برای پژوهشگران سند هستند و ....


به اظهار این صاحبنظران، از آنجا که «طرز استفاده از اینترنت، ساخت فایل، فولدر و ای ـ میل» به صورت یک درس اجباری دبیرستانها درآمده و بهای لپ تاپ هرسال نسبت به سال پیش کاهش می یابد؛ پیش بینی افزایش (دست کم) شش درصدی سالانه مخاطبان اینترنت قطعی است. اینترنت و کتابهای «سی دی شده» و ای ـ بوک ها (کتابهای دیجیتالی) به صنعت چاپ آسیب شدید وارد آورده، فروش کتاب شدیدا کاهش یافته و تا سال 2010 خریدهای تازه کتابخانه های عمومی ـ پژوهشی کتابهای سی دی شده و «ای ـ بوک» خواهد بود تا چاپی. کتابخانه های عمومی به دلیل افزایش تقاضا، مجبور به افزایش تعداد کامپیوترهای عمومی خود شده اند که متصل به اینترنت هستند ـ تا میزان 12 درصد در هرسال. بعلاوه در همه کتابخانه های عمومی پریز متصل به اینترنت نصب خواهد شد تا مراجعان، لپ تاپ های خودرا به آنها متصل و استفاده کنند.


مرور زمان نشان داده است که همه این پیش بینی ها تحقق یافته و رو به تکامل است.

 

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد