درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:52   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29500صفحه نخست » دوشنبه، 25 اردیبهشت 1396 - 13:25
مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان:
خبرنگاران یکی از ارکان مهم پیوند دهنده دستگاه‌های اجرایی با مردم هستند
مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه یکی از ارکان مهم ارتباطات اجتماعی و پیوند دهنده دستگاه‌های اجرایی با مردم هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مجتبی عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه تکریم مردم و ارتقای سطح ارتباطات مردمی یکی از وظایف روابط عمومی است، اظهار داشت: در مبانی دینی و قرآنی هم پیوند و ارتباط و الفت میان مومنان و دوستی با نیکوکاران یکی از شروط رستگاری مومنین و صالحان بیان شده است .

وی با تبریک 27 اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات به دست اندرکاران روابط عمومی گفت: دین مبین اسلام انسان را موجودی اجتماعی و دارای ارتباطات دانسته و داشتن پیوندهای انسانی را مهم برشمرده است و بی شک نظام اجتماعی برای رشد و تکامل و و ادامه حیات خویش به برقراری ارتباط اجتماعی و انسانی نیازمند است .

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان خبرنگاران و اصحاب رسانه را یکی از ارکان مهم ارتباطات اجتماعی و پیوند دهنده دستگاه‌های اجرایی با مردم دانست و افزود: اگر خبرنگاران به عنوان راویان خبر و آئینه انعکاس اخبار و مشکلات اجتماعی وجود نداشته باشند بی تردید خلأ و شکاف عمیق ارتباطی میان مردم و دستگاه ها ایجاد خواهد شد و در این میان نقش روابط عمومی ها به عنوان حلقه ارتباطی میان اصحاب رسانه و مدیران دستگاه ها برای انتقال خواسته ها و مطالبات مردم و خدمات سازمان ها، حساس و ویژه است .

وی با اشاره به این که زبان ارتباطی روابط عمومی ها باید تاثیرگذار و روان باشد، تصریح کرد: صداقت و امانتداری در انتقال و انعکاس اخبار، ایجاد ارتباط چهره به چهره با مخاطبان ، برگزاری نشست های مردمی و دریافت مطالبات و مشکلات مردم و آگاهی از مسائل روز جامعه و دیدگاه های مردم نسبت به سازمان متبوع ، از جمله مهم ترین شاخص های روابط عمومی کارآمد است .

عباسی بهره گیری از فنون روابط عمومی و کارآمدسازی روابط عمومی ها را یکی از مسائل مهم و لازم توجه در دستگاه های اجرایی عنوان کرد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4045

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد