درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:04   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29338صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 16 اردیبهشت 1396 - 09:16
غارت سیاست و روابط عمومی
هرشخص دیوانه، مرموز، غیرعادی و معتاد می تواند خودش را شاغل در روابط عمومی معرفی کند. در واقع، اعتبار نامه ها در روابط عمومی ها، فاقد اعتبار و پروانه هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- زمانی که رونالد ترامپ جلسه ای برای دیدار با نخبه های خبری آمریکایی تشکیل داد، ما را با توهین دیگری به مطبوعات شگفت زده کرد. او با خشم اظهار کرد که شما همه دروغگو هستید، کلمه بهتر فریب خوردگان هستید.


دانستن اینکه آیا رفتار ترامپ در مقابل رسانه ها برای دیکته قدرت خودش برآنهاست یا تحقیر عمومی آنها یا هر دو مشکل است؟ در هر صورت، رسانه های خبری ابزاری برای وی برای موفقیت برندش و گواهی بر سبقت جویی او هستند.


آنچه بین ترامپ و مطبوعات وجود دارد، فرم جدید و تغییر یافته ای از بهره بردار و منابع طبیعی است. او یک معدنچی و شکارچی دغل، عاری از حس مسئولیت است و برای حفظ حیات خودش تلاش می کند. بیشتر شبیه یک سوخت فسیلی محدود یا یک گونه در حال انقراض است تا انرژی خورشیدی یا بادی.


قوانین جدی وجود دارد که مانع ترامپ برای بازی به عنوان یک مرد خیلی بد در حوزه روابط عمومی می شود. وقتی ترامپ به مطبوعات برچسب زد، آنها به سمت تقلب کشیده شدند – این استراتژی فریب کارانه ای در جهت خاموش کردن مخالفانش بود. عمل او باعث تجزیه جریان های طرفدار صلح شد، بیشتر آن ساختگی بود و چرا که نه؟ سیستمی که فعالیت ها را کنترل می کند غیرفعال و ناتوان است و به نوعی، رأی دهندگان نیز غیر فعال می شوند.


این مطلب را به گروه های طرفدار روابط عمومی ها و متخصصان علم ارتباطات که قواعد سازمانی آنها رسانه ها و مدیریت آنها هستند، بگویید. این مطلب را به توده روزنامه نگاران حرفه ای، فعالان، افراد شرکت کننده در مبارزات انتخاباتی، وبلاگ نویس ها، محتواسازان، داستان نویسان و مبلیغین که با ابزار آزادی رسانه ها را آلوده می سازند، بگویید. آنها به تنهایی مسئول این صنعت آزاد نیستند، اما فشاری که آنها اعمال می کنند می تواند برای بازگرداندن اعتبار مطبوعات خبری مفید باشد.


ادوارد برنیز که به عنوان پدر علم روابط عمومی شناخته می شود، یک بار به من گفت: هرشخص دیوانه، مرموز، غیرعادی و معتاد می تواند خودش را شاغل در روابط عمومی معرفی کند. در واقع، اعتبار نامه ها در روابط عمومی ها، فاقد اعتبار و پروانه هستند. آنهایی که در این موقعیت هستند بر اساس فرض قبلی و در عمل زیاده روی می کنند- و چنانچه توسط انجمن روابط عمومی آمریکا بیان شد، روابط عمومی ها وجود دارند تا خدمات متقابل خوبی انجام دهند.


با این حال سازمان های روابط عمومی و شرکت های ارتباطی باید یاد بگیرند که کار واقعی چیزی فراتر از تبلیغ برندها، پرداختن به حسن شهرت ها و تسکین مشکلات است. متاسفانه برای تمام مباحث در مورد اصول اخلاقی و ارتباط دوطرفه، شکاف عمیقی وجود دارد حتی در بالاترین سطوح، روابط عمومی ها گرایش به زیبا سازی اهداف شان دارند.


به نظر Matt Lauer، روابط عمومی ها، رسانه هستند و رسانه ها روابط عمومی، چرا گمان می کنید که یکی به دیگری خدمت می کند در حالی که به وضوح یکدیگر را حمایت می کنند.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد