درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:23   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29291صفحه نخست » چهارشنبه، 13 اردیبهشت 1396 - 09:28
شراکت رسانه‌ای توییتر و بلومبرگ
به دنبال طرح پخش 24 «ساعته اخبار زنده»، توییتر همکاری خود را با خبرگزاری بلومبرگ (Bloomberg) آغاز کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، به دنبال طرح پخش 24 «ساعته اخبار زنده»، توییتر همکاری خود را با خبرگزاری بلومبرگ (Bloomberg) آغاز کرد. طبق این قرارداد، خبرگزاری بلومبرگ برنامه‌های خبری مختص توییتر را تولید خواهد کرد و طی آن اخبار سراسر دنیا به همراه ویدئوهای پست شده برخی کاربران توییتر، پخش خواهند شد.  هنوز اسم خاصی برای این سرویس ویژه خبری انتخاب نشده اما طبق گزارش‌های منتشر شده، نام رسمی این سرویس خبری روز دوشنبه از سوی مایکل بلومبرگ و جک دروسی رسما اعلام خواهد شد. از مفاد این قرارداد هم جزئیاتی منتشر نشده اما گفته می‌شود تبلیغات در این سرویس وجود خواهد داشت و خبرگزاری بلومبرگ مستقیما وظیفه کنترل محتوای اخبار را بر عهده دارد. انتظار می‌رود این سرویس خبری از پاییز امسال رسما فعالیت خود را آغاز کند.

 

جاستین اسمیت، مدیر رسانه‌ای بلومبرگ گفت: «این سرویس خبری روی مهم‌ترین رخدادها تمرکز کرده و برای مخاطبان آگاه در سراسر دنیا تهیه و پخش خواهد شد.» آنتونی نوتو مدیر ارشد توییتر می‌گوید: «همکاری با بلومبرگ موجب جایگزینی توییتر با شبکه‌های تلویزیونی کابلی خواهد شد. ما معتقدیم که از این راه می‌توانیم اخبار را برای افرادی که علاقه‌ای به تلویزیون‌های کابلی ندارند، پخش کنیم. بلومبرگ بهترین گزینه برای شروع این وظیفه‌ مهم بوداین قرارداد درست پس از اینکه توییتر اعلام کرد قصد دارد اخبار زنده را به‌صورت 24 ساعته برای کاربران توییتری پخش کند، اعلام شد. توییتر گفته علاقه زیادی به همکاری با دیگر شبکه‌های خبری و ورزشی در آینده دارد. آنتونی نوتو درباره آینده این شبکه‌ها در توییتر گفت: «کاربران دیگر تنها اخباری را که علاقه دارند تماشا می‌کنند و دیگر نیازی به تماشا و تمرکز روی اخبار نامربوط نخواهد بود

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4035

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد