درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 13:14   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29561صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 27 اردیبهشت 1396 - 17:16
معاون استاندار:
اقدامات روابط عمومی ها موجب ارتقای اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی می شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان با تاکید بر اینکه اقدامات روابط عمومی ها موجب ارتقای اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی می شود، گفت: اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان توانسته است حلقه اتصال و ارتباط را در جامعه ایجاد نماید.
  
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان با تاکید بر اینکه اقدامات روابط عمومی ها موجب ارتقای اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی می شود، گفت: اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان توانسته است حلقه اتصال و ارتباط را در جامعه ایجاد نماید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان با تاکید بر اینکه اقدامات روابط عمومی ها موجب ارتقای اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی می شود، گفت: اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان توانسته است حلقه اتصال و ارتباط را در جامعه ایجاد نماید.
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدرضا فتوت صبح چهارشنبه به اتفاق مدیرکل امور مالی اداری استانداری کرمان به مناسبت 27 اردیبهشت (روز ملی روابط عمومی) با حضور در اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمان، با همکاران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار روابط عمومی در سازمان ها و نهادها، یادآورشد: روابط عمومی ها تاثیر به سزایی در بیان واقعیت ها و انتقال موارد انجام شده در افکار عمومی دارد.
فتوت با تاکید براینکه اقدامات گسترده ای که توسط دستگاه ها و نهادها در حال انجام است، باید تدوین، مستند و اطلاع رسانی شوند، تصریح کرد: استانداری کرمان در بسیاری از امورات پیشران است بنابراین اگر اطلاع رسانی به نحو احسن انجام پذیرد، نتیجه آن را در جامعه خواهیم دید.
وی ضمن قدردانی از خدمات و زحمات همکاران مجموعه اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمان، خاطرنشان کرد: اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمان توانسته است حلقه اتصال و ارتباط را در جامعه ایجاد نماید و باید روز به روز دامنه این اتصال گسترده تر شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان با اشاره به اینکه همدلی و همکاری حاکم در این مجموعه توانسته است نقش سازنده ای در ارائه اقدامات دولت تدبیر و امید داشته باشد، گفت: روابط عمومی ها در عصر کنونی که عصر ارتباطات و اطلاع رسانی سریع است، کارهای اساسی و نقش سازنده ای دارند که اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان توانسته است از این فضا بهره برداری نماید.
فتوت با اشاره به دیدگاه جهادی و مردمی استاندار کرمان و گسترش این دیدگاه در سطح جامعه، افزود: اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمان باید از این فضای ایجاد شده برای پیشبرد امورات به نحو احسن استفاده کند.

*** آگاهی بخشی یکی از مسئولیت های اجتماعی روابط عمومی ها است
مشاور استاندار کرمان و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت های ویژه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان، از روابط عمومی به عنوان مغز متفکر و پیشانی دستگاه های اجرایی یاد کرد و گفت: اگر روابط عمومی خوب عمل کند، موتور دستگاه رو به جلو، با سرعت و قدرت حرکت خواهد کرد.
نقی عظیمی زاده با اشاره به اینکه امروزه روابط عمومی وظایف سنگینی همچون اطلاع رسانی، تشریفات، تبلیغات و ... را برعهده دارند، افزود: آگاهی بخشی به ارباب رجوعان برای شناخت حق و حقوقشان یکی از مسئولیت های اجتماعی روابط عمومی ها است.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، روز 27 اردیبهشت، تداعی کننده اهمیت و نقش روز افزون این بخش از دانش بشری است که با به خدمت گرفتن انواع هنرها، به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده و امروزه تصور فعالیت هیچ نهاد و سازمانی بدون فعالیت های این بخش، اعم از ارزیابی قدرت و ضعف سازمان ها تا شکل دهی افکار عمومی و برقراری ارتباطات درون و برون سازمانی، بیش از پیش دور از ذهن می نماید.
روز روابط عمومی بهانه‌ای است تا بار دیگر به همدیگر یادآوری کنیم،‌ نمادهای توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو ساز و کارهایی هایی همچون توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم مداری و احترام به حقوق انسان ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی است که بدون هیج شک و مجامله ای ماموریت انجام آن به عهده مدیریت روابط عمومی سازمان‌ها، نهادها، شرکت ها و دیگر مراکز اجتماعی، سیاسی، فرهنگی،‌ اقتصادی و مجموعه سازمان های دولتی و خصوصی است. - See more at: http://www.kerman-online.ir/news/5001/%D8%A7%D9%82%D8%AF%D8%A7%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%A8%D8%B7-%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%85%D9%8A-%D9%87%D8%A7-%D9%85%D9%88%D8%AC%D8%A8-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%82%D8%A7%D9%8A-%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%AF-%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%85%D9%8A-%D9%88-%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%8A%D9%87-%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%D9%8A-%D9%85%D9%8A-%D8%B4%D9%88%D8%AF#sthash.nZzOPclo.dpuf

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان با تاکید بر اینکه اقدامات روابط عمومی ها موجب ارتقای اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی می شود، گفت: اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان توانسته است حلقه اتصال و ارتباط را در جامعه ایجاد نماید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان با تاکید بر اینکه اقدامات روابط عمومی ها موجب ارتقای اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی می شود، گفت: اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان توانسته است حلقه اتصال و ارتباط را در جامعه ایجاد نماید.
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدرضا فتوت صبح چهارشنبه به اتفاق مدیرکل امور مالی اداری استانداری کرمان به مناسبت 27 اردیبهشت (روز ملی روابط عمومی) با حضور در اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمان، با همکاران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار روابط عمومی در سازمان ها و نهادها، یادآورشد: روابط عمومی ها تاثیر به سزایی در بیان واقعیت ها و انتقال موارد انجام شده در افکار عمومی دارد.
فتوت با تاکید براینکه اقدامات گسترده ای که توسط دستگاه ها و نهادها در حال انجام است، باید تدوین، مستند و اطلاع رسانی شوند، تصریح کرد: استانداری کرمان در بسیاری از امورات پیشران است بنابراین اگر اطلاع رسانی به نحو احسن انجام پذیرد، نتیجه آن را در جامعه خواهیم دید.
وی ضمن قدردانی از خدمات و زحمات همکاران مجموعه اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمان، خاطرنشان کرد: اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمان توانسته است حلقه اتصال و ارتباط را در جامعه ایجاد نماید و باید روز به روز دامنه این اتصال گسترده تر شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان با اشاره به اینکه همدلی و همکاری حاکم در این مجموعه توانسته است نقش سازنده ای در ارائه اقدامات دولت تدبیر و امید داشته باشد، گفت: روابط عمومی ها در عصر کنونی که عصر ارتباطات و اطلاع رسانی سریع است، کارهای اساسی و نقش سازنده ای دارند که اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان توانسته است از این فضا بهره برداری نماید.
فتوت با اشاره به دیدگاه جهادی و مردمی استاندار کرمان و گسترش این دیدگاه در سطح جامعه، افزود: اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمان باید از این فضای ایجاد شده برای پیشبرد امورات به نحو احسن استفاده کند.

*** آگاهی بخشی یکی از مسئولیت های اجتماعی روابط عمومی ها است
مشاور استاندار کرمان و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت های ویژه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان، از روابط عمومی به عنوان مغز متفکر و پیشانی دستگاه های اجرایی یاد کرد و گفت: اگر روابط عمومی خوب عمل کند، موتور دستگاه رو به جلو، با سرعت و قدرت حرکت خواهد کرد.
نقی عظیمی زاده با اشاره به اینکه امروزه روابط عمومی وظایف سنگینی همچون اطلاع رسانی، تشریفات، تبلیغات و ... را برعهده دارند، افزود: آگاهی بخشی به ارباب رجوعان برای شناخت حق و حقوقشان یکی از مسئولیت های اجتماعی روابط عمومی ها است.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، روز 27 اردیبهشت، تداعی کننده اهمیت و نقش روز افزون این بخش از دانش بشری است که با به خدمت گرفتن انواع هنرها، به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده و امروزه تصور فعالیت هیچ نهاد و سازمانی بدون فعالیت های این بخش، اعم از ارزیابی قدرت و ضعف سازمان ها تا شکل دهی افکار عمومی و برقراری ارتباطات درون و برون سازمانی، بیش از پیش دور از ذهن می نماید.
روز روابط عمومی بهانه‌ای است تا بار دیگر به همدیگر یادآوری کنیم،‌ نمادهای توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو ساز و کارهایی هایی همچون توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم مداری و احترام به حقوق انسان ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی است که بدون هیج شک و مجامله ای ماموریت انجام آن به عهده مدیریت روابط عمومی سازمان‌ها، نهادها، شرکت ها و دیگر مراکز اجتماعی، سیاسی، فرهنگی،‌ اقتصادی و مجموعه سازمان های دولتی و خصوصی است. - See more at: http://www.kerman-online.ir/news/5001/%D8%A7%D9%82%D8%AF%D8%A7%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%A8%D8%B7-%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%85%D9%8A-%D9%87%D8%A7-%D9%85%D9%88%D8%AC%D8%A8-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%82%D8%A7%D9%8A-%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%AF-%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%85%D9%8A-%D9%88-%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%8A%D9%87-%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%D9%8A-%D9%85%D9%8A-%D8%B4%D9%88%D8%AF#sthash.nZzOPclo.dpuf

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان با تاکید بر اینکه اقدامات روابط عمومی ها موجب ارتقای اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی می شود، گفت: اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان توانسته است حلقه اتصال و ارتباط را در جامعه ایجاد نماید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان با تاکید بر اینکه اقدامات روابط عمومی ها موجب ارتقای اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی می شود، گفت: اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان توانسته است حلقه اتصال و ارتباط را در جامعه ایجاد نماید.
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدرضا فتوت صبح چهارشنبه به اتفاق مدیرکل امور مالی اداری استانداری کرمان به مناسبت 27 اردیبهشت (روز ملی روابط عمومی) با حضور در اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمان، با همکاران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار روابط عمومی در سازمان ها و نهادها، یادآورشد: روابط عمومی ها تاثیر به سزایی در بیان واقعیت ها و انتقال موارد انجام شده در افکار عمومی دارد.
فتوت با تاکید براینکه اقدامات گسترده ای که توسط دستگاه ها و نهادها در حال انجام است، باید تدوین، مستند و اطلاع رسانی شوند، تصریح کرد: استانداری کرمان در بسیاری از امورات پیشران است بنابراین اگر اطلاع رسانی به نحو احسن انجام پذیرد، نتیجه آن را در جامعه خواهیم دید.
وی ضمن قدردانی از خدمات و زحمات همکاران مجموعه اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمان، خاطرنشان کرد: اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمان توانسته است حلقه اتصال و ارتباط را در جامعه ایجاد نماید و باید روز به روز دامنه این اتصال گسترده تر شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان با اشاره به اینکه همدلی و همکاری حاکم در این مجموعه توانسته است نقش سازنده ای در ارائه اقدامات دولت تدبیر و امید داشته باشد، گفت: روابط عمومی ها در عصر کنونی که عصر ارتباطات و اطلاع رسانی سریع است، کارهای اساسی و نقش سازنده ای دارند که اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان توانسته است از این فضا بهره برداری نماید.
فتوت با اشاره به دیدگاه جهادی و مردمی استاندار کرمان و گسترش این دیدگاه در سطح جامعه، افزود: اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمان باید از این فضای ایجاد شده برای پیشبرد امورات به نحو احسن استفاده کند.

***
آگاهی بخشی یکی از مسئولیت های اجتماعی روابط عمومی ها است
مشاور استاندار کرمان و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت های ویژه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان، از روابط عمومی به عنوان مغز متفکر و پیشانی دستگاه های اجرایی یاد کرد و گفت: اگر روابط عمومی خوب عمل کند، موتور دستگاه رو به جلو، با سرعت و قدرت حرکت خواهد کرد.
نقی عظیمی زاده با اشاره به اینکه امروزه روابط عمومی وظایف سنگینی همچون اطلاع رسانی، تشریفات، تبلیغات و ... را برعهده دارند، افزود: آگاهی بخشی به ارباب رجوعان برای شناخت حق و حقوقشان یکی از مسئولیت های اجتماعی روابط عمومی ها است.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، روز 27 اردیبهشت، تداعی کننده اهمیت و نقش روز افزون این بخش از دانش بشری است که با به خدمت گرفتن انواع هنرها، به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده و امروزه تصور فعالیت هیچ نهاد و سازمانی بدون فعالیت های این بخش، اعم از ارزیابی قدرت و ضعف سازمان ها تا شکل دهی افکار عمومی و برقراری ارتباطات درون و برون سازمانی، بیش از پیش دور از ذهن می نماید.
روز روابط عمومی بهانه‌ای است تا بار دیگر به همدیگر یادآوری کنیم،‌ نمادهای توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو ساز و کارهایی هایی همچون توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم مداری و احترام به حقوق انسان ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی است که بدون هیج شک و مجامله ای ماموریت انجام آن به عهده مدیریت روابط عمومی سازمان‌ها، نهادها، شرکت ها و دیگر مراکز اجتماعی، سیاسی، فرهنگی،‌ اقتصادی و مجموعه سازمان های دولتی و خصوصی است.

 

منبع: فارس

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد