![](/media/image/1396/02/26/6916923-kargozar-pr-Logo Moasese.jpg)
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- موسسه کارگزار روابط عمومی، در پیامی، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به همه کسانی که قلبشان برای اعتلای این کشور میتپد و دست و بازویشان در مسیر توسعه و پیشرفت آن در کار و تلاش مداوم و سازنده است، تبریک گفت.
این موسسه در پیام خود، به نقش خطیر روابط عمومی به عنوان اصلیترین حلقه ارتباطی در فرآیند مدیریت تعامل با افکار عمومی اشاره کرده و توجه ویژه به این حوزه را به عنوان نهادی که میتواند به صورت نظاممند، برنامهریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با مردم اقدام نماید، بسیار حائز اهمیت دانسته است.
در بخش دیگری از این پیام با اشاره به "روابط عمومی دانشبنیان"، به تعامل و همکاری با سازمانها و نهادهایی که مسئله ارتباطات و روابط عمومی از اولویتهای اصلی آنان است، تجارب و اندوختههای موسسه کارگزار روابطعمومی در اختیار علاقمندان قرار داده شده است. این موسسه با وجود سالها تلاش و علیرغم همه سختیها و نامرادیها، در مسیر انتخابی خود که برای گشودن مسیر دانایی و توانمند کردن دست اندرکاران این حوزه در پیش گرفته، امیدوارتر شده است.
موسسه کارگزار روابطعمومی در این پیام، توصیه خود در سال جاری را به "اعتمادسازی"، "اخلاق حرفهای" و "تولید محتوای تاثیرگذار" توسط دستاندرکاران و تلاشگران عرصه روابط عمومی اعلام کرده است. این موسسه ابراز امیدواری میکند که با تلاش در این زمینهها، گامهای موثری در راه رسیدن به "روابط عمومی دانشمحور" برداشته شود.
در پایان این پیام، موسسه کارگزار روابطعمومی بر اهمیت اخلاقیتر شدن این حرفه تاکید کرده و از متخصصان، صاحبنظران، کارشناسان و مدیران روابط عمومی خواسته است که با درک مسوولیت خطیر این حوزه که همانا "مدیریت و فرمانروایی بر قلبها" است، نقش ویژهای در این تحول و حرکت به سوی اخلاقیتر شدن ایفا کنند.
این موسسه همچنین ابراز امیدواری کرده است که تجربه موفق این موسسه که با استقبال گسترده مخاطبان همراه شده است، فضایی را برای اخلاقیتر شدن این حرفه فراهم آورد.
موسسه کارگزار روابطعمومی روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان این عرصه تبریک و شادباش میگوید.
|