درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:55   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29258صفحه نخست » دوشنبه، 11 اردیبهشت 1396 - 15:06
نمایشگر پرنده کروی‌شکل معرفی شد
آینده تبلیغات با پهپادها
صنعت تبلیغات به هرجایی که به ذهنتان می‏رسد نفوذ پیدا کرده است. از مجلات گرفته تا تلویزیون و فیدهای فیس‌بوک و... همه این رسانه‏ها مملو از تبلیغات مختلف شده‏اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، صنعت تبلیغات به هرجایی که به ذهنتان می‏رسد نفوذ پیدا کرده است. از مجلات گرفته تا تلویزیون و فیدهای فیس‌بوک و... همه این رسانه‏ها مملو از تبلیغات مختلف شده‏اند.  حال به‏نظر می‏رسد راهی جدید برای نمایش تبلیغات پیدا شده است: آسمان! اپراتور ژاپنی NTT Docomo اخیرا از نمایشگر جدید خود با نام «نمایشگر پهپادی کروی شکل» به عنوان بخشی از پروژه پهپاد docomo رونمایی کرده است. وزن این نمایشگر 3 کیلو و 400 گرم و قطر آن 88 سانتی‏متر است. کیفیت آن نیز 136×144 پیکسل اعلام شده است. این پرنده‏ بی‏نام از یک فریم ساده و ساختار ال‏ای‏دی داخلی تشکیل می‏شود. این ساختار از 8 نوار ال‏ای‏دی خمیده که از بالا تا پایین ظاهر نیم‏کره‏ای پهپاد را پوشش می‏دهد تشکیل شده و بدون دخالت در سیستم پره‏های پهپاد، وظیفه نمایش تبلیغات را بر عهده دارد

 

شرکت می‏گوید ساخت چنین نمایشگری که تاثیر و دخالتی در سیستم پرواز پهپاد نداشته باشد، چالشی بود که شرکت از عهده آن برآمده است. این پهپاد توانایی چرخش 360 درجه (بدون چرخش نمایشگر) را دارد و با استفاده از پاهایی که برای آن تعبیه شده، می‏تواند پرواز و فرود را با امنیت کامل به انجام برساند. کمپانی Docomo قصد دارد از این پهپاد در سالن‏های بزرگ و ورزشگاه‏ها استفاده کند و به‌دلیل ساختار کروی شکل آن، مشاهده تبلیغات از هر زاویه‏ای امکان‏پذیر خواهد بود. مسوولان برگزاری رخدادها می‏توانند از این پهپاد نه تنها برای تبلیغات، بلکه برای نمایش پیام‏ها و اعلانات مورد نظرشان نیز استفاده کنند. کمپانی سازنده آغاز فروش این دستگاه را مارس 2019 اعلام کرده اما قرار است 29 آوریل امسال در نمایشگاه future Museum ژاپن، از نسخه آزمایشی آن رونمایی شود. البته این تنها یکی از کاربردهای ممکن برای پهپادها به حساب نمی‏آید.  مقامات شهر دبی اخیرا برنامه‏های خود را برای تولید پهپادهای تاکسی اعلام کرده‏اند. گفته‏ می‏شود که این پهپادهای تاکسی به‌منظور کاهش ازدحام و انجام سفرهای کوتاه مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4033

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد